Problem silnik gaśnie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Niej231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 12, 2013 12:01

Problem silnik gaśnie

Post autor: Niej231 » wt sty 07, 2014 18:04

Witam wszystkich mam problem z VW Golf 3 2,0 115ps. Podczas jazdy po osiągnięciu około 88 -90 stopni silnik gaśnie ale po krótkiej chwili odpala, ujade kawałek i gaśnie i tak dalej. Podpiołem pod vaga wyskoczył czujnik halla, i niemal tego samego dnia wymieniłem ten czujnik dalej to samo.
Dodam że było wymienione :
kopułka
przewody
dwa czujniki oleju
Prosze o pilną pomoc



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem silnik gaśnie

Post autor: rysiektr » wt sty 07, 2014 18:24

A ktory 2.0 to jest ? AGG, ADY, 2E ? Bo to jest najważniejsze


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Niej231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 12, 2013 12:01

Problem silnik gaśnie

Post autor: Niej231 » wt sty 07, 2014 19:03

AGG



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem silnik gaśnie

Post autor: rysiektr » wt sty 07, 2014 19:43

Cewka albo czujnik polozenia walu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Niej231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 12, 2013 12:01

Problem silnik gaśnie

Post autor: Niej231 » wt sty 07, 2014 20:29

czujnik położenia wału był wymieniany. Na zapalonym silniku wypiołem wtyczkę od czujnika wody(ta od przodu ) i silnik w żaden sposób nie zareagował.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem silnik gaśnie

Post autor: rysiektr » wt sty 07, 2014 22:40

Napisałeś że wymieniałeś czujnik halla a nie walu to są 2 różne czujniki. Halla odpowiada za synchronizację a wału za min. iskrę. Jeśli wymieniłeś oba to mogłeś to napisać od razu. Jeśli zapala normalnie to czujnik temp cieczy będzie raczej ok. Dla pewności możesz go miernikiem zmierzyć


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości