Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rezzy22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2013 12:15

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: rezzy22 » wt sty 01, 2013 13:05

Witam problem dotyczy golfa 3 1.8 75 Km
Wymienilem stary silnik zuzycie ogolne brak kompresji .Nowy silnik pracuje równo kompresja ok ale olej przedostaje sie do plynu decyzja planowanie głowicy nowa uszczelka
Po złożeniu okazało sie ze przestał palić na cylinder nr 1 wszystko posprawdzane rozrząd zapłon ciśnienie 11 na wsz cylindrach iskra jest
Na probe zalozylem glowice od mojego starego silnika odpalam wszystko ok ale plyn przedostaje sie do oleju
głowica do splanowania inny warsztat najlepszy w okolicy nowa uszczelka nowy olej i skladanie
I teraz nie pali na 3 i 4 cylinder juz niemam pomysłu az strach ruszac Pomocy!!!!



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: prezesik25 » wt sty 01, 2013 13:50

Moze zle podlaczyles kable WN


Obrazek
Obrazek

rezzy22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2013 12:15

Re: Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: rezzy22 » wt sty 01, 2013 14:10

dobrze sa podł na nie splanowanych głowicach pracuje ok



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: jackyz » wt sty 01, 2013 21:46

Jak na moje,to nie otwierają się zawory.Są cały czas zamknięte i dlatego sprężanie jest jednakowe.


Jacek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: Paweł Marek » wt sty 01, 2013 22:31

po grubszym planowaniu co najwyżej mogą się nie domykać i szybko wypalać, ale w zasadzie przeczy temu dobre ciśnienie sprężania. Pozostaje mi zapytać skąd kolega wie że nie palą po 2 cylindry


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: jackyz » wt sty 01, 2013 22:42

Jeszcze sprawdziłbym czy nie są wytarte krzywki na wałku rozrządu,ale tyle to chyba mechanicy wiedzą.


Jacek

rezzy22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2013 12:15

Re: Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: rezzy22 » śr sty 02, 2013 18:49

Krzywki zaworowe sa ok wiem ze niepalą bo po wyciagnieciu kabli 3 lub 4 motor chodzi tak samo kulawo jak wyciagam 1 lub 2 to gasnie



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: vwEmil » czw sty 03, 2013 00:46

jeśli ciśnienie jest, iskra i paliwo jest to nie ma siły - musi chodzić. Tak sobie przekładasz ciągle głowice że piszesz że sprawdzasz jak na innych chodzi? Uszczelkę za każdym razem zmieniasz?tak na bogato?



rezzy22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2013 12:15

Re: Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: rezzy22 » czw sty 03, 2013 19:55

rozebralem silnik na czesci wlascieie znalazlem przyczyne odrazu klin na kole zaplonu ktos zrobil z czegos stalopodobnego nie sciol sie ale naderwal i delikatnie obrócil iskra byla ale nie w punkcie zaplonu po zlozeniu ladnie gada



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: jackyz » czw sty 03, 2013 20:16

To teraz wytłumacz wszystkim jak to się ma do tego, że niby na innej glowicy palił(nie mógł palić).Scięcie klina na kole spowodowana jest zbyt słabym dociągnięciem.Często śruba jest niepotrzebnie odkręcana podczas wymiany rozrządu.Ona ma być dowalona z odpowiednim momentem i nigdy nie pusci.


Jacek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Po splanowaniu głowicy nie pali na 2 tłoki

Post autor: Paweł Marek » pt sty 04, 2013 00:42

To już się zdarza, miałem podobną awarię, krótko pisząc po częsciowym ścięciu klina i uszkodzeniu gniazd na niego kółko raz się ustawi tak drugi raz przekręci trochę i pali albo nie pali. Ale to tylko przykład jak można się machnąć w ocenie z tym wyciąganiem kabli ze świec


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości