2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: Y@RO » pn lip 23, 2012 20:41

sprawdzanie wyprzedzenia zaponu jest w SINIk w grupie bodajze 6 ub 7. tam masz wyprzedzenie zaponu.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: rysiektr » wt lip 24, 2012 09:16

zapłon ustawiasz VAGiem, robisz to tak, że podpinasz VAGa odpalasz silnik i kręcisz aparatem. W bloku 7, pierwsza i druga pozycja to wartości ustawienia zapłonu. Pierwsza powinna być w okolicy 58.0 a druga w okolicy 6.0.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
maroxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: sob gru 31, 2005 14:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: maroxxx » ndz sie 12, 2012 13:49

Problem rozwiązany, wadliwy był zawór n80, po ściągnięciu węża z kolektora i zaślepieniu króćca problem nie występuje, dzięki za wszelką pomoc :pub:


Mój fire & Ice
Obrazek
&
Mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=461343

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: rysiektr » ndz sie 12, 2012 22:20

maroxxx, a próbowałeś podstawić inny zawór ?? Albo odłączyć wtyczkę od niego i zobaczyć co się dzieje z samochodem?? Bo on w sumie odpowiada tylko za odpowietrzenie zbiornika paliwa i dziwne jest to że po umyciu silnika wysiadł... jest hermetyczny, więc nie powinien się zalać. Ja bym go sprawdził dla pewności i ewentualnie podstawił drugi od kogoś na chwilę żeby mieć pewność, że to to a nie inna usterka która powoduje, że vag wyrzuca błąd zaworu N80 i samochód przerywa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
maroxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: sob gru 31, 2005 14:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: maroxxx » pn sie 13, 2012 00:11

Na razie jeżdżę na zaślepionym i jest ok (silnik nie przerywa, stabilnie pracuje na wolnych obrotach), jedna cały czas wydaje mi się iż jest troszkę przymulony, może jest to kwestia uszkodzonej lambdy, myślę, że lambdę zakupie nową, oraz n80 i zobaczę jak wtedy będzie.


Mój fire & Ice
Obrazek
&
Mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=461343

Tomek_GT2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 17, 2012 19:13

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: Tomek_GT2 » pn sie 13, 2012 21:24

u kumpla w agg było podobnie odcinka na ok 5,5,przy 3tyś na biegach od 3 w górę szarpał i się dławił co w tym aucie nie bylo wymieniane a w końcu okazało się że przepływka była zawalona syfem po wyczyszczeniu i skasowaniu błędów auto już śmiga bez żadnych oporów



Vw_T3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:08
Lokalizacja: W-wa

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: Vw_T3 » wt mar 14, 2017 21:53

Witam
podłącze się pod temat żeby nie otwierać nowego.
Golf 3 silnik AGG nie mogę ustawić kąta zapłonu , w grupie 7 skacze z 58 na 30 i z 9 na 36 i tak cały czas góra - dół.
Na gazie nie ma problemu działa ale na benzynie nie chce wchodzić w obroty a jak wejdzie to dymi na siwo i słychać spalanie stukowe. Czujnik stukowy na bloku wymieniony. Aparat zapłonowy zmieniony błędów brak pojawia się tylko błąd sondy ale tak było zawsze odkąd założyłem gaz na blosie. Ktoś może wie gdzie szukać przyczyny tego pływania na benzynie?
Przepływka też była zmieniana i bez zmian.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: rysiektr » śr mar 15, 2017 10:05

a rozrząd masz dobrze ustawiony?
Z ciśnieniem paliwa wszystko w porządku? regulator ciśnienia? Lewe powietrze?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Vw_T3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:08
Lokalizacja: W-wa

2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon

Post autor: Vw_T3 » śr mar 15, 2017 21:09

Rozrząd ustawiony poprawnie choć była korekcja aparatem bo koło na wałku pośrednim nie ma OT.
Lewe powietrze wyeliminowane chyba że blos byłby nieszczelny ale to na gazie by nie chodził poprawnie.
ciśnienia paliwa nie mam czym sprawdzić ani nie wiem jakie powinno być.
A tak to wygląda, cały czas pływa, co mogę jeszcze sprawdzić?
0,01 27 39 1,02 10000
0,2 27 10 1,02 10000
0,45 57 39 1,02 10000
0,7 27 39 1,02 10000
0,94 57 9 1,02 10000
1,19 57 39 1,02 10000
1,45 27 10 1,02 10000
1,69 57 39 1,02 10000
1,93 27 39 1,02 10000
2,18 57 9 1,02 10000
2,43 57 39 1,02 10000
2,67 27 10 1,02 10000
2,93 57 10 1,02 10000
3,18 57 39 1,02 10000
3,42 27 39 1,02 10000
3,67 57 9 1,02 10000
3,91 27 39 1,02 10000
4,16 27 10 1,02 10000
4,42 57 10 1,02 10000
4,67 27 39 1,02 10000
4,91 27 9 1,02 10000
5,17 57 9 1,02 10000
5,42 27 39 1,02 10000
5,67 27 10 1,02 10000
5,92 57 10 1,02 10000
6,16 27 39 1,02 10000
6,42 27 9 1,02 10000
6,67 57 39 1,02 10000
6,92 27 39 1,02 10000
7,16 57 10 1,02 10000
7,41 27 39 1,02 10000
7,64 27 9 1,02 10000
7,88 57 9 1,02 10000
8,14 27 39 1,02 10000
8,38 27 10 1,02 10000
8,64 57 10 1,02 10000
8,88 27 39 1,02 10000
9,15 57 9 1,02 10000
9,4 57 39 1,02 10000



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości