problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
A podmieniałeś czujniki ćiśnienia oleju? Koszt 9-10 zł. Wszystko masz na wierzchu, podmień i będziesz wiedział...
Czujniki są w każdym sklepie dostępne od ręki. Tylko zwróć uwagę na kolor czujnika...
Pozdrawiam
PAPAYOS
Czujniki są w każdym sklepie dostępne od ręki. Tylko zwróć uwagę na kolor czujnika...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Kupiłem i wymieniłem czujnik oleju (brązowy)
I niestety wieści są smutne :/ Nadal świeci cały czas po pożądnym rozgrzaniu Jestem załamany
I niestety wieści są smutne :/ Nadal świeci cały czas po pożądnym rozgrzaniu Jestem załamany
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
aikon353 pisze:Kupiłem i wymieniłem czujnik oleju (brązowy)
I niestety wieści są smutne :/ Nadal świeci cały czas po pożądnym rozgrzaniu Jestem załamany
A olej???
Jaki mialeś i na jaki zalałeś? Nie zrobiłeś tak jak niektórzy piszą, że przeszedłeś z mineralnego na syntetyczny? Jeśli tak to jest zabójstwo dla silnika. Nigdy nie zmienia się olejów z gorszego na lepszy...
Proponuje jeszcze zmianę oleju na mineralny.
Jeśli i to nie pomoże to nie stety ale to koniec dla silnika R.I.P i potrzebny jest poważniejszy remont...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
aikon353, zmierz ciśnienie oleju, wtedy będziesz miał jakie kolwiek rozeznanie czy czujnik przekłamuje, czy może pompa pada i nie daje odpowiedniego ciśnienia.
PAPAYOS, ile ludzi, tyle poglądów na ten temat a prawda jest taka że przy zdrowym silniku żadne rozszczelnienie czy problem z ciśnieniem oleju nie powinien wystąpić po zmianie oleju z większą lepkością na olej z mniejszą lepkością.
Nigdy nie zmienia się olejów z gorszego na lepszy...
PAPAYOS, ile ludzi, tyle poglądów na ten temat a prawda jest taka że przy zdrowym silniku żadne rozszczelnienie czy problem z ciśnieniem oleju nie powinien wystąpić po zmianie oleju z większą lepkością na olej z mniejszą lepkością.
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem. Chce sprawdzić ciśnienie oleju tylko czy możne mi ktos pomoc i powiedzieć czy w silniku 1.6 16v AUS jest 1 czy dwa czujniki. I czy ma znaczenie w którym sie mierzy? dzięki
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Słuchajcie zmieniłem olej z mineralnego 15w40 na 10w40 tak wiem. A
le Ojczym zrobił na mineralnym jakieś 400km bo sąsiad pseudo mechanik zamist dolac kurde płynu chłodzącego zwyczajnie pomylił kontrolki na desce (paranoja) zmienili wtedy czujnik i olej z filtrem potem ja dostałem to autko na 19 urodziny i zmianilem olej z minerała na półsyntetyk wraz z filtrem. potem znów filtr i olej to juz druga wymiana oleju na półsyntetyk i dopiero niedawno po pierwszej wymianie problem z czujnikiem był juz tu mój temat. Jutro jadę do walimia do mechanika bo u mnie tacy sami popaprańcy że najlepiej to by pół auta wymienili (udali że wymienili) na sprawdzenie cisnienia oleju za 0zł... i zobaczymy Oby to nie był rip :/
Autko ma 225,500 przebiegu i nic się nie działo zapala się tylko przy 90* nie natychmiast ale po przejechaniu tak połowy drogi ddo pracy z 7km.i miga na stopie na jałowym i nawet jak nie świeci na jałowym to jak dam strzała z dmuchawy tak nagle na MAX to zamiga do podniesienia obrotów... :/
No i jak skrece kierownice do oporu w lewo badz w prawo...;/
Juz sie tyle naczytałem:
Czujnik - PASS 25zł
OLEJ + FILTR = 10w40 + Mann ---- 250zł
Smok pompy ( w tym silniku słyszałem trzeba skrzynie zrzucić wrrr)
Sama pompa do wymiany --- 400zł <- ponoć sam koszt nowej
Panewki + Wałek do szlifu --- 1000/1500zł z robocizną
I uwaga co dziwne:
Licznik
Kable
Alternator (tylko np. w przypadku własnie załączania dmuchawy na max, świateł długich itp)
Mleko pod korkiem (dodam że w zime często tak mam bo robie do pracy 15km 8h postoju 15 do domu i postuj) <--- To może być wina tego???
Przepraszam za błędy ale pisane z telefonu na szybko.
Dziękuję za zaintereswanie tematem jutro podam wam wskazania cisnienia dokładne.
Pozdrawiam.
le Ojczym zrobił na mineralnym jakieś 400km bo sąsiad pseudo mechanik zamist dolac kurde płynu chłodzącego zwyczajnie pomylił kontrolki na desce (paranoja) zmienili wtedy czujnik i olej z filtrem potem ja dostałem to autko na 19 urodziny i zmianilem olej z minerała na półsyntetyk wraz z filtrem. potem znów filtr i olej to juz druga wymiana oleju na półsyntetyk i dopiero niedawno po pierwszej wymianie problem z czujnikiem był juz tu mój temat. Jutro jadę do walimia do mechanika bo u mnie tacy sami popaprańcy że najlepiej to by pół auta wymienili (udali że wymienili) na sprawdzenie cisnienia oleju za 0zł... i zobaczymy Oby to nie był rip :/
Autko ma 225,500 przebiegu i nic się nie działo zapala się tylko przy 90* nie natychmiast ale po przejechaniu tak połowy drogi ddo pracy z 7km.i miga na stopie na jałowym i nawet jak nie świeci na jałowym to jak dam strzała z dmuchawy tak nagle na MAX to zamiga do podniesienia obrotów... :/
No i jak skrece kierownice do oporu w lewo badz w prawo...;/
Juz sie tyle naczytałem:
Czujnik - PASS 25zł
OLEJ + FILTR = 10w40 + Mann ---- 250zł
Smok pompy ( w tym silniku słyszałem trzeba skrzynie zrzucić wrrr)
Sama pompa do wymiany --- 400zł <- ponoć sam koszt nowej
Panewki + Wałek do szlifu --- 1000/1500zł z robocizną
I uwaga co dziwne:
Licznik
Kable
Alternator (tylko np. w przypadku własnie załączania dmuchawy na max, świateł długich itp)
Mleko pod korkiem (dodam że w zime często tak mam bo robie do pracy 15km 8h postoju 15 do domu i postuj) <--- To może być wina tego???
Przepraszam za błędy ale pisane z telefonu na szybko.
Dziękuję za zaintereswanie tematem jutro podam wam wskazania cisnienia dokładne.
Pozdrawiam.
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Nie musisz zrzucać skrzyni, wystarczy odkręcić prawą półośkę od kielicha i masz bardzo ładny dostęp do wszystkich rób miski.
Mi to wygląda na siadającą pompę oleju. Zrobisz pomiar ciśnienia to wszystko się okaże.
Mi to wygląda na siadającą pompę oleju. Zrobisz pomiar ciśnienia to wszystko się okaże.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Od tego miałeś zacząć. Ale lepiej późno niż wcaleaikon353 pisze:Dziękuję za zaintereswanie tematem jutro podam wam wskazania cisnienia dokładne.
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Dziś odebrałem filtr mana i olej mobil 10w40 5l oraz płukankę Liquid Moly i tak nie mam nic do stracenia dlatego wyleje większość oleju starego wleje około 1 litr tej płukanki i niech sie dzieje wola nieba... ewentualnie mam jeszczxe 10w40 lotosa dlatego moge to przepłukać na dwa razy bo mam filtr jakiś za 10zł jeszcze z tesco najpierw grubszy syf wyleci potem raz jeszcze i może będzie git i tak mam zamiar zdejmować michę... zdjęcia będą z zabawy takzę spoko jak narazie to co wyżej.... Mam pytanie ile jest kanałów doprowadzających olej pod pokrywe zaworów w tym silniku (1,4 AEX).
Dziekuje za odp.
Pozdrawiam.
Obiecane Video:
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Skoro taki szlam masz pod pokrywą to i w misce będziesz go miał. Zwalaj michę i wypłucz dobrze miskę i smok pompy.
Główny olejowy masz w prawym przednim rogu silnika, do tego dochodzi mnóstwo kanalików smarujących między innymi popychacze zaworów itp itd.
Ciśnienie widać masz mizerne, kiedyś odpaliłem swojego ADB bez pokrywy zaworów, ślad na ścianie po oleju jest do dzisiaj
Główny olejowy masz w prawym przednim rogu silnika, do tego dochodzi mnóstwo kanalików smarujących między innymi popychacze zaworów itp itd.
Ciśnienie widać masz mizerne, kiedyś odpaliłem swojego ADB bez pokrywy zaworów, ślad na ścianie po oleju jest do dzisiaj
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
1. Szlam to norma , jak się jeździ na byle czym. 2. Dopóki olej trafia na górę to jeszcze nie jest tak źle. 3. Zabierasz się za robotę od dupy strony. Kupujesz oleje, płukanki, *#cenzura#* muje dzike węże wydajesz nie potrzebnie hajs a ciśnienia nie zmierzyłeś które nic nie kosztuje. Możesz się na mnie obraźić ale *#cenzura#* podchodzisz do sprawy.
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
Ja cię rozumiem ale jak mam tak latać od mechanika do mechanika i wydawać za coś co trwa przy tym silniku 15minut a kosztuje 50zł to ja to ******* :/
Jak myślisz czy to sie nada??
http://allegro.pl/tester-miernik-pomiar ... 01020.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy:
http://allegro.pl/tester-miernik-do-pom ... 31302.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Szybka odpowiedz i klikam kup teraz...
Jak myślisz czy to sie nada??
http://allegro.pl/tester-miernik-pomiar ... 01020.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy:
http://allegro.pl/tester-miernik-do-pom ... 31302.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Szybka odpowiedz i klikam kup teraz...
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju w 1.4 aex
A bo wiem czy by mi końcówka pasowała
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość