przerywa w pewnym zakresie obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: buli12 » pt sty 23, 2015 20:22

Witam kupiłem golfa 3 gti 2,0 8v mam pewien problem tzn auto przerywa w zakresie od 3 do 4 tys czy to moze byc wina sondy bo mam błedy od niej ktos wycioł kata i wstawił sonde do rury oczywiscie ja uszkadzajac auto sie zachowuje jak by mu paliwa brakowało a powyzej 4 tys ciagnie juz normalnie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: rysiektr » śr sty 28, 2015 01:33

jaki masz silnik?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: buli12 » śr sty 28, 2015 22:21

Silnik 2.0 AGG dzis sonde wymieniłem i dalej to samo tz mniej szarpie ale czuje jak nie chce ciagnac tak go muli odczucie jak by mu brakowało czegos nie wiem paliwa powietrza no nie wiem w dolnym zakresie jakosc ciagnie ale powyzej juz nie chce



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: rysiektr » czw sty 29, 2015 00:33

Standardowo, do wyczyszczenia przepływomierz, przelutuj przekaźnik nr 30, sprawdź na vagu w blokach pomiarowych czy zaplon jest ok.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: buli12 » czw sty 29, 2015 01:33

Jak przelutowac przekaznik bo nie rozumiem o co chodzi



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: rysiektr » czw sty 29, 2015 11:00

Wyciągasz przekaźnik, zdejmujesz obudowę z niego - jest na plastikowych zatrzaskach, bierzesz rozgrzaną lutownicę i cynę i poprawiasz wszystkie punkty lutownicze a zwłaszcza te, dotyczące styków przekaźnika.
Ewentualnie wyciągasz przekaźnik, niesiesz do kogoś kto zajmuje się elektroniką i mówisz mu żeby sprawdził czy nie ma zimnych lutów, albo od razu przelutował przekaźnik.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: buli12 » czw sty 29, 2015 16:08

dzieki za pomoc przekaznik przelutowałem przepływke przeczysciłem i wszystko działa, nie to auto. tylko pytanie na jak długo ten przekaznik wytrzyma? Pochwała poleciała dla ciebie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

przerywa w pewnym zakresie obrotów

Post autor: rysiektr » czw sty 29, 2015 17:43

buli12 pisze:tylko pytanie na jak długo ten przekaznik wytrzyma?
Jeśli dobrze to przelutowałeś to kilka lat na pewno wytrzyma. On nie przenosi żadnych obciążeń mechanicznych, jedynie na wskutek drgań i ewentualnej temperatury, pojawiają się zimne luty. Elementy elektroniczne raczej wytrzymają, gdyż za bardzo tam nie ma co się popsuć. W razie czego kupujesz używany za 20,30zł i jeździsz dalej.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości