AGG, pin w ECU od impulsatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
AGG, pin w ECU od impulsatora
Witam,
W VagComie na kanale 04 nie pokazuje mi prędkości, nie działa też GALA. Impulsator sprawny (po odłączeniu licznik przestaje chodzić). Wiem że przewód od impulsatora rozgałęzia się gdzieś na licznik i do ECU. Wie ktoś może (lub może ktoś ma możliwość sprawdzić) do którego pinu w kostce ECU dochodzi ten sygnał? Silnik AGG 96r.
W VagComie na kanale 04 nie pokazuje mi prędkości, nie działa też GALA. Impulsator sprawny (po odłączeniu licznik przestaje chodzić). Wiem że przewód od impulsatora rozgałęzia się gdzieś na licznik i do ECU. Wie ktoś może (lub może ktoś ma możliwość sprawdzić) do którego pinu w kostce ECU dochodzi ten sygnał? Silnik AGG 96r.
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
AGG, pin w ECU od impulsatora
19 lub 11
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
AGG, pin w ECU od impulsatora
pin 11 odpowiada za prędkość
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
AGG, pin w ECU od impulsatora
Dziękuję bardzo, sprawdzę i dam znać dla potomnych czy pomogło:) Pozdrawiam
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
AGG, pin w ECU od impulsatora
Witam, podłączyłem i pomogło. w VAGu znowu wyświetla się prędkość. Przy okazji mam uczucie że mniej autem szarpie przy ruszaniu.
Jest tylko jedno ale. Wydaje się że poziom wskazania paliwa nieznacznie wzrósł. Miałem przed czerwonymi kreskami rezerwy a teraz mam pod pierwszą białą. Czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
Biało niebieski kabel idący do pinu 11 uciąłem i wstawiłem nowy idący do środkowego pinu w kostke impulsatora (też biało niebieski). Pierwszym razem wpiąłem się w pin11 przy ECU ( nie ucinając go) i nie działało a wskazówka od poziomu paliwa też dziwnie się zachowywała (podnosiła się i opadała). Teraz wszystko jest dobrze, tylko że pokazuje troche wiecej paliwa i nie wiem które wskazanie jest prawidłowe?
EDIT: czytałem, czytałem i wychodzi na to że to normalne. Teraz już jest wszystko dobrze, wiec mysle ze wskazanie jest dobre. Dojde do rezerwy to się okaże
Jest tylko jedno ale. Wydaje się że poziom wskazania paliwa nieznacznie wzrósł. Miałem przed czerwonymi kreskami rezerwy a teraz mam pod pierwszą białą. Czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
Biało niebieski kabel idący do pinu 11 uciąłem i wstawiłem nowy idący do środkowego pinu w kostke impulsatora (też biało niebieski). Pierwszym razem wpiąłem się w pin11 przy ECU ( nie ucinając go) i nie działało a wskazówka od poziomu paliwa też dziwnie się zachowywała (podnosiła się i opadała). Teraz wszystko jest dobrze, tylko że pokazuje troche wiecej paliwa i nie wiem które wskazanie jest prawidłowe?
EDIT: czytałem, czytałem i wychodzi na to że to normalne. Teraz już jest wszystko dobrze, wiec mysle ze wskazanie jest dobre. Dojde do rezerwy to się okaże
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
AGG, pin w ECU od impulsatora
Nie potrafię inaczej pomóc jak tylko patrząc na schemat w książce. Ale wg tego schematu sygnał z impulsatora nie biegnie bezpośrednio do ECU tylko do licznika pin 27, a z licznika wychodzi pinem 7 i rodziela się na 2 nad skrzynką i jeden kabel do radio jako sygnał galla, a drugi poprzez skrzynkę bezpieczników (wchodzi U2/2 wychodzi W/1 ) do pinu 11 ECU.
Nie wiem czy to jest istotne czyli czy licznik jakoś ten sygnał przetwarza ale możesz spróbować posprawdzać te złącza i podpiąć jak ma być.
Nie wiem czy to jest istotne czyli czy licznik jakoś ten sygnał przetwarza ale możesz spróbować posprawdzać te złącza i podpiąć jak ma być.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
AGG, pin w ECU od impulsatora
Tak, wiem o tym, aczkolwiek myślałem że sygnał z licznika i impulsatora to to samo. Spróbuję puścić od licznika i zobaczymy co wyjdzie
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość