1.8T AGU - mechanik bezradny

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bordowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 10, 2011 09:18

1.8T AGU - mechanik bezradny

Post autor: bordowy » czw lut 01, 2018 19:39

Mam nadzieje, że ktoś przeczyta całość i coś podpowie ;)

Auto mk4 1.8T AGU + LPG + mody na 230KM

Zaczęło się od braku pełnej mocy na benzynie przy pedale w podłodze - przy położeniu gazu max 50% przyspieszał normalnie. Obiaw jakby przy wciśnięciu gazu do oporu blokował sie i przerywał bez ciągu.
Na LPG chodził ok.
Po kilku miesiącach sytuacja przełożyła się na LPG.
Auto zaczęło przerywać na LPG i przy wciśnięciu gazu nie chciało jechać.
O dziwo na benzynie wszystko zaczęło chodzić ok.
Obecnie auto zaczęło przerywać na benzynie i LPG.

Co zostało zrobione u mechanika (który obecnie skapitulował i auto nie jest naprawione)
1. była wizyta u gazownika - nic nie widzi wymiana filtrów - problem ten sam
2. wizyta u mechanika:
wymiana świec - problem ten sam
świece - problem ten sam
cewki - problem ten sam
czujnik położenia wału - problem ten sam (po odpięciu całkiem czujnika auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)
łańcuch rozrządu - problem ten sam
przepływomierz - problem ten sam (po odpięciu całkiem auto jeździ normalnie, po założeniu nowego problem ten sam)

Obecna sytuacja to auto z odpiętym przepływomierzem i odpiętym LPG jeździ normalnie ale wydaje mi się jakby słabsze delikatnie.

Proszę doradźcie coś bo mechanik "już nic nie zrobię, nie wiem co to może być"



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

1.8T AGU - mechanik bezradny

Post autor: rysiektr » czw lut 08, 2018 00:41

A taka podstawa jak szczelność dolotu? Czy poprawne działanie zaworu DV byly sprawdzane? Jakieś podstawowe logi? Doładowanie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

bordowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 10, 2011 09:18

Re: 1.8T AGU - mechanik bezradny

Post autor: bordowy » pn wrz 16, 2019 14:45

Jestem zmuszony odkopać :)

Z problemem nikt nie umiał sobie poradzić.
Sam zdecydowałem, że kupię używane cewki i podmienię (a może coś się zmieni)
Po podmienieniu cewek problem ustał - auto zaczęło jeździć z pełną mocą bez żadnych problemów.
Niestety po ok miesiącu problem powrócił...

I teraz moje pytanie. Jakie nowe cewki kupić do silnika 1.8t AGU aby nie było problemu?
Seryjnie są BERU i skłaniam się do tej marki ale może ktoś juz wymieniał cewki w AGU i ma jakieś doświadczenia?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: 1.8T AGU - mechanik bezradny

Post autor: rysiektr » pn wrz 16, 2019 16:51

BERU


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości