Witam
Postanowiłem też na tym forum opisać swój problem, jestem posiadaczem auta z Vr6 AAA na module/cewce (brak aparatu) czyli ta nowsza.. (1996r) Auto chodzi normalnie lecz zobaczyłem że dość szybko przestaje ciągnąć bo przy 4.000 obrotów.
Na hamownie pojechałem.
to co widzimy.. coś złego się dzieje przy 4.000 obrotów tracimy zupełnie moment. Znajomy który hamował mi go powiedział że to rozrząd, rozrządu w ogóle nie słychać. do tej pory sprawdziłem kompresje.. na wszystkich garach jest równe i bardzo dobre. Auto na postoju na jałowych obrotach ma 3.2b na listwie.. przy około 6.000 obrotów jest 3.5. W tym zakresie pracuje, nigdy więcej nigdy miej. Silnik jest seryjny, wydech, dolot. Przewody nie są najlepsze ale na pewno by nie powodowały takiego spadku, w weekend będę miał dobre przewody i wtedy się sprawdzi.. świece jakie są to ngk dwu elektrodowe kolor miały bardzo ładny.. lekko jasno brązowe. Jeździ na 5w40 i zrobiłem nic 4300km jak na razie nic nie zjadł tego oleju.
Planuje zdjąć pokrywę zaworów w celu weryfikacji rozrządu - mianowicie wydaje mi się że gdy wałki zablokuje blokadami i zerknę na koło pasowe, znaki będą się pokrywać.. potem wyjmę blokady obrócę parę razy silnikiem i znów zablokuje wałki a znak na kole pasowym będzie w tym samym miejscu to mogę mieć pewność że rozrząd jest w porządku? Auto mi służy do jazdy na co dzień. Nie mam miejsca gdzie wyciągać skrzyni żeby tylko zerknąć czy rozrząd jest w porządku.
jakieś idee?
[Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[AAA] Diagnoza problemu
Problemy diagnozujemy w dziale technicznym, nie w dziale speed, przenoszę.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA
jeśli masz jeszcze katalizator to może się zapychać, przewody zapłonowe są ważnebolus1 pisze:jakieś idee?
Zakładam, że takie rzeczy jak przepływka i sonda są już sprawdzone i są ok
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: [Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA
Hm zamiast kata jest już wsadzone COŚ.. albo jakaś strumienica albo coś co ma udawać puche od katalizatora.. przepływka jest i błędów od niej brak.. od sondy błędów brak też zaś i spalanie normalne.
_________________________________
Przepraszam za zły dział oraz dzięki za przeniesienie.
_________________________________
Przepraszam za zły dział oraz dzięki za przeniesienie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość