Witam serdecznie forumowiczów . Golf 1,8 ABS 93r. B+G . Na gazie silnik pracuje bez zastrzeżeń , natomiast na benzynie jest problem , otóż rano ciężko zapala na benzynie muszę mu wspomóc gazem po parokrotnym kręceniu rozrusznikiem w końcu zapali , ale ma problem z utrzymaniem obrotów w zakresie 900-2500tys . Teraz tak ściągniecie klemy z aku na noc nie dało efektów jak silnik się rozgrzeje to również ma ten sam problem z utrzymaniem obrotów ( jak przełączę na gaz silnik chodzi idealnie )
co za uwarzyłem to rano jak z 5-6 razy przekręce kluczykiem na parę sekund tak aby pompa paliwa napompowała paliwa to odpala praktycznie od razu i bez dotykania gazu pochodzi chwile na obrotach około 1100 i za chwilę zaczyna się problem , wszystkie objawy by pasowały na pompę paliwa , ale jest jeden szczegół auto na benzynie od 3000tys obrotów do odcinki chodzi normalnie i to jest szczegół który mi nie pasuje na pompę paliwa , bo jeśli by nie dawała odpowiedniego ciśnienia lub tym podobne to w górnych zakresach obrotów silnik chyba by nie pracował prawidłowo , filtr paliwa wymieniony na nowy pompa pracuje cały czas jak jest przełączone na benzynę . I teraz pytanie czy to może być regulator ciśnienia w monowtrysku ? Czy to wogóle jest częścią zamienną czy trzeba z całym monowtryskiem szukać ?
Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi
Czy to pompa paliwa czy coś innego ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Czy to pompa paliwa czy coś innego ?
Ale tez powyżej jakiś obrotów silnik pracował normalnie i auto jechało ?Humphrey pisze:U mnie w Lanosie było dokładnie to samo i padła pompa
Czy to pompa paliwa czy coś innego ?PROBLEM ROZWIĄZANY
Problem rozwiązany . Wymiana sondy na nową oraz pompy paliwa , co ciekawe kupiłem nówkę sztukę "MaxGear" i okazało się że była walnięta mechanik wymienił na jakąś inna swoją i auto chodzi jak powinno .
Pozdro
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości