falujące obroty 2.0 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PatrykosPN
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54
falujące obroty 2.0 8v
Witam koledzy mam problem odnośnie obrotów . Na biegu jałowym falują obroty w przedziale 900-2000 . Za co mam się zabrac koledzy ?
- PatrykosPN
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
falujące obroty 2.0 8v
PatrykosPN, jaki masz silnik ? 2E czy ADY/AGG ?
Są specjalne preparaty do czyszczenia dolotu w sprayu, ja z reguły robię to rozpuszczalnikiem.
Sprawdź czy masz szczelny dolot, oraz podciśnienia.
Jeśli masz ADY/AGG możesz po tej operacji zaadoptować przepustnicę.
Są specjalne preparaty do czyszczenia dolotu w sprayu, ja z reguły robię to rozpuszczalnikiem.
Sprawdź czy masz szczelny dolot, oraz podciśnienia.
Jeśli masz ADY/AGG możesz po tej operacji zaadoptować przepustnicę.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Ma gadane
- Posty: 213
- Rejestracja: śr lip 25, 2012 21:59
- Lokalizacja: Mazowsze
falujące obroty 2.0 8v
no na pewno jest to przepustnica
najlepiej sobie to wyjąć i rozebrać cykając fotki żeby potem to złożyć i wyczyścić jakimś preparatem albo benzyną
najlepiej sobie to wyjąć i rozebrać cykając fotki żeby potem to złożyć i wyczyścić jakimś preparatem albo benzyną
- PatrykosPN
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54
falujące obroty 2.0 8v
Moj silnik to 2E . Jest jeszcze tak ze jak jade np. na jedynke albo dwojce i puszcze noge z gazu to auto nie zwalnia tylko jedzie stala predkoscia albo delikatnie przyspiesza przez te falujace obroty .
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
falujące obroty 2.0 8v
wyczyść dolot, wyczyść krokowca (zawór obejściowy biegu jałowego) i zobacz czy jest poprawa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- PatrykosPN
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54
Re: falujące obroty 2.0 8v
kolego nie jest obeznany jeszcze w tej sprawie . jak to rozebrac wogole ? Jest mozliwosc ze przez te obroty sprzeglo moze sie palic . bo dzis przy ruszaniu poczulem smrodzik.rysiektr pisze:wyczyść dolot, wyczyść krokowca (zawór obejściowy biegu jałowego) i zobacz czy jest poprawa
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
falujące obroty 2.0 8v
bierzesz śrubokręt albo kombinerki w łapkę (w zależności) na co masz skręcony dolot czy na cybanty czy na obejmy sprężyste, zdejmujesz rurę z tworzywa która jest pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą (odpinając rurkę od odmy przy okazji) bierzesz szmatkę nasączasz ją benzyną/rozpuszczalnikiem/innym siuwaksem do czyszczenia dolotu, czyścisz przepustnicę z syfu, przy okazji rurki od odmy, sprawdzasz czy klapka przepływomierza chodzi bez zacięć, w analogiczny sposób składasz wszystko do kupy. Przy okazji w podobny sposób odkręcasz zawór obejściowy biegu jałowego - odpinasz kostkę od niego, rozbierasz go, czyścisz w benzynie. Składasz do kupy, montujesz do samochodu. Sprawdzasz czy jest ok.PatrykosPN pisze:kolego nie jest obeznany jeszcze w tej sprawie . jak to rozebrac wogole ?
Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, poszukaj na forum w swojej okolicy kogoś kto robił coś takiego wcześniej albo wie jak zrobić.
Ewentualnie musisz odwiedzić mechanika.
na szybko link znaleziony w necie o czyszczeniu przepustnicy z 2E
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=12745.0" onclick="window.open(this.href);return false;
i o krokowcu
viewtopic.php?t=41077" onclick="window.open(this.href);return false;
nie bardzo... chyba, że dużo jeździsz na pół sprzęgle, ja jednak obstawiam, że to początki końca sprzęgła, albo przypaliłeś je troszeczkęPatrykosPN pisze:Jest mozliwosc ze przez te obroty sprzeglo moze sie palic . bo dzis przy ruszaniu poczulem smrodzik.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
falujące obroty 2.0 8v
PatrykosPN, sprawdź przepływomierz zwłaszcza jeśli masz LPG, TPS, ustawienie przepustnicy, szczelność dolotu, ustawienie rozrządu i zapłonu. Czyszczenie pomiń jest zbędne i nic nie da. Opisy wszystkiego są na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości