MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
W takim razie rozrząd na poczatek, bo inaczej tylko jakiś problem z kopułką czy kablami od świec by wchodził w grę, albo poważne uszkodzenie silnika co mało jest prawdopodobne
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
a więc rozrząd sprawdziłem
na kole rozrządu OT pokrywa się ze strzałką
na dolnym kole zamachowym w punktach
na rozdzielaczu w punkach
w okienku skrzyni nie dojrzałem punktów ale skoro reszta się pokrywa to chyba nie ma znaczenia .
zastanawia mnie dlaczego przy odpiętym przepływomierzu silnik nie pracuje też na wolnych obrotach na gazie - podobno powinien normalnie
nawet jak go nagrzeje ... i wtedy wchodzi często na obroty 2000 na jałowym na gazie i trzyma ...
co do kopułki świec przewodów to są nówki a w vagu brak błędów
szczelność dolotu na 100% pewna
myślę ciągle czy to nie hall bo oprócz halla i tps już w zasadzie wszystko wymieniłem ...
po tygodniu spędzonym w zimnym garażu mam naprawdę dość ...
na kole rozrządu OT pokrywa się ze strzałką
na dolnym kole zamachowym w punktach
na rozdzielaczu w punkach
w okienku skrzyni nie dojrzałem punktów ale skoro reszta się pokrywa to chyba nie ma znaczenia .
zastanawia mnie dlaczego przy odpiętym przepływomierzu silnik nie pracuje też na wolnych obrotach na gazie - podobno powinien normalnie
nawet jak go nagrzeje ... i wtedy wchodzi często na obroty 2000 na jałowym na gazie i trzyma ...
co do kopułki świec przewodów to są nówki a w vagu brak błędów
szczelność dolotu na 100% pewna
myślę ciągle czy to nie hall bo oprócz halla i tps już w zasadzie wszystko wymieniłem ...
po tygodniu spędzonym w zimnym garażu mam naprawdę dość ...
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
ok a więc żeby inni nie cierpieli tak jak ja finansowo i nie sugerowali się że :
"na gazie przy odpiętym przepływomierzu silnik powinien pracować normalnie " - co okazuje się fałszem bo wyklucza awarię przepływomierza
informuję że pomimo iż przepływomierz był sprawdzony ze dwa razy elektrycznie (wg . opisów z forum) i mechanicznie - okazał się źródłem usterki .
nie wiem dlaczego pomiary wychodziły poprawne ale przepływomierz okazał się zły ... a naprawdę sprawdzałem go konkretnie bo jestem elektronikiem .
ponadto przy okazji po wymianie zniknęło falowanie - więc tak jak czułem dużo wcześniej ... za falowanie może być odpowiedzialny przepływomierz (także).
a więc zalecam wszystkim profilaktyczną wymianę przewodów kopułki palca i świec raz na 2 lata zanim coś komuś strzeli w dolot bo kłopoty mogą być spore ...
a podejrzewam że u mnie tak musiało być - pomimo że nic nie słyszałem ...
ja zauważyłem dużo lepszą , równą pracę silnika po zmianie tych kilku elementów ... a to raptem 160 zł
"na gazie przy odpiętym przepływomierzu silnik powinien pracować normalnie " - co okazuje się fałszem bo wyklucza awarię przepływomierza
informuję że pomimo iż przepływomierz był sprawdzony ze dwa razy elektrycznie (wg . opisów z forum) i mechanicznie - okazał się źródłem usterki .
nie wiem dlaczego pomiary wychodziły poprawne ale przepływomierz okazał się zły ... a naprawdę sprawdzałem go konkretnie bo jestem elektronikiem .
ponadto przy okazji po wymianie zniknęło falowanie - więc tak jak czułem dużo wcześniej ... za falowanie może być odpowiedzialny przepływomierz (także).
a więc zalecam wszystkim profilaktyczną wymianę przewodów kopułki palca i świec raz na 2 lata zanim coś komuś strzeli w dolot bo kłopoty mogą być spore ...
a podejrzewam że u mnie tak musiało być - pomimo że nic nie słyszałem ...
ja zauważyłem dużo lepszą , równą pracę silnika po zmianie tych kilku elementów ... a to raptem 160 zł
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Hm. Pozostaje mi nagrać filmik który udowodni co ma udowodnić, czyli że tylko ocierająca się klapka w przepływce popsuje prace na LPG.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
no nie wiem nie chcę się kłócić - u mnie tak było jak pisałem
sam zachodzę co w nim jest nie tak bo naprawdę wszystkie pomiary wg. instrukcji a klapka na 100% chodzi bez ocierek i lekko - tak jak w drugim egzemplarzu
czyściłem styki , sprawdzałem wszystko co możliwe ... przecież to zwykły potencjometr + czujnik temperatury ...
jedyne co mi przychodzi do głowy to naciąg sprężyny ... chociaż też próbowałem zmieniać i nic to nie pomogło - jedynie pogarszało
sam zachodzę co w nim jest nie tak bo naprawdę wszystkie pomiary wg. instrukcji a klapka na 100% chodzi bez ocierek i lekko - tak jak w drugim egzemplarzu
czyściłem styki , sprawdzałem wszystko co możliwe ... przecież to zwykły potencjometr + czujnik temperatury ...
jedyne co mi przychodzi do głowy to naciąg sprężyny ... chociaż też próbowałem zmieniać i nic to nie pomogło - jedynie pogarszało
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Jak rozumiem naprawiłeś auto? Wymieniłeś przepływkę i jest OK czy naprawiłeś jakoś stary?
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
stary w pomiarach itp okazywał się dobry a faktycznie był zły . dlaczego ? nie wiem
wymieniłem na inny przepływomierz używany i jest ok.
wymieniłem na inny przepływomierz używany i jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość