Witam .
Problematyczny przepływomierz powietrza silnik 2E , wyczyszczony , plytka z nadrukiem przesunieta , wartosci idealne , naciag sprezyny zmieniony aby czas wtrysku wynosil 2ms ... Jazda ?? idealnie , Spalanie ?? Idealnie , dojazdy do pracy 4,5 km przy temp 0-5 stopni 1o,3 litra !
Niby wszystko ok ale WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic .... wiadomo o co chodzi .. jazda w korkach to męka .
Czytam i czytam i znajduje tylko zmiany przepływomierzy klapkowych w BMW na bez klapkowe takie same jak z silnika 2.0 ADY badz AGG ...
Co potrzebuje aby załozyc do 2E przepływomierz powietrza a ADY badz AGG ??
Mam zdolnosci manualne troche wiedzy i jezeli jest taka mozliwosc to napewno to zrobie ale wole najpierw zapytac bo mozliwe ze jest jakis sposób na zrobienie tego na zasadzie plug&play ...
Przepływomierz powietrza 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przepływomierz powietrza 2E
ja mogę ci tylko napisać że temat jest poruszony na forum elektrody , ktoś tam zajmował się na prośbę kolegów montowaniem odpowiedniego układziku żeby ECU z Digi to przyjął, może jest tam trochę szczegółów.
Tylko nie wiem po co to chcesz robić, rozumiem że jeśli ktoś ma LPG to chce uszkodzeń przepływki od strzałów uniknąć, ale w aucie działającym na benzynę? Po co? Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych. Ja bym pewnie tak już kombinując wziął przepływkę z mk2 z regulacją składu mieszanki śrubą i doregulował nią wolne.
Tylko nie wiem po co to chcesz robić, rozumiem że jeśli ktoś ma LPG to chce uszkodzeń przepływki od strzałów uniknąć, ale w aucie działającym na benzynę? Po co? Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych. Ja bym pewnie tak już kombinując wziął przepływkę z mk2 z regulacją składu mieszanki śrubą i doregulował nią wolne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Przepływomierz powietrza 2E
Paweł Marek,
Spalanie na trasie 11 litrów przy 90km/h ...
Naciagnieta sprezyna czas wtrysku nie wiecej jak 2ms i chodzi pieknie , na trasie 6,5 litra , po miescie do pracy i spowrotem 4,5 km przy 0 stopni ok 10 litrów sprawdzane kilka krotnie , lane do pełna ...
a po co kombinuje ??
problem w tym ze moja przepływka chyba sie konczyła , i gdybym nie zmienił naciagu czas wtrysku wskakiwał co chwile po przegazówce na 7ms co skutkowało , dymieniem na niebiesko ( duzooo paliwa zmywało filtr olejowy ) bardzo nie rownej pracy na wolnych i podczas jazdy ze stałą predkoscia coraz mocniejsze wciskanie gazu z dymieniem z tyłu ( diesel mniej kopci na bucie )Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych
Spalanie na trasie 11 litrów przy 90km/h ...
Naciagnieta sprezyna czas wtrysku nie wiecej jak 2ms i chodzi pieknie , na trasie 6,5 litra , po miescie do pracy i spowrotem 4,5 km przy 0 stopni ok 10 litrów sprawdzane kilka krotnie , lane do pełna ...
a po co kombinuje ??
WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic
- GTI EDITION -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości