MK3 GTI 2.0 8v ADY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MatexGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 20:16
Lokalizacja: Racibórz

MK3 GTI 2.0 8v ADY

Post autor: MatexGTI » ndz lut 23, 2014 20:34

Witam wszystkich :D

W moim MK3 pojawił się pewien problem a mianowicie wszystkie śruby mocujące koło zamachowe pourywało wleciały pomiędzy tarczę sprzęgła i tarcza została uszkodzona nie wiem jaki jest tego powód ... Silnik to 2.0 8v ADY skrzynia jest od 1.8 GT sprzęgło też (tak twierdzi poprzedni właściciel) ... Poprzedni właściciel wymienił oryginalną skrzynię z 2.0 na tą z 1.8 i z tego co się doczytałem na necie to sprzęgło muszę nowe kupić od 1.8 bo z 2.0 nie podejdzie ... Nie chcę kupować kilka razy dlatego pytam czy mam kupić od 1.8 czy 2.0 ? Tarcza ma średnicę 210mm LUK.

Drugi problem polega na tym że, silnik na wolnych obrotach na benzynie faluje i od 1000obr. do mniej więcej 2500obr strasznie muli, potem ładnie ciągnie ale tylko do 5000obr potem odcinka nie wiem co sie z tym dzieje ... Znowu na gazie ładnie pracuje na wolnych i ładnie przyspiesza i odcinka jest tak jak powinna być czyli w granicach 7000obr ...


Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć bez doładowania :D

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK3 GTI 2.0 8v ADY

Post autor: Michał_1977 » pn lut 24, 2014 22:18

MatexGTI pisze:MK3 GTI 2.0 8v ADY
Na sprzedaż?
Pkt.3 regulaminu forum - sprecyzuj temat!


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

MK3 GTI 2.0 8v ADY

Post autor: Paweł Marek » wt lut 25, 2014 13:13

weź pod lupę czujnik obrotów wału, podłącz auto do VAg-a, sprzęgło do skrzyni kupujesz takiej jak masz zamontowaną, póki co jeśli nie znasz dokładnie jej typu to nie kupuj, sprawdź oznaczenia skrzyni albo kup sprzęgło na wzór starego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości