Mam taki problem. Ostatnio podczas jazdy zgasł mi samochód. Stałem na swiatłach i nagle obroty podskoczyły po czym zaczol cos przerywać i zgasł. Po próbie zapalenia pochodził kilka sekund i ponownie zgasł. Do silnika jest założony gaz, ale gasnięcie występowało niezależnie czy byl na gazie czy lpg. Samochod to co prawda corrado a nie golf, ale silnik ten sam.
I teraz tak, zauważyłem że spadł jeden węzyk podciśnienia, taki co idzie od puszki filtra powietrza do takiego trójnika i dalej do silnika, jeden w okolicy przepustnicy i drugi gdzieś niżej. I ten niżej mi spadł, zresztą był już sparciały i popękany.
Moje pytanie jest czy po wymianie tego wężyka powinno się poprawić i czy odłączony ten wężyk może spowodować gaśnięcie silnika? Jeśli nie to co może być przyczyną?
silnik 2e gaśnie po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
silnik 2e gaśnie po odpaleniu
Może to byc przyczyna, silnik 2E jest bardzo wrażliwy na wszelkie nieszczelności na odcinku pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą, więc wymień weżyki podłącz je prawidłowo, czyli z trójniczka jedno odgałęzienie do regulatora ciśnienia paliwa, drugie do góry na przepustnice i trzecie do puszki filtra powietrza, a drugi wężyk od filtra do tyłu do siłownika klapki pod filtrem. Posprawdzaj też resztę dolotu, odmę, wąż serwa, szczelność zaślepień króćców na wężu serwa. Jesli wszystko będzie idealnie szczelne a nie pomoże to pytaj dalej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
silnik 2e gaśnie po odpaleniu
Podłączyłem wężyki tak jak trzeba, reszta wyglądała wporządku. Odpalam, ruszył normalnie chodził bez problemów na benzynie i gazie, wchodził na obroty. Po okolo 2 minutach jak juz sie zagrzal - zgasł. Ponowne odpalenie - załapał na sekunde i zgasł.
Moja teoria jest taka, że jak sie zagrzeje to costam sie przełącza , ale coś jest zepsute że wtedy gaśnie. Pytanie co to może byc. Jaka jest różnica jak silnik sie grzeje a jak jest już zagrzany?
Narazie niemam wiecej pomysłów.
Moja teoria jest taka, że jak sie zagrzeje to costam sie przełącza , ale coś jest zepsute że wtedy gaśnie. Pytanie co to może byc. Jaka jest różnica jak silnik sie grzeje a jak jest już zagrzany?
Narazie niemam wiecej pomysłów.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
silnik 2e gaśnie po odpaleniu
VW tak naprawdę potraktował 2e jako poligon doświadczalny.
Mi wczoraj 2e nie "chciał" odpalić. Zapalał i chodził na wolnych, po dodaniu gazu, gasł.
Jestem mechanikiem więc auto mam w miarę zadbane, powymieniane co trzeba. Bolączką VW z tamtych lat jest to że sterownik silnika, mają na podszybiu i zalewa go woda. Naprawa polegała na tym, że poruszałem kablami ,które wychodzą od sterownika do komory silnika i było już normalnie + na warsztacie jak już dojechałem zdemontowałem wycieraczkę, część podszybia, wytarłem wodę która się zabrała w korytku od kabli, popsikałem kostkę od sterownika preparatem na polepszenie kontaktu i na parę miechów będzie spokój. Miałem już takie akcje jak Ty opisujesz. podczas jazdy wolne pod 3-4 tyś jak zgasisz chodzi tylko na wolnych, po dodaniu gazu gaśnie, albo zapala i gaśnie, na vagu 0 błędów. Wilgoć mu nie służy.
Mi wczoraj 2e nie "chciał" odpalić. Zapalał i chodził na wolnych, po dodaniu gazu, gasł.
Jestem mechanikiem więc auto mam w miarę zadbane, powymieniane co trzeba. Bolączką VW z tamtych lat jest to że sterownik silnika, mają na podszybiu i zalewa go woda. Naprawa polegała na tym, że poruszałem kablami ,które wychodzą od sterownika do komory silnika i było już normalnie + na warsztacie jak już dojechałem zdemontowałem wycieraczkę, część podszybia, wytarłem wodę która się zabrała w korytku od kabli, popsikałem kostkę od sterownika preparatem na polepszenie kontaktu i na parę miechów będzie spokój. Miałem już takie akcje jak Ty opisujesz. podczas jazdy wolne pod 3-4 tyś jak zgasisz chodzi tylko na wolnych, po dodaniu gazu gaśnie, albo zapala i gaśnie, na vagu 0 błędów. Wilgoć mu nie służy.
silnik 2e gaśnie po odpaleniu
Sprawa się wyjaśniła. Oddałem auto do mechanika bo już niemiałem pomysłow i okazało się że czujnik halla. Po nagrzaniu przestawal dzialac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości