Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Witam, zwracam się do was z problem trzymania wysokich obrotów przej mojego golfa. Na biegu jałowym trzyma ok. 2-2,5 tys. ( zarówno na pb jak i lpg ). Po zbiciu obrotów silnikiem trzyma ok 900-1000 tys., lecz wiele razy zbije je i momentalnie je podbija do 2 tys.
Proszę o pomoc !
Proszę o pomoc !
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Adi1725, sciagane były klemy na noc,by komputer się zresetował . może jakieś lewe powietrze ciagnie.
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Pod kątem lewego powietrza było sprawdzane i niby wszystko ok. Dzisiaj wyczyściłem przepustnice i nic założyłem drugą nadal nic.
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
A więc tak dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny, reduktor od gazu przeczyszczony oraz zamontowana nowa wtyczka od silnika krokowego i poniekąd poskutkowało.
Znaczy tak na benzynie chodzi jak nówka ( idealne obroty ), niestety na gazie nie jest już tak dobrze ( na postoju trzyma 900-1tys ) jednak podczas przyhamowywania przed skrętem, np do garażu ( obroty spadają do 500 i podnoszą do 900 ).
Ogl. jak się okazało w moim mk3 jest założony aparat zapłonowy od mk2 , i zastanawiam się czy to też nie może być powód tych wariacji na gazie ( regulowaliśmy obroty na aparacie zapłonowym i na początku falował w granicach 2tys. - zacinały się obroty na gazie, teraz jest ustawiony idealnie, niestety tak jak pisałem podczas skręcania obroty spadaja i momentalnie sie podnoszą.
I teraz mam problem czy to może być wina tego aparatu zapłonowego z mk2.
Znaczy tak na benzynie chodzi jak nówka ( idealne obroty ), niestety na gazie nie jest już tak dobrze ( na postoju trzyma 900-1tys ) jednak podczas przyhamowywania przed skrętem, np do garażu ( obroty spadają do 500 i podnoszą do 900 ).
Ogl. jak się okazało w moim mk3 jest założony aparat zapłonowy od mk2 , i zastanawiam się czy to też nie może być powód tych wariacji na gazie ( regulowaliśmy obroty na aparacie zapłonowym i na początku falował w granicach 2tys. - zacinały się obroty na gazie, teraz jest ustawiony idealnie, niestety tak jak pisałem podczas skręcania obroty spadaja i momentalnie sie podnoszą.
I teraz mam problem czy to może być wina tego aparatu zapłonowego z mk2.
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Przecież w mk2 kat wyprzedzenia zapłonu reguluje podciśnienie a mk3 jest elektronicznie. Na pewno masz z mk2 z ta gruszka?
Golf 3 1.8 90km LPG trzyma wysokie obroty
Z tego co się zorientowałem to tak ..... Na biegu, ogólnie sprawa wygląda tak na samej benzynie golf ma falujące obroty (1.8-2 tys ), natomiast jak chce na gazie to odpalam na benzynie i podczas przygazowania przełącza na gaz lecz zacina się na obrotach - 2tys. A podczas jazdy tak jak pisałem podczas hamowania na biegu i np, podczas przyhamowywania przed samochodem i redukcji na niższy bieg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości