Witam mam problem.
Wszystko zaczęło się od sytuacji gdy auto się zalało przez dużą kałużę w którą wjechałem (nie wiedziałem, że jest taka głęboka) i mi zgasł wtedy. Ale po jakimś czasie odpalił, więc tylko odetchnąłem z ulgą. Lecz teraz mam problem, auto od tamtej pory zaczęło czasem mi gasnąć jak wrzucałem 2 bieg z wyższego, normalnie się wyłączał silnik całkiem, lecz odpalał potem od razu. Dziś jednak nie chciał wgl odpalić, kręcił się i kręcił. Dodam, że w trakcie odpalania na hol, załapał silnik ale dodawanie gazu nic nie pomogło jedynie dźwięk wychodził, a wskazówka obrotomierza jak spadała tak spadała w dół, aż silnik się wyłączał.
Jaka może być przyczyna?
Auto to GOLF III 1.8 KAT 97r. 3D. Benzyna
Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu
Sprawdź układ zapłonowy. Ja miałem problemy z odpaleniem po myciu komory silnika. To, że gaśnie przy 2jce to niestety nie podpowiem.
- szocha
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: sob cze 01, 2013 14:49
- Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
- Kontakt:
Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu
Ale układ zapłonowy by był winny spadającym obrotom przy dociśniętym gazie gdy silnik został uruchomiony na hol?
Ride Or Die
Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu
a czy to nie pęknięta podstawka pod wtryskiem? bo objaw duszenia i gaśniecia przy redukcji mi się z tym kojarzy - złap za wtrysk i zobacz czy jak dajesz przód- tył to pod nim nie robi się szczelina
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- szocha
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: sob cze 01, 2013 14:49
- Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
- Kontakt:
Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu
Już zrobione. Mechanik powiedział, że to wszystko to była wina wdarcia się błędu sterownika do układu sterowania. Dlatego ani nie chciał odpalić, a na holu jak już odpalił to tracił obroty. Do tego ustawił mi jeszcze zapłon bo ktoś go że tak powiem spier****** i za wszystko poszło 220zł.
Jeszcze pytanie, za ile można kupić pompe paliwa ? i czy musi być do golfa 1.8 czy nie?
Jeszcze pytanie, za ile można kupić pompe paliwa ? i czy musi być do golfa 1.8 czy nie?
Ride Or Die
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości