Agg szapie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » czw mar 02, 2017 07:14

Witam wszystkich mam problem z moim agg odkad go kupilem czyli juz prawie rok osmielilem sie napisac kolejny post poniewaz moj przypadek jest inny jak te ktore do tej pory przeczytalem. Zaczne od tego ze mamy jeszcze zime a w zimie dzieje sie tak ze auto po nocy przy duzym mrozie przez ok 2km jedzie jakby mialo kwadratowe kola mieszkam na gorce wiec jak tylko rusze z pod domu daje na luz i skacze jak pilka w aucie mam zalozony 3 caly komplet kol teraz zimowe stalowe z 100%oponami 17 nie wiem czy by sie tak zachwywaly w mrozach ale taz telepie i oryginaly bbs 16 tez porazka. Przykladalem czujnik zegarowy do piasty do czola i srednicy i kreci sie idealnie bylem wywazyc kola w autoryzowanym serwisie zmienilem amorttzatory mam pojechac na geometrie jescze auto to seryjne 20 jare. Najpierw robilo to na benzynie czekalem az zaloze gaz dalej to robibgaz mam na blosie bez elektroniki tylko jakies emulatory do wtryskow mi zalozyl nir wiem po co ale juz sie nie odzywalem u gazownika wiec uklad zasilania odpada kola odpadaja a auto podskakuje zimne i niezaleznie od nagrzania auta szarpie przy ok 2000obr niezaleznie na jakim biegu raz mocniej raz slabiej wymieniona kopulka paluch beru kable cewka ustawiny poprawnie zaplon sprawdzane lewe powietrze jeszcze zaslepie serwo bo tego nie robilem ale hamulce mam dobre juz brakuje mi pomyslow co jeszcze mozna by zrobic w vagu nie ma bledow oprocz sondy na gazie jest bogato nie oscyluje na gazie na benzynie poezja jestem umowiony na regulacje gazu wlasnie prosze o jakies podpowiedzi co moglbym jeszcze zrobic auto jezdzi pali bez problemu poza tym szarpaniem a przeplywomierz i przepustnice tez zmienialem bez zmian przewody od przepustnicy dzwonione na 0 ohm jedynie nir mam 12v na dwoch pinach na wtyczce czujnika temp na 2 mam 5v na kolejnych 2 mam 3v zamias 12. Czy to moze byc wina sterownika?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Agg szapie

Post autor: bioly05011 » czw mar 02, 2017 09:05

przelutuj przekaźnik sterowania silnikiem..


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » pt mar 03, 2017 01:58

Jezeli to bodajze nr 30 robilem to jeszcze tamtej zimy normalnie magia mialem przez 10 lat taki silnik w toledo1 bylem zadowolony fest tu troche sie zawiodlem i nie potrafie sobie juz z tym poradzic. O czym jeszcze nie wspomnialem jak dodaje gazu i odpuszczam szarpnie 3 razy dodaje znow szarpnie kilka razy i jak bym tak w kolo macieju robil noga na gaz i z gazu to caly czas by tak szarpal. Moze to cos ze sprzeglem?



Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » pt mar 03, 2017 02:01

Obrazek



Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » pt mar 03, 2017 22:17

Nikt juz nie ma zadnego pomyslu. Co dzis zauwazylem na ktorym biegu bym nie jechal w zakresie obrotow 1800-2200 trzymajac rowno gaz na prostej nie pod gore mam wrazenie ze sam dodaje i odejmuje sobie gaz i to jest efektem mioch szarpniec z ktorymi nie moge sobie poradzic caly czas przyspieszajac w tym zakresie obrotow jest wlasnie to szarpanie jak wyzej sie juz kreci nie ma tego jadac 80km\h jest 2000 i caly czas uczucie jakby jakigos luzu. Jakby silnik cigna odpoczywal cigna odpoczywal. Jak zrobi sie cieplej sciagne pikrywe silnika i bede jezdzil o obserwowal co sie dzieje.



Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » pt mar 03, 2017 22:19

Ale jesli ktos ma jakies propozycje co to moze byc chetnie sprobuje sie tego pozbyc.



Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » czw mar 16, 2017 20:51

Dodawanie i odejmowanie gazu robi tylko na gazie na benzynie jest ok. 20.03 mam wizyte u gaziarza mysle ze mi to zreperuje. Ma ktos jakies pomysly co moge zrobic jeszcze co podejrzec w vagu?



Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » pt gru 01, 2017 02:09

Witam polosie z przegubami przegladniete piasty bede jeszcze zmienial a pozniej wymiana skrzyni albo sprzeglo. Dziwne jest to ze golf kolysze sie zimny na luzie jak sie rozgrzeje jest jakby lepiej albo takie wrazenie nie ciagnie sktzynia bo leci na luzie a tak bije jakby postawil pelna szklanke wody na desce i toczyl sie 5-10km/h to wychlapaloby do 10mm wody tak mnie to denerwuje ze szok. Polosie na tokarke nie dawalem przeguby wewnetrzne tylko rozbieralem i sa jak nowe. Ktos ma jakis pomysl?



Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Agg szapie

Post autor: PKrystek » pt gru 01, 2017 11:37

Sprawdzałeś jak zachowuje się silnik na postoju przy tym feralnym zakresie obrotów ? Trzęsie ?


Było
Golf I GL
1.8 Gt
VR 6
1.9 TDI 130
Jest :)
AFN GTI XX jahre L041, XX jahre AFN LC9M , GT 1.8, VR6

Awatar użytkownika
junak1956
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 23:30

Agg szapie

Post autor: junak1956 » wt gru 05, 2017 15:03

Zwroce uwage ale raczej obroty bez obciazenia sa bez zmiany. Co zauwazylem jeszcze jak zimny sie stocze na luzie daje wsteczny a wiadomo wsteczny daje charakterystyczny dzwiek i zmienia sie on razem z trzesieniem typu zzzzzupzzzzzupzzzzzupzzzzzupzzzzzup. Nie wiem jak to opisac kurde no ja mysle ze cos z mechanizmem roznicowym bedzie bo robi to ma kazdym biegu wiadomo na wysokich nie tak odczuwalne bo nie ma takiej mocy ale od 1 do 3 przy dodawaniu gazu czyli duzym momencie czuc jak licho.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości