G III Swap 1.6>2.0

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KML91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 03, 2012 18:18

G III Swap 1.6>2.0

Post autor: KML91 » wt lip 03, 2012 19:04

Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum i to mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnimi czasy zachciało mi się pobawić ze swoim Gofrem i trochę podnieść moc więc wypadałoby sprawdzić czy ten silnik w ogóle się nadaje do czegokolwiek, wynik > 11, 9, 7, 5 (lub 4,5) i tutaj dla mnie kończy się historia o poprzednim silniku. Teraz moje zapytanie (a raczej kilka), lepiej szukać 2.0 ( 2E, ADY, AGG, AKR, ABA, AWG, i tu kolejne pytanie, to jednopunkt czy wielopunkt) czy ABF (myślę ,że to raczej wielopunkt). Moje pytanie wynika z.... lenistwa : ) chodzi głównie o to czy dałoby się wstawić nowego kompa bez zbędnych przeróbek czy będę musiał zmieniać całą wiązkę. Kolejna sprawa to zawieszenie, wiem, że będę musiał zmieniać na nowe ale czy będę mógł jeszcze pojeździć jakiś czas na starym czy od razu nowe ( sprawdziłem masy własne obu samochodów i dla mnie to nie jest aż tak strasznie duża różnica a stare i tak do dobicia), wiem też ,że będę musiał zmienić wydech, hamulce, pompkę do nich, tylko nie wiem jak z pompką paliwa, myślę ,że różnica w ciśnieniu powinna być niewielka). Teraz ostatnie pytanie, mogę szukać tych silników w jakichś innych samochodach czy tylko w Golfach III (wiem ,że Vento są podobne ale ciekawe czy łapy silnika będą pasować). Dziękuję za przeczytanie i czekam cierpliwie na odpowiedzi. : D
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2012 23:07 przez KML91, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

G III Swap 1.6>2.0

Post autor: majekMK2 » wt lip 03, 2012 22:23

kolego jesli chcesz swapa zrobic to pierwsza rzecz hamulce
potem motor najlepiej komplet z cała wiazka i kompem bo inne ma np.1.8 a 2.0 trzeba dac inna pompe paliwowa
duzo tematów jest poszukaj sobie i kazdy 2.0 to juz wielopunktowy
co do zawieszenia narazie moze byc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

KML91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 03, 2012 18:18

Re: G III Swap 1.6>2.0

Post autor: KML91 » wt lip 03, 2012 22:55

Zdaje sobie sprawę z tego ,że hamulce to pierwsza rzecz, pompkę od hamulców pewnie też będę musiał zmieniać ale to już mały problem bo pewnie kupię kompletnego dawcę. Najgorzej z tą wiązką bo pewnie będę musiał przeciągać kable czyli środek do wymontowania a tego chciałem uniknąć. : / Głównie zależało mi na informacji w jakich samochodach szukać tego takiego 2.0 i czy łapy silnika będą pasować. Będę przekładał z gościem który robił to już kilka razy ale chcę przynajmniej wiedzieć za czym się rozglądać. W każdym bądź razie dziękuję za poświęcony czas : )



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

G III Swap 1.6>2.0

Post autor: majekMK2 » czw lip 05, 2012 21:58

wiazke tylko od sterowania wyciągasz wiec duzo roboty nie ma wpinasz od nowego dawcy i tyle
łapy z silnikiem wezmiesz i wszystko spasuje


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

KML91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 03, 2012 18:18

Re: G III Swap 1.6>2.0

Post autor: KML91 » pn lip 09, 2012 11:23

Dziękuję za odpowiedź ale niestety muszę zarzucić ten pomysł bo zobaczyłem w jakim stanie jest buda... Bardzo prawdopodobne ,że zmienię samochód na E30 (tył napęd i te sprawy : ) dorabianie syncro tylko po to żeby odłączać przód to raczej pracochłonny pomysł chociaż bardzo lubię swoją Golfinę).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości