ABF poległ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ABF poległ
Witam!
mam małe pytanie dotyczące mojego jakże zajebistego golfa 3
wszystko chodziło ładnie pięknie do czasu
wsiadam do autka i nie chciał odpalić ale po długim kręceniu jakoś zaburzył dojechałem do znajomego i jak zdjąłem nogę z gazu tak zgasł i nie odpalił do dziś.
nie odpalił ani na gazie ani na benzynie.
no i zaczęło się kombinowanie okazało się że świece są zalane po przeczyszczeniu świec odpalił na chwilę pochodził w granicach obrotów 300-500 i nie reagował na nic
wymienione zostały świece czujnik hala (ten u góry bo i tak prosił o wymianę)
niedawno był wymieniony ten u dołu
kable zapłonowe kopułka palec wymienione jakieś 5k km temu.
No i mam dwie teorie z tego co doczytałem się na forum i prosiłbym o potwierdzenie lub podanie innej teorii.
W jednym miejscu było podane że mogła siąść cewka i iskra niby jest ale może być za słaba.
druga teoria głosi że gdzieś ginie pod ciśnienie ale tego nie zauważyłem
moja teoria jest taka ze na czujnik halla ten u dołu znowu dostał się olej i za słaba iskra jest
Bądźcie dobrzy i powiedzcie co mogło mu się stać
mam małe pytanie dotyczące mojego jakże zajebistego golfa 3
wszystko chodziło ładnie pięknie do czasu
wsiadam do autka i nie chciał odpalić ale po długim kręceniu jakoś zaburzył dojechałem do znajomego i jak zdjąłem nogę z gazu tak zgasł i nie odpalił do dziś.
nie odpalił ani na gazie ani na benzynie.
no i zaczęło się kombinowanie okazało się że świece są zalane po przeczyszczeniu świec odpalił na chwilę pochodził w granicach obrotów 300-500 i nie reagował na nic
wymienione zostały świece czujnik hala (ten u góry bo i tak prosił o wymianę)
niedawno był wymieniony ten u dołu
kable zapłonowe kopułka palec wymienione jakieś 5k km temu.
No i mam dwie teorie z tego co doczytałem się na forum i prosiłbym o potwierdzenie lub podanie innej teorii.
W jednym miejscu było podane że mogła siąść cewka i iskra niby jest ale może być za słaba.
druga teoria głosi że gdzieś ginie pod ciśnienie ale tego nie zauważyłem
moja teoria jest taka ze na czujnik halla ten u dołu znowu dostał się olej i za słaba iskra jest
Bądźcie dobrzy i powiedzcie co mogło mu się stać
ABF poległ
Sprawdź iskrę
podepnij kompa czy nie ma żadnych śmieci
ja obstawiam że chyba rozrząd przeskoczył.


ABF poległ
iskra jest palcem nie sprawdzałem jak mocno kopie ale jest 
z kompem nie może się połączyć ;/ chyba stwierdził że nikt nie będzie w środku grzebał ;p
a rozrząd to jest chyba bodajże kolizyjny i jak by rozrząd się przestawił to by był ból a jak przeskoczy o jeden ząbek to i tak powinien z problemem ale by odpalił ;p

z kompem nie może się połączyć ;/ chyba stwierdził że nikt nie będzie w środku grzebał ;p
a rozrząd to jest chyba bodajże kolizyjny i jak by rozrząd się przestawił to by był ból a jak przeskoczy o jeden ząbek to i tak powinien z problemem ale by odpalił ;p
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ABF poległ
Ten czujnik ma za zadanie dać info do kompa o położeniu wału korbowego, on nie "wytwarza" iskry, jakby nie działał to by wcale iskry nie było. To jest czujnik halla więc olej raczej nie ma zbyt wielkiego wpływu na jego działanie, chyba, że byłby cały zanurzony w oleju to wtedy tak.deasel pisze:moja teoria jest taka ze na czujnik halla ten u dołu znowu dostał się olej i za słaba iskra jest
Paliwo dochodzi do listwy ? Ciśnienie paliwa dobre jest ? Przekaźnik kompa nr 30 jest ok ?
spróbuj innym VAGiem albo prędkość poprzestawiaj.deasel pisze:z kompem nie może się połączyć ;/ chyba stwierdził że nikt nie będzie w środku grzebał ;p
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
ABF poległ
zaraz będę testował te teorie ;D
ja nie mówiłem że czujnik halla wytwarza tylko chodzi mi o to że on daje sygnał do kompa bo już raz miałem tak że był zwilżony olejem (gdzieś musi być tam wyciek) i nie chodził tak jak powinien.
Paliwo dochodzi pompka się normalnie włącza za każdym razem. przekaźnik sprawdzę może masz rację.
Jeszcze może być tak że któryś z czujników od temperatury szwankuje i spróbuje podmienić na opornik.
Macie może gdzieś podane wartości jakie powinny być przy jakich temperaturach.Chodzi mi o czujnik powietrza i płynu co idzie do ecu
ja nie mówiłem że czujnik halla wytwarza tylko chodzi mi o to że on daje sygnał do kompa bo już raz miałem tak że był zwilżony olejem (gdzieś musi być tam wyciek) i nie chodził tak jak powinien.
Paliwo dochodzi pompka się normalnie włącza za każdym razem. przekaźnik sprawdzę może masz rację.
Jeszcze może być tak że któryś z czujników od temperatury szwankuje i spróbuje podmienić na opornik.
Macie może gdzieś podane wartości jakie powinny być przy jakich temperaturach.Chodzi mi o czujnik powietrza i płynu co idzie do ecu
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
ABF poległ
rysiektr pisze:Ten czujnik ma za zadanie dać info do kompa o położeniu wału korbowego, on nie "wytwarza" iskry, jakby nie działał to by wcale iskry nie było. To jest czujnik halla więc olej raczej nie ma zbyt wielkiego wpływu na jego działanie, chyba, że byłby cały zanurzony w oleju to wtedy tak.
Na początek posprawdzaj przewody idące z czujników do kompa czy się gdzieś po drodze nie połamały


- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ABF poległ
wsadź 6.6K albo okolice tego, on powinien odpowiadać za ok 0 stopni.deasel pisze:Macie może gdzieś podane wartości jakie powinny być przy jakich temperaturach.Chodzi mi o czujnik powietrza i płynu co idzie do ecu
przy okazji tak jak mówi silent_rob,
silent_rob pisze:czy działa w przepustnicy czujnik zamknięcia przepustnicy i czy MAP sensor żyje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
ABF poległ
wymieniłem czujnik temperatury płynu tamten szwankował.
wsadziłem mu opornik ok 1500 ohm i odpalił ale jak już się trochę nagrzał to gasł ;/
jak sprawdzić MAP sensor i czujnik zamknięcia [przepustnicy...
A może toi wina tego ze sterownik masy nie ma albo coś takiego ;/
poddałem się i oddałem auto do mechanika
okazało się że rozrząd się przestawił o około 6 ząbków i dlatego podobno nie chciał zaburzyć
ale i tak jest problem bo posprawdzał wszystko a i tak jest problem bo jak się nagrzeje to gaśnie i pupa ;/
wsadziłem mu opornik ok 1500 ohm i odpalił ale jak już się trochę nagrzał to gasł ;/
jak sprawdzić MAP sensor i czujnik zamknięcia [przepustnicy...
A może toi wina tego ze sterownik masy nie ma albo coś takiego ;/
poddałem się i oddałem auto do mechanika
okazało się że rozrząd się przestawił o około 6 ząbków i dlatego podobno nie chciał zaburzyć
ale i tak jest problem bo posprawdzał wszystko a i tak jest problem bo jak się nagrzeje to gaśnie i pupa ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości