G III Swap 1.6>2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
G III Swap 1.6>2.0
Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum i to mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnimi czasy zachciało mi się pobawić ze swoim Gofrem i trochę podnieść moc więc wypadałoby sprawdzić czy ten silnik w ogóle się nadaje do czegokolwiek, wynik > 11, 9, 7, 5 (lub 4,5) i tutaj dla mnie kończy się historia o poprzednim silniku. Teraz moje zapytanie (a raczej kilka), lepiej szukać 2.0 ( 2E, ADY, AGG, AKR, ABA, AWG, i tu kolejne pytanie, to jednopunkt czy wielopunkt) czy ABF (myślę ,że to raczej wielopunkt). Moje pytanie wynika z.... lenistwa : ) chodzi głównie o to czy dałoby się wstawić nowego kompa bez zbędnych przeróbek czy będę musiał zmieniać całą wiązkę. Kolejna sprawa to zawieszenie, wiem, że będę musiał zmieniać na nowe ale czy będę mógł jeszcze pojeździć jakiś czas na starym czy od razu nowe ( sprawdziłem masy własne obu samochodów i dla mnie to nie jest aż tak strasznie duża różnica a stare i tak do dobicia), wiem też ,że będę musiał zmienić wydech, hamulce, pompkę do nich, tylko nie wiem jak z pompką paliwa, myślę ,że różnica w ciśnieniu powinna być niewielka). Teraz ostatnie pytanie, mogę szukać tych silników w jakichś innych samochodach czy tylko w Golfach III (wiem ,że Vento są podobne ale ciekawe czy łapy silnika będą pasować). Dziękuję za przeczytanie i czekam cierpliwie na odpowiedzi. : D
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2012 23:07 przez KML91, łącznie zmieniany 1 raz.
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
G III Swap 1.6>2.0
kolego jesli chcesz swapa zrobic to pierwsza rzecz hamulce
potem motor najlepiej komplet z cała wiazka i kompem bo inne ma np.1.8 a 2.0 trzeba dac inna pompe paliwowa
duzo tematów jest poszukaj sobie i kazdy 2.0 to juz wielopunktowy
co do zawieszenia narazie moze byc
potem motor najlepiej komplet z cała wiazka i kompem bo inne ma np.1.8 a 2.0 trzeba dac inna pompe paliwowa
duzo tematów jest poszukaj sobie i kazdy 2.0 to juz wielopunktowy
co do zawieszenia narazie moze byc
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Re: G III Swap 1.6>2.0
Zdaje sobie sprawę z tego ,że hamulce to pierwsza rzecz, pompkę od hamulców pewnie też będę musiał zmieniać ale to już mały problem bo pewnie kupię kompletnego dawcę. Najgorzej z tą wiązką bo pewnie będę musiał przeciągać kable czyli środek do wymontowania a tego chciałem uniknąć. : / Głównie zależało mi na informacji w jakich samochodach szukać tego takiego 2.0 i czy łapy silnika będą pasować. Będę przekładał z gościem który robił to już kilka razy ale chcę przynajmniej wiedzieć za czym się rozglądać. W każdym bądź razie dziękuję za poświęcony czas : )
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
G III Swap 1.6>2.0
wiazke tylko od sterowania wyciągasz wiec duzo roboty nie ma wpinasz od nowego dawcy i tyle
łapy z silnikiem wezmiesz i wszystko spasuje
łapy z silnikiem wezmiesz i wszystko spasuje
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Re: G III Swap 1.6>2.0
Dziękuję za odpowiedź ale niestety muszę zarzucić ten pomysł bo zobaczyłem w jakim stanie jest buda... Bardzo prawdopodobne ,że zmienię samochód na E30 (tył napęd i te sprawy : ) dorabianie syncro tylko po to żeby odłączać przód to raczej pracochłonny pomysł chociaż bardzo lubię swoją Golfinę).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości