[Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bolus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 21, 2014 11:25

[Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA

Post autor: bolus1 » pt lut 21, 2014 16:04

Witam

Postanowiłem też na tym forum opisać swój problem, jestem posiadaczem auta z Vr6 AAA na module/cewce (brak aparatu) czyli ta nowsza.. (1996r) Auto chodzi normalnie lecz zobaczyłem że dość szybko przestaje ciągnąć bo przy 4.000 obrotów.
Na hamownie pojechałem.
Obrazek

to co widzimy.. coś złego się dzieje przy 4.000 obrotów tracimy zupełnie moment. Znajomy który hamował mi go powiedział że to rozrząd, rozrządu w ogóle nie słychać. do tej pory sprawdziłem kompresje.. na wszystkich garach jest równe i bardzo dobre. Auto na postoju na jałowych obrotach ma 3.2b na listwie.. przy około 6.000 obrotów jest 3.5. W tym zakresie pracuje, nigdy więcej nigdy miej. Silnik jest seryjny, wydech, dolot. Przewody nie są najlepsze ale na pewno by nie powodowały takiego spadku, w weekend będę miał dobre przewody i wtedy się sprawdzi.. świece jakie są to ngk dwu elektrodowe kolor miały bardzo ładny.. lekko jasno brązowe. Jeździ na 5w40 i zrobiłem nic 4300km jak na razie nic nie zjadł tego oleju.
Planuje zdjąć pokrywę zaworów w celu weryfikacji rozrządu - mianowicie wydaje mi się że gdy wałki zablokuje blokadami i zerknę na koło pasowe, znaki będą się pokrywać.. potem wyjmę blokady obrócę parę razy silnikiem i znów zablokuje wałki a znak na kole pasowym będzie w tym samym miejscu to mogę mieć pewność że rozrząd jest w porządku? Auto mi służy do jazdy na co dzień. Nie mam miejsca gdzie wyciągać skrzyni żeby tylko zerknąć czy rozrząd jest w porządku.
jakieś idee?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[AAA] Diagnoza problemu

Post autor: bugalon » sob lut 22, 2014 00:34

Problemy diagnozujemy w dziale technicznym, nie w dziale speed, przenoszę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA

Post autor: rysiektr » sob lut 22, 2014 00:49

bolus1 pisze:jakieś idee?
jeśli masz jeszcze katalizator to może się zapychać, przewody zapłonowe są ważne
Zakładam, że takie rzeczy jak przepływka i sonda są już sprawdzone i są ok


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

bolus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 21, 2014 11:25

Re: [Mk3] Diagnoza problemu VR6 AAA

Post autor: bolus1 » sob lut 22, 2014 12:33

Hm zamiast kata jest już wsadzone COŚ.. albo jakaś strumienica albo coś co ma udawać puche od katalizatora.. przepływka jest i błędów od niej brak.. od sondy błędów brak też zaś i spalanie normalne.
_________________________________
Przepraszam za zły dział oraz dzięki za przeniesienie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość