Nierówna praca 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nierówna praca 2e
supli, zachowaj spokój trochę cierpliwości, prostszego do diagnozy i wtrysku to chyba niema, dasz rade tylko spokojnie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nierówna praca 2e
Paweł Marek.Zapłon mam ustawiony na lampkę to zrobiłem w pierwszej kolejności. Gdzie znajduje się ten regulator ciśnienia paliwa?Możesz mi to jakoś zobrazować?Jak odepne przepływomiesz powienien zgasnąć?Raz gaśnie a raz dostaje wyższych obrotów...Wyciełem kata i nic...
Aha Paweł Marek czy ten regulator ciśnienia paliwa może coś mieć do gazu?Ja zaczłem wykluczać pojedyńcze rzeczy bo on to robi na gazie i benzynie.Ale jak przyśpiesze mu zapłon to na gazie chodzi miodzio.
Aha Paweł Marek czy ten regulator ciśnienia paliwa może coś mieć do gazu?Ja zaczłem wykluczać pojedyńcze rzeczy bo on to robi na gazie i benzynie.Ale jak przyśpiesze mu zapłon to na gazie chodzi miodzio.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nierówna praca 2e
uszkodzony regulator powoduje że benzyna jego wężykiem podciśnieniowym leje się do dolotu i potem jest spalana przebogacając mieszankę, w czasie pracy na na LPG tak samo więc oczywiście ma znaczenie w czasie pracy na LPG. Sciągasz mu wezyuk podciśnieniowy i patrzysz czy jest w nim benzyna, ma nie być i własciwie ten test starczy. Metalowy grzybek mocowany metalową zawleczką w listwie wtryskowej - po stronie pasażera.
Po odpięciu przepływomierza w czasie pracy na benzynie powinien gasnąć. Ale z odpiętym przepływomierzem silnik zapali i pracuje byle jak ale pracuje. Pytanie więc czy dobrze sprawdziłeś przepływomiers, opisy sa na forum. W czasie jazdy na LPG jeśli to I lub II generacja przepływomierz może przeszkadzac tylko wtedy jesli ma zatartą klapkę, jego działanie elektryczne nie ma na LPG znaczenia.
Po odpięciu przepływomierza w czasie pracy na benzynie powinien gasnąć. Ale z odpiętym przepływomierzem silnik zapali i pracuje byle jak ale pracuje. Pytanie więc czy dobrze sprawdziłeś przepływomiers, opisy sa na forum. W czasie jazdy na LPG jeśli to I lub II generacja przepływomierz może przeszkadzac tylko wtedy jesli ma zatartą klapkę, jego działanie elektryczne nie ma na LPG znaczenia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nierówna praca 2e
mam całą listwe z regulatorem i kilka pierdół wrazie co;)
słuchaj kolego uwaznie co mówi Paweł Marek i sprawdzaj bo nikt chyba lepiej nie zna 2e jak on;)
słuchaj kolego uwaznie co mówi Paweł Marek i sprawdzaj bo nikt chyba lepiej nie zna 2e jak on;)
VAG forever !!
mój czarnuch --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5675535" onclick="window.open(this.href);return false;
mój czarnuch --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5675535" onclick="window.open(this.href);return false;
Nierówna praca 2e
A widzisz paweł marek trafiłeś;)Ja pewnego czasu oddałem nawet samochód to elektromechanika i z maslanymi oczami mi go oddał , a sparawdziłem wszystko co mówiłeś iiii. wyszło że wygięta klapka niepracowała była full otwarta. Chciałem ją jakos naprawić ale nidyrydy opada coraz niżej ;x trudno kupie nowy i bd dobrze;). Jestem pewny że to to bo na benzynie jak go ręką cofnełem za tą taką wskazówke pod puszką to samochód zaczął pracować pięknie;). także wielkie dzięki za wszystko;).
edit:przepływka zmieniona ...i pupa dalej nietrybi
edit:przepływka zmieniona ...i pupa dalej nietrybi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości