Problem z wysokim spalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pt lut 07, 2014 23:58

powiedz mi jeszcze co myslisz o tym pomiarze sondy... ? ;)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » sob lut 08, 2014 00:14

oras pisze: chcialbym zeby bylo wszystko ok ;/ bo juz nic do glowy mi nie przychodz..
zostaje przepływka i czujnik temp. w przepływce - do sprawdzenia

Obrazek

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » sob lut 08, 2014 00:23

czyli uwazasz ze sonda bedzie ok? czujnik tz sprawdzalem nawet dzis opornopsc mu mierylem ...dodatkowo na odpalonym silniku gdy odpielem od niego wtyczke odrazu pojawil sie blad na vagu.. wykasowalem i wszystgko cacy zadnych innych bledow nie ma



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » sob lut 08, 2014 00:41

oras pisze:czyli uwazasz ze sonda bedzie ok? czujnik tz sprawdzalem nawet dzis opornopsc mu mierylem
na moje oko sonda jest ok, jeśli czujnik w przepływce pokazuje dobrze to zostaje jeszcze podłączenie elektryczne między licznikiem a ECU.
Z ECU pin 27 leci kabel do skrzynki bezpieczników i tam później ze skrzynki do licznika (w wiązce licznika o ile się nie mylę to będzie fioletowy? Jedyny luźny ciemny z osobną wtyczką :-)) zobacz czy jest przejście miernikiem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości