jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Witam, falują mi delikatnie obroty w moim GTI mk III silnik 2e, mechanik poradził mi żebym wyczyścił ten silniczek to może pomoże. Zastanawiam się jak i czym to zrobić żeby nie popsuć. Proszę o poradę.
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13524.0" onclick="window.open(this.href);return false;
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Dzięki, jutro ruszam do pracy jak coś wyjdzie dam znać. Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Od zabrudzonego regulatora obroty w tym silniku nie faluja, objaw zabrudzenia to przygasanie silnika lub nawet gaśnięcie po zdjęciu nogi z gazu.
Po drugie metoda z tej porady jest na ogół nieskuteczna ponieważ na elementach regulatora robi się bardzo twardy osad. Ja sobie poradziłem ropoławiając go po podfrezowaniu miniwiertarką zaciśniętych fragmentów aluminium, demontując wszystko ze środka i dopiero czyszcząc mechnicznie i rozpuszalnikami, samo moczenie wydmuchiwanie nic nie dało.
Po drugie metoda z tej porady jest na ogół nieskuteczna ponieważ na elementach regulatora robi się bardzo twardy osad. Ja sobie poradziłem ropoławiając go po podfrezowaniu miniwiertarką zaciśniętych fragmentów aluminium, demontując wszystko ze środka i dopiero czyszcząc mechnicznie i rozpuszalnikami, samo moczenie wydmuchiwanie nic nie dało.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Tak, grubszą część z elektromagnesem odłączyłem od cieńszej z zaworem, to proste trzeba tylko naciąć te trzy "zaklepane" fragmenty grubszej części które trzymają regulator w kupie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Poczekam do soboty jak przyjedzie brat to coś zmajstrujemy, Dzięki pozdrawiam
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Witam ponownie, silniczek przemyłem benzyną ekstrakcyjną wyleciał z niego pełno syfu ale działanie jest podobne tzn. na 10 razy raz obroty spadają powoli. Ciekawe jaka to może być przyczyna ???
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Wydaje mi się, że w 2e przepływomierz jest odpowiedzialny za przytrzymanie obrotów.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
ronin73, napisałem ci w pierwszym poście że regulator nie odwpowiada za falowanie obrotów ale chciałes się przekonać więc to zrobiłeś i dobrze. Tyle że przedtem pisałes o falowaniu a teraz o powolnym spadaniu obrotów a to jest duża różnica więc opisz dokładniej.
Przepływomierz może za to odpowidać ale tylko jeśli ma skrzywioną klapkę kóra ociera o ścianki i zawiesza się, takie uszkodzenie zdarza się przktycznie tylko po strzale w dolot w autach z LPG . Zajrzyj na to ale o wiele bardziej podejrzane sa: jakakolwiek nieszczelność w dolocie łącznie z odmą, błąd w ustawieniu rozrządu, zapłonu lub przepustnicy, rąbnięty regulator ciśnienia benzyny - opisy sprawdzania i dane do regulacji są na forum.
Przepływomierz może za to odpowidać ale tylko jeśli ma skrzywioną klapkę kóra ociera o ścianki i zawiesza się, takie uszkodzenie zdarza się przktycznie tylko po strzale w dolot w autach z LPG . Zajrzyj na to ale o wiele bardziej podejrzane sa: jakakolwiek nieszczelność w dolocie łącznie z odmą, błąd w ustawieniu rozrządu, zapłonu lub przepustnicy, rąbnięty regulator ciśnienia benzyny - opisy sprawdzania i dane do regulacji są na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Mam nadzieje, że dobrze to opiszę. Czasami po zdjęciu nogi z gazu i wyrzuceniu na luz obroty zatrzymują się na powiedzmy 1200 i po chwili około 2-3 sekund spadają do 850 obrotów, a czasami spadną do 850 i powrócą do 1200 i następnie do 850. Wydaje mi się, że może to być przepływomierz , miałem dwa strzały gazu rozebrałem przepływkę i wyszlifowałem tak żeby się nie blokowała w środku (zrobiłem lustro). Może za słabo to pod szlifowałem ???
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Jak na przykład ze 100 km/h wrzucę na luz to obroty spadają dobrze - może klapka przepływki ma rozpęd i bez oporów trafia do końca tj. 850 obrotów
a przy manewrowaniu na parkingu tak mocno tej klapki nie ściąga i dlatego się wiesza . To moja taka teoria. Co myślisz ???
a przy manewrowaniu na parkingu tak mocno tej klapki nie ściąga i dlatego się wiesza . To moja taka teoria. Co myślisz ???
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
jak wyczyścić silniczek krokowy w 2e
Zmienił się naciąg sprężyny w przepływce i głupieje, pewnie pokazuje na mfa że pali więcej niż faktycznie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości