Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 01, 2013 14:49
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Kontakt:

Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Post autor: szocha » sob lip 27, 2013 00:01

Witam mam problem.

Wszystko zaczęło się od sytuacji gdy auto się zalało przez dużą kałużę w którą wjechałem (nie wiedziałem, że jest taka głęboka) i mi zgasł wtedy. Ale po jakimś czasie odpalił, więc tylko odetchnąłem z ulgą. Lecz teraz mam problem, auto od tamtej pory zaczęło czasem mi gasnąć jak wrzucałem 2 bieg z wyższego, normalnie się wyłączał silnik całkiem, lecz odpalał potem od razu. Dziś jednak nie chciał wgl odpalić, kręcił się i kręcił. Dodam, że w trakcie odpalania na hol, załapał silnik ale dodawanie gazu nic nie pomogło jedynie dźwięk wychodził, a wskazówka obrotomierza jak spadała tak spadała w dół, aż silnik się wyłączał.

Jaka może być przyczyna?

Auto to GOLF III 1.8 KAT 97r. 3D. Benzyna


Ride Or Die

Jędrzej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt mar 11, 2011 21:49

Re: Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Post autor: Jędrzej » sob lip 27, 2013 09:38

Sprawdź układ zapłonowy. Ja miałem problemy z odpaleniem po myciu komory silnika. To, że gaśnie przy 2jce to niestety nie podpowiem.



Awatar użytkownika
szocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 01, 2013 14:49
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Kontakt:

Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Post autor: szocha » sob lip 27, 2013 12:49

Ale układ zapłonowy by był winny spadającym obrotom przy dociśniętym gazie gdy silnik został uruchomiony na hol?


Ride Or Die

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Post autor: grg474 » ndz lip 28, 2013 19:19

a czy to nie pęknięta podstawka pod wtryskiem? bo objaw duszenia i gaśniecia przy redukcji mi się z tym kojarzy - złap za wtrysk i zobacz czy jak dajesz przód- tył to pod nim nie robi się szczelina


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
szocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 01, 2013 14:49
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Kontakt:

Gaśnie przy wrzucaniu 2 z wyższego biegu

Post autor: szocha » ndz lip 28, 2013 22:50

Już zrobione. Mechanik powiedział, że to wszystko to była wina wdarcia się błędu sterownika do układu sterowania. Dlatego ani nie chciał odpalić, a na holu jak już odpalił to tracił obroty. Do tego ustawił mi jeszcze zapłon bo ktoś go że tak powiem spier****** :) i za wszystko poszło 220zł.

Jeszcze pytanie, za ile można kupić pompe paliwa :)? i czy musi być do golfa 1.8 czy nie?


Ride Or Die

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości