AGG, pin w ECU od impulsatora

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: kamilsdz » wt lip 03, 2012 16:17

Witam,
W VagComie na kanale 04 nie pokazuje mi prędkości, nie działa też GALA. Impulsator sprawny (po odłączeniu licznik przestaje chodzić). Wiem że przewód od impulsatora rozgałęzia się gdzieś na licznik i do ECU. Wie ktoś może (lub może ktoś ma możliwość sprawdzić) do którego pinu w kostce ECU dochodzi ten sygnał? Silnik AGG 96r.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: norek111 » śr lip 04, 2012 09:01

19 lub 11


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: jeryk10 » sob lip 07, 2012 19:52

pin 11 odpowiada za prędkość


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: kamilsdz » sob lip 07, 2012 20:21

Dziękuję bardzo, sprawdzę i dam znać dla potomnych czy pomogło:) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: kamilsdz » czw lip 12, 2012 13:38

Witam, podłączyłem i pomogło. w VAGu znowu wyświetla się prędkość. Przy okazji mam uczucie że mniej autem szarpie przy ruszaniu.

Jest tylko jedno ale. Wydaje się że poziom wskazania paliwa nieznacznie wzrósł. Miałem przed czerwonymi kreskami rezerwy a teraz mam pod pierwszą białą. Czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
Biało niebieski kabel idący do pinu 11 uciąłem i wstawiłem nowy idący do środkowego pinu w kostke impulsatora (też biało niebieski). Pierwszym razem wpiąłem się w pin11 przy ECU ( nie ucinając go) i nie działało a wskazówka od poziomu paliwa też dziwnie się zachowywała (podnosiła się i opadała). Teraz wszystko jest dobrze, tylko że pokazuje troche wiecej paliwa i nie wiem które wskazanie jest prawidłowe?

EDIT: czytałem, czytałem i wychodzi na to że to normalne. Teraz już jest wszystko dobrze, wiec mysle ze wskazanie jest dobre. Dojde do rezerwy to się okaże :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: Paweł Marek » czw lip 12, 2012 18:39

Nie potrafię inaczej pomóc jak tylko patrząc na schemat w książce. Ale wg tego schematu sygnał z impulsatora nie biegnie bezpośrednio do ECU tylko do licznika pin 27, a z licznika wychodzi pinem 7 i rodziela się na 2 nad skrzynką i jeden kabel do radio jako sygnał galla, a drugi poprzez skrzynkę bezpieczników (wchodzi U2/2 wychodzi W/1 ) do pinu 11 ECU.
Nie wiem czy to jest istotne czyli czy licznik jakoś ten sygnał przetwarza ale możesz spróbować posprawdzać te złącza i podpiąć jak ma być.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

AGG, pin w ECU od impulsatora

Post autor: kamilsdz » czw lip 12, 2012 18:52

Tak, wiem o tym, aczkolwiek myślałem że sygnał z licznika i impulsatora to to samo. Spróbuję puścić od licznika i zobaczymy co wyjdzie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość