MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
jestem kompletnie załamany ... nocuje w garazu 3 dni ...samochód mi zwariował kompletnie ...
na zimnym nie zapala bez dodania gazu i trzeba pedałować gazem bo natychmiast gasnie ...
na ciepłym na benyznie też gaśnie ,podczas jazdy nie reaguje na pedał gazu chyba że jakoś tam "podpompuje" to może wreszcie wskoczy na obroty ... załamka ...
na gazie jak był ciepły jeszcze tak jakoś telpał sie na 600 obrotów ale chodził jak czołg ... po czym gasnie po kilkunastu sekundach ...
nie ma mowy też o jeździe bo wciśniecie pedału gazu nie powoduje przyspieszenia chyba że na wys. obrotach... po prostu "dusi się"
sprawdziłem już w zasadzie wszystko co możliwe wg opisów...
nie dość że władowałem na jakieś pierdoły typu przewody czujniki itp itd.............................. kupę kasy to i tak nic nie pomogło .
k.... aż mi się wierzyć nie chce że parę dni temu to był samochód a teraz kupa złomu
na zimnym nie zapala bez dodania gazu i trzeba pedałować gazem bo natychmiast gasnie ...
na ciepłym na benyznie też gaśnie ,podczas jazdy nie reaguje na pedał gazu chyba że jakoś tam "podpompuje" to może wreszcie wskoczy na obroty ... załamka ...
na gazie jak był ciepły jeszcze tak jakoś telpał sie na 600 obrotów ale chodził jak czołg ... po czym gasnie po kilkunastu sekundach ...
nie ma mowy też o jeździe bo wciśniecie pedału gazu nie powoduje przyspieszenia chyba że na wys. obrotach... po prostu "dusi się"
sprawdziłem już w zasadzie wszystko co możliwe wg opisów...
nie dość że władowałem na jakieś pierdoły typu przewody czujniki itp itd.............................. kupę kasy to i tak nic nie pomogło .
k.... aż mi się wierzyć nie chce że parę dni temu to był samochód a teraz kupa złomu
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Może głupie pytanie, ale czy działa Ci regulator wolnych obrotów?
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
zoso8894, kolega miał to samo - ciężko chodziła mu klapka od przepłwyki (nie otwierała się do końca). Po wyczyszczeniu problem znikł.
Rust is lighter than carbon fiber
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
regulator wolnych na krótko działa
przepływomierz sprawdzony miernikiem też , klapka ok
przepływomierz sprawdzony miernikiem też , klapka ok
- anakonda134
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:33
- Lokalizacja: Sokółka
- Kontakt:
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
cewkę podmieniałem na inną - bez zmian
kopułka i palec też nowe
kopułka i palec też nowe
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
przekaźnik od kompa do sprawdzenia NR 30 o ile dobrze pamiętam ewentualnie podmianka z innego sprawnego golfa, czujnik temp cieczy na króćcu głowicy, masz LPG ?? Na LPG jest tak samo ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
A ja się nie pytam czy na krótko, tylko czy działazoso8894 pisze:regulator wolnych na krótko działa
Miałem u siebie przypadek, że sam silniczek był OK, ale zasilania nie miał.
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
1.przy odpiętym przepływomierzu jest ciut lepiej ale i tak tragedia
2.mam gaz , na gazie na ciepłym lepiej chodzi bo nawet nieraz łapie równe wolne obroty ale też lipa bo nie reaguje na gaz chyba że podpompuję
a na benzynie to już tragedia.. gaśnie w zasadzie od razu po puszczeniu gazu .
3.a jak mam sprawdzić inaczej krokowy ? musiałbym mieć inny ... co do zasilania to dochodzi bo diodę podłączałem i zapala się
2.mam gaz , na gazie na ciepłym lepiej chodzi bo nawet nieraz łapie równe wolne obroty ale też lipa bo nie reaguje na gaz chyba że podpompuję
a na benzynie to już tragedia.. gaśnie w zasadzie od razu po puszczeniu gazu .
3.a jak mam sprawdzić inaczej krokowy ? musiałbym mieć inny ... co do zasilania to dochodzi bo diodę podłączałem i zapala się
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
Można vagiem zmusić go do tego żeby cały czas działał - otwierał się zamykał.zoso8894 pisze: 3.a jak mam sprawdzić inaczej krokowy ? musiałbym mieć inny ... co do zasilania to dochodzi bo diodę podłączałem i zapala się
Jak u mnie w ogóle nie działał regulator, to uchyliłem sobie na stałe przepustnice zeby mieć wolne obroty. Tam jest taka śrubka którą można ja uchylić. Możesz tego spróbować.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
alex1919, a czy Ty też miałeś tak, że samochód dusił się po dodaniu gazu, kiedy byleś pewien, że regulator obrotów jest uszkodzony ? Bo kolega jak napisał wyżej nie tylko nie ma wolnych obr ale i samochód mu nie jedzie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśnie
Weźcie już nie piszcie bajek o regulatorze, przeciez jego działanie zastępuje sie lekkim dodaniem gazu, nawet jakby wogóle nie działał to auto z wciśnietym gazem jechałoby normalnie.
zoso8894, uwaga kolegi rysiektr o posaniu o jednym problemie w jednym temacie jest słyszna a ty już nie nowicjusz
O ile pamietam masz instalację II generacji a nie sekwencję- przypomnij bo to istotne. Przy II generacji przepływomierz nie działa, jeśli odepniesz mu wtyczkę i jesteś na 100 procent pewien że klapka sie nie zacina (sprawdź jeszcze raz albo dwa razy) to auto na LPG po wypięciu wtyczki ma chodzić normalnie , a i na benzynie jako tako.
Więc jeśli jest iskra, ładna - niebieska to szukaj winy w przeskoczeniu rozrzadu albo odpukac zerwaniu klina na wale - szybko to wyjasnij patrząc na znaki na kole pasowym i zamachowym - muszą byc oba tak samo u góry jewen widzisz w okienku na skrzyni drugi na kole.
Jak iskra słaba podmieniaj cewke nie halla, od halla wogóle by jej nie było. Przypomnij sobie czy w nerwach nie pokreciłeś aparatem nie przestawiłes kabi zapłonowych itp i na spokojnie
zoso8894, uwaga kolegi rysiektr o posaniu o jednym problemie w jednym temacie jest słyszna a ty już nie nowicjusz
O ile pamietam masz instalację II generacji a nie sekwencję- przypomnij bo to istotne. Przy II generacji przepływomierz nie działa, jeśli odepniesz mu wtyczkę i jesteś na 100 procent pewien że klapka sie nie zacina (sprawdź jeszcze raz albo dwa razy) to auto na LPG po wypięciu wtyczki ma chodzić normalnie , a i na benzynie jako tako.
Więc jeśli jest iskra, ładna - niebieska to szukaj winy w przeskoczeniu rozrzadu albo odpukac zerwaniu klina na wale - szybko to wyjasnij patrząc na znaki na kole pasowym i zamachowym - muszą byc oba tak samo u góry jewen widzisz w okienku na skrzyni drugi na kole.
Jak iskra słaba podmieniaj cewke nie halla, od halla wogóle by jej nie było. Przypomnij sobie czy w nerwach nie pokreciłeś aparatem nie przestawiłes kabi zapłonowych itp i na spokojnie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
Problem z duszącym się samochodem mam teraz (opisane w innym wątku).rysiektr pisze:alex1919, a czy Ty też miałeś tak, że samochód dusił się po dodaniu gazu, kiedy byleś pewien, że regulator obrotów jest uszkodzony ? Bo kolega jak napisał wyżej nie tylko nie ma wolnych obr ale i samochód mu nie jedzie.
Regulator to tylko jakiś pomysł na wolne obroty i u mnie był wtedy jakiś poważny problem z elektryka, bo palił się bezpiecznik nr 15.
Re: MK3 2E gti Nie ma wolnych obrotów , cięzko zapala ,gaśn
cewkę podmienialem - bez zmian
nie wiem jaka mam instalację... mam BRC , jakiś sterownik jest , z parownika idzie przewod do filtra powietrza przez jakis krokowy .
napisałeś :
" Przy II generacji przepływomierz nie działa, jeśli odepniesz mu wtyczkę i jesteś na 100 procent pewien że klapka sie nie zacina (sprawdź jeszcze raz albo dwa razy) to auto na LPG po wypięciu wtyczki ma chodzić normalnie , a i na benzynie jako tako. "
więc klapka sie nie zacina na 100% ...a chodzi bez zmian .. to mnie zastanawia bo to może byc rzeczywiście
rozrząd ... no nie wiem czy sam poradze sobie z tym ale faktycznie wypada sprawdzić
podjadę gdzies z rzęchem bo sam nie ogarnę rozrządu
nie wiem jaka mam instalację... mam BRC , jakiś sterownik jest , z parownika idzie przewod do filtra powietrza przez jakis krokowy .
napisałeś :
" Przy II generacji przepływomierz nie działa, jeśli odepniesz mu wtyczkę i jesteś na 100 procent pewien że klapka sie nie zacina (sprawdź jeszcze raz albo dwa razy) to auto na LPG po wypięciu wtyczki ma chodzić normalnie , a i na benzynie jako tako. "
więc klapka sie nie zacina na 100% ...a chodzi bez zmian .. to mnie zastanawia bo to może byc rzeczywiście
rozrząd ... no nie wiem czy sam poradze sobie z tym ale faktycznie wypada sprawdzić
podjadę gdzies z rzęchem bo sam nie ogarnę rozrządu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości