2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
sprawdzanie wyprzedzenia zaponu jest w SINIk w grupie bodajze 6 ub 7. tam masz wyprzedzenie zaponu.
eSsssssssssss :))))
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
zapłon ustawiasz VAGiem, robisz to tak, że podpinasz VAGa odpalasz silnik i kręcisz aparatem. W bloku 7, pierwsza i druga pozycja to wartości ustawienia zapłonu. Pierwsza powinna być w okolicy 58.0 a druga w okolicy 6.0.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
Problem rozwiązany, wadliwy był zawór n80, po ściągnięciu węża z kolektora i zaślepieniu króćca problem nie występuje, dzięki za wszelką pomoc
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
maroxxx, a próbowałeś podstawić inny zawór ?? Albo odłączyć wtyczkę od niego i zobaczyć co się dzieje z samochodem?? Bo on w sumie odpowiada tylko za odpowietrzenie zbiornika paliwa i dziwne jest to że po umyciu silnika wysiadł... jest hermetyczny, więc nie powinien się zalać. Ja bym go sprawdził dla pewności i ewentualnie podstawił drugi od kogoś na chwilę żeby mieć pewność, że to to a nie inna usterka która powoduje, że vag wyrzuca błąd zaworu N80 i samochód przerywa.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
Na razie jeżdżę na zaślepionym i jest ok (silnik nie przerywa, stabilnie pracuje na wolnych obrotach), jedna cały czas wydaje mi się iż jest troszkę przymulony, może jest to kwestia uszkodzonej lambdy, myślę, że lambdę zakupie nową, oraz n80 i zobaczę jak wtedy będzie.
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
u kumpla w agg było podobnie odcinka na ok 5,5,przy 3tyś na biegach od 3 w górę szarpał i się dławił co w tym aucie nie bylo wymieniane a w końcu okazało się że przepływka była zawalona syfem po wyczyszczeniu i skasowaniu błędów auto już śmiga bez żadnych oporów
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
Witam
podłącze się pod temat żeby nie otwierać nowego.
Golf 3 silnik AGG nie mogę ustawić kąta zapłonu , w grupie 7 skacze z 58 na 30 i z 9 na 36 i tak cały czas góra - dół.
Na gazie nie ma problemu działa ale na benzynie nie chce wchodzić w obroty a jak wejdzie to dymi na siwo i słychać spalanie stukowe. Czujnik stukowy na bloku wymieniony. Aparat zapłonowy zmieniony błędów brak pojawia się tylko błąd sondy ale tak było zawsze odkąd założyłem gaz na blosie. Ktoś może wie gdzie szukać przyczyny tego pływania na benzynie?
Przepływka też była zmieniana i bez zmian.
podłącze się pod temat żeby nie otwierać nowego.
Golf 3 silnik AGG nie mogę ustawić kąta zapłonu , w grupie 7 skacze z 58 na 30 i z 9 na 36 i tak cały czas góra - dół.
Na gazie nie ma problemu działa ale na benzynie nie chce wchodzić w obroty a jak wejdzie to dymi na siwo i słychać spalanie stukowe. Czujnik stukowy na bloku wymieniony. Aparat zapłonowy zmieniony błędów brak pojawia się tylko błąd sondy ale tak było zawsze odkąd założyłem gaz na blosie. Ktoś może wie gdzie szukać przyczyny tego pływania na benzynie?
Przepływka też była zmieniana i bez zmian.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
a rozrząd masz dobrze ustawiony?
Z ciśnieniem paliwa wszystko w porządku? regulator ciśnienia? Lewe powietrze?
Z ciśnieniem paliwa wszystko w porządku? regulator ciśnienia? Lewe powietrze?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2.0 8v agg problem z praca, wypadający zapłon
Rozrząd ustawiony poprawnie choć była korekcja aparatem bo koło na wałku pośrednim nie ma OT.
Lewe powietrze wyeliminowane chyba że blos byłby nieszczelny ale to na gazie by nie chodził poprawnie.
ciśnienia paliwa nie mam czym sprawdzić ani nie wiem jakie powinno być.
A tak to wygląda, cały czas pływa, co mogę jeszcze sprawdzić?
0,01 27 39 1,02 10000
0,2 27 10 1,02 10000
0,45 57 39 1,02 10000
0,7 27 39 1,02 10000
0,94 57 9 1,02 10000
1,19 57 39 1,02 10000
1,45 27 10 1,02 10000
1,69 57 39 1,02 10000
1,93 27 39 1,02 10000
2,18 57 9 1,02 10000
2,43 57 39 1,02 10000
2,67 27 10 1,02 10000
2,93 57 10 1,02 10000
3,18 57 39 1,02 10000
3,42 27 39 1,02 10000
3,67 57 9 1,02 10000
3,91 27 39 1,02 10000
4,16 27 10 1,02 10000
4,42 57 10 1,02 10000
4,67 27 39 1,02 10000
4,91 27 9 1,02 10000
5,17 57 9 1,02 10000
5,42 27 39 1,02 10000
5,67 27 10 1,02 10000
5,92 57 10 1,02 10000
6,16 27 39 1,02 10000
6,42 27 9 1,02 10000
6,67 57 39 1,02 10000
6,92 27 39 1,02 10000
7,16 57 10 1,02 10000
7,41 27 39 1,02 10000
7,64 27 9 1,02 10000
7,88 57 9 1,02 10000
8,14 27 39 1,02 10000
8,38 27 10 1,02 10000
8,64 57 10 1,02 10000
8,88 27 39 1,02 10000
9,15 57 9 1,02 10000
9,4 57 39 1,02 10000
Lewe powietrze wyeliminowane chyba że blos byłby nieszczelny ale to na gazie by nie chodził poprawnie.
ciśnienia paliwa nie mam czym sprawdzić ani nie wiem jakie powinno być.
A tak to wygląda, cały czas pływa, co mogę jeszcze sprawdzić?
0,01 27 39 1,02 10000
0,2 27 10 1,02 10000
0,45 57 39 1,02 10000
0,7 27 39 1,02 10000
0,94 57 9 1,02 10000
1,19 57 39 1,02 10000
1,45 27 10 1,02 10000
1,69 57 39 1,02 10000
1,93 27 39 1,02 10000
2,18 57 9 1,02 10000
2,43 57 39 1,02 10000
2,67 27 10 1,02 10000
2,93 57 10 1,02 10000
3,18 57 39 1,02 10000
3,42 27 39 1,02 10000
3,67 57 9 1,02 10000
3,91 27 39 1,02 10000
4,16 27 10 1,02 10000
4,42 57 10 1,02 10000
4,67 27 39 1,02 10000
4,91 27 9 1,02 10000
5,17 57 9 1,02 10000
5,42 27 39 1,02 10000
5,67 27 10 1,02 10000
5,92 57 10 1,02 10000
6,16 27 39 1,02 10000
6,42 27 9 1,02 10000
6,67 57 39 1,02 10000
6,92 27 39 1,02 10000
7,16 57 10 1,02 10000
7,41 27 39 1,02 10000
7,64 27 9 1,02 10000
7,88 57 9 1,02 10000
8,14 27 39 1,02 10000
8,38 27 10 1,02 10000
8,64 57 10 1,02 10000
8,88 27 39 1,02 10000
9,15 57 9 1,02 10000
9,4 57 39 1,02 10000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości