Witam mam pytanie czy będzie chodziło takie coś jak silnik 2E na osprzęcie z ABS-a
Chodzi mi o wstawienie słupka 2E do auta gdzie był ABS wiem że kolektor ssący do zmiany ale jak podejdzie działanie zapłonu do kompa od ABS-a
z mechaniką se poradze ale elektryka to ciężki temat dla mnie
Ewentualnie wsadzenie samego dołu od 2E do auta gdzie jest ABS
Dzięki za odp
1.8>2.0 czy posuje osprzęt
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8>2.0 czy posuje osprzęt
Miałem 2.3 AGZ jeżeli chodzi o palenie to 11L Pali przy delikatnej nodze cały czas po miejscu, przy normalnej 12L.
Po za tym zero awari, układ napędowy jest wspaniały i bezawaryjny co tydzień dostał w dupe na 1/4 i nic nie padło. Dwumas w benzynie jest nie zniszczalny inny przyrost momentu. Polecam silnik 2.0 benzyna bardzo dobry motor, silnik 1.8 sobie daruj pali więcej niż 2.3 AGZ, a osiągi mizeria totalna.
Po za tym zero awari, układ napędowy jest wspaniały i bezawaryjny co tydzień dostał w dupe na 1/4 i nic nie padło. Dwumas w benzynie jest nie zniszczalny inny przyrost momentu. Polecam silnik 2.0 benzyna bardzo dobry motor, silnik 1.8 sobie daruj pali więcej niż 2.3 AGZ, a osiągi mizeria totalna.
1.8>2.0 czy posuje osprzęt
padł mi dół panewki sie skończyły bo pompa oleju padła i szukam coś po taniości co by to zastąpić i żeby nie jeździć jak żółw
na mono w 1.8 spalanie 8-9 gazu przy średnim bucie PB w ogóle nie używam a nie chce modzić pod machą elektryki tylko ewentualnie z 2E którego bym kupił (słupek)i mojego padniętego ABS-a wymodzić 2E na mono ewentualnie przerzucić głowice z ABS-a do dołu z 2E
na mono w 1.8 spalanie 8-9 gazu przy średnim bucie PB w ogóle nie używam a nie chce modzić pod machą elektryki tylko ewentualnie z 2E którego bym kupił (słupek)i mojego padniętego ABS-a wymodzić 2E na mono ewentualnie przerzucić głowice z ABS-a do dołu z 2E
BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości