Problem z odpalaniem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem.
Witam.
Mam taki problem ze swoim golfem III...
Kiedy postawie go na noc i probuje go odpalic rano silnik musze krecic chyba ze 20 minut..
Pozniej zapali... dojade do pracy postoi 8 godzin i odpale go bez problemu??
Prosze o podpowiedz co sie z nim dzieje bede naprawde wdzieczny.
doloze do tego ,ze zauwazylem ,ze temperatura silnika na wskazniku nie pokzuje wyzszej
niz 70'C?? Silnik to 1.8 90PS + Lpg rocznik 93.
Z gory przepraszam jesli ten temat byl poruszony ale jestem nowicjuszem i nie znalazlem odpowiedzi...
Pozdrawiam.
Mam taki problem ze swoim golfem III...
Kiedy postawie go na noc i probuje go odpalic rano silnik musze krecic chyba ze 20 minut..
Pozniej zapali... dojade do pracy postoi 8 godzin i odpale go bez problemu??
Prosze o podpowiedz co sie z nim dzieje bede naprawde wdzieczny.
doloze do tego ,ze zauwazylem ,ze temperatura silnika na wskazniku nie pokzuje wyzszej
niz 70'C?? Silnik to 1.8 90PS + Lpg rocznik 93.
Z gory przepraszam jesli ten temat byl poruszony ale jestem nowicjuszem i nie znalazlem odpowiedzi...
Pozdrawiam.
Problem z odpalaniem.
Jak temp. nie dochodzi do 90*C to winny na 90% jest termostat, jednak to nie z jego winy kręcisz tak długo.
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
Problem z odpalaniem.
nie do końca będzie to termostat sprawdź jak zaczyna auto się nagrzewać oba węże od chłodnicy górny i dolny jak oba maja taką sama temp to jest to termostat jeżeli nie to masz czujnik uwalony bądź jego okablowanie ja tak miałem i wymieniłem 2 termostaty i nadal temp była 70 stopni a okazał się nowy uszkodzony czujnik co do długiego kręcenia to przyjrzał bym się pompie paliwa bo wygląda na to że nie daje prawidłowego ciśnienia i z stąd tak długie kręcenie
Problem z odpalaniem.
Witam.
Dopiero dzisiaj moglem zajrzec do mojego golfa... I kolega wyzej mial racje.. Problem z temp. to Uszkodzone kable na czujniku temp. A jesl chodzi o problem z odpalaniem...
Jest moziwe ,ze winny bedzie aparat zaplonowy?? Jak zdjalem kopulke zuwazyle ,ze jest jakby poobijana w srodku??
Dopiero dzisiaj moglem zajrzec do mojego golfa... I kolega wyzej mial racje.. Problem z temp. to Uszkodzone kable na czujniku temp. A jesl chodzi o problem z odpalaniem...
Jest moziwe ,ze winny bedzie aparat zaplonowy?? Jak zdjalem kopulke zuwazyle ,ze jest jakby poobijana w srodku??
Problem z odpalaniem.
pompa paliwa za małe ciśnienie daje , zmiana filtra paliwa , odepnij wtyczkę czujnika temperatury jak odpali od strzała to masz winowajce .
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
Problem z odpalaniem.
kopułka jeśli będzie zużyta to raczej będzie kulał trochę choć wszystkiego można się spodziewać, akurat kosztuje nie wiele to warto ją zmienić ale co do samego odpalania to przyjrzał bym się cewce zapłonowej też bo one także lubią padać i okazywać w taki sposób..
Problem z odpalaniem.
lub może to być też kosztka stacyjki
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z odpalaniem.
A jesli po tej kopulce widac slady zuzycia mam sie przygotowac na wymiane aparatu zaplonowego juz?? Znacie koszta takiej wymiany??
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
Problem z odpalaniem.
całkiem prawdopodobne że ma luz i dlatego kopułka jest już ruszona, powiem szczerze że nie orientuje się ale zakładam że koszta będą nie wielkie bo to w końcu Golf:-D wiec spokojnie;-) a jeśli chodzi o układ zapłonowy to nie oszczędzaj bo nie warto naprawdę ...
Problem z odpalaniem.
jak masz palec , kopułkę zaśniedziałą to do wymiany jest . Przewody zapłonowe żeby sprawdzić , wieczorkiem (w ciemnym pomieszczeniu) pryskasz kable wodą , jak będzie się choinka robić , do wymiany .
Co do kopułki , palca , przewodów zapłonowych polecam BERU Co do świec NGK V-line.
Co do kopułki , palca , przewodów zapłonowych polecam BERU Co do świec NGK V-line.
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości