Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
Witam,
Problem pojawia sie co roku kiedy temperatura spada do okolicy zera. Odpalam auto na benzynie. Auto pracuje równo około minuty, po czym zaczyna szarpać jakby chodził tylko na dwa cylindry. Po przełączeniu na LPG auto chodzi równo obroty sie normuja w okolicy 1000. Wrzucam jedynke jade. drugi bieg, trzeci zblizam sie do skrzyzowania wciskam sprzęgło i hamulec, obroty na LPG spadaja na chwile do ok 500 a potem auto gasnie. Jak jest rozgrzany nie ma problemu, czy jade na benzynie czy na LPG. Dodam tylko że układ zapłonowy jest nowy, czujnik temperatury również.
Golf III
1.8 AAM
Instalacja BRC
Proszę o pomoc.
Problem pojawia sie co roku kiedy temperatura spada do okolicy zera. Odpalam auto na benzynie. Auto pracuje równo około minuty, po czym zaczyna szarpać jakby chodził tylko na dwa cylindry. Po przełączeniu na LPG auto chodzi równo obroty sie normuja w okolicy 1000. Wrzucam jedynke jade. drugi bieg, trzeci zblizam sie do skrzyzowania wciskam sprzęgło i hamulec, obroty na LPG spadaja na chwile do ok 500 a potem auto gasnie. Jak jest rozgrzany nie ma problemu, czy jade na benzynie czy na LPG. Dodam tylko że układ zapłonowy jest nowy, czujnik temperatury również.
Golf III
1.8 AAM
Instalacja BRC
Proszę o pomoc.
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP
tak świece również są nowearturo936 pisze:Sprawdz czy masz płyn w układzie chłodzenia, może masz za mało i parownik zamarza. Miałem taki przypadek u siebie. Benzyny nie wiem, świece też zmieniałeś czy tylko przewody i kopułkę z palcem?
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
Re: Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LP
Nie mam pojęcia czy ma sonde podpiętą, ale gdy podłączam vag-com to wywala mi błąd: Błąd sondy lambda-zwarcie do masy. Gdy zresetuję komputer poprzez odłączenie pluswej klemy, problem znika, do pierwszego przełączenia samochodu na LPG.Racer pisze:Czy masz podpiętą sonde lambda pod instalację gazową? Jeśli tak to możliwe że to jej sprężynka. Czasem wiesza sie na jednym zakresie pracy i powoduje problemy na benzynie oraz na gazie jeśli mamy instalację ze sterownikiem i emulatorem sondy. Analiza spalin załatwi sprawę. U gazowników to koszt ok 20zł.
Dodam jeszcze że, gdy auto jest zimne i szarpie na benzynie, to strasznie smierdzie benzyną, jakby miał za bogatą mieszankę, albo nie przepalał wszytkiego. gdy sie rozgrzeje jest ok.
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
to nie będzie jedna awaria na lpg i benzynie. Co do lpg to pewnie tylko regulacji trzeba albo zmiany starego reduktora na nowy czy regeneracji. Szukaj usterki na benzynie. Regulator ciśnienia paliwa może na początek.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
jest jakiś sps na sprawdzenie tego urządzenia, czy tylko podmianka??Paweł Marek pisze:Regulator ciśnienia paliwa może na początek.
pozatym mam jeszcze jedno pytanie??
czy to jest wtrysk?
w głowicy tuż nad kolektroem ssącym posiadam takie cztery "wtryski-niepodłączone" są one wsadzone ale posadają luz. CZy przyczyna moze być lewe powietrze dostające sie przez te otwory???
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
Problem z obrotami ponzej 2 stopni celcjusza. PB oraz LPG
wychodzi na to że masz głowicę nie od aam tylko od gti. Ktoś zaślepił otwory wtryskami. Zaślep te otwory by lewe powietrze się nie dostawało.W gti wtryski są chyba mocowane do listwy wtryskowej ale tu nie wiem jak one mają się trzymać sztywno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości