Golf 3 amerykanska wersja

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ZASPA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lip 19, 2010 18:55
Lokalizacja: Milejów

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: ZASPA » śr cze 27, 2012 15:41

witam serdecznie mam golfa 3 amerykanska wersje potrzebuje ustawic zaplon na nie ma oznaczenia w ksiazkach bo to jest silnik add 1.8 90 koni prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: Pedi1994 » śr cze 27, 2012 17:04

Kolego ustawienie zapłonu hm ustawiasz po prostu przy silniku gdzie łączy się z skrzynią będziesz miał taką okrągłą zaślepkę którą wykręcamy bądź już jej tm nie będzie gdy dobrze przypatrzysz się będzie takie wycięcie w kształcie strzałki w dół teraz zabierasz klucz nasadowy 19-dwunastokątny nakładasz na wał od lewej strony i kręcisz w prawo powoli a druga osoba obserwuje koło zamachowe i musi być takie delikatne wycięcie jeśli masz to ustawione zdejmujesz górną pokrywę rozrządu i na kółku masz znak (O.T.) i na obudowie u góry i strzałka z wycięciem przy symbolach (O.T) musi się zgadzać tedy wkładasz aparat zapłonowy przy czym palec musi być z wycięciem na obudowie tam gdzie przychodzi kopułka patrząc od góry na pewno zobaczysz wtedy przykręcasz aparat delikatnie i regulujesz kąt wyprzedzenia zapłonu okręcając delikatnie aparatem z kopułką prawo lub w lewo ale dokładniej ustawia się lampą chyba że uda ci się na oko ustawić i pamiętaj kolejność kabli zapłonowych palec z wycięciem musi przypadać na pierwszą świece od rozrządu a dalsza kolejność to kabli to 1342



ZASPA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lip 19, 2010 18:55
Lokalizacja: Milejów

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: ZASPA » śr cze 27, 2012 17:30

to z tm nie ma problemu bylem z tym u mechanika i nie ustawil mi zaplonu i nie wiem co zrobic



Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: Pedi1994 » śr cze 27, 2012 17:39

to kolego jaki masz problem z zapłonem ?



ZASPA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lip 19, 2010 18:55
Lokalizacja: Milejów

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: ZASPA » śr cze 27, 2012 17:44

wlasnie nie mogl go ustawic i mam go raz na wysokich obrora a raz niskich jak jest zimny to chodzi jak traktor ja jest goracy to lapie wysokie obroty



Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: Pedi1994 » śr cze 27, 2012 17:55

A na pewno był dobrze ustawiony na lampę ?
lub też pod wtryskiem przepustnicą lub podstawką gumową łapie lewe powietrze ? najlepiej wykręć ją i zobacz w jakim stanie jest i możesz na sylikon wysoko temp. złożyć wszystko lub z tekturki wyciąć uszczelki ale to jak kto woli
może kable wysokiego napięcia mają przebicie lub świece



ZASPA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lip 19, 2010 18:55
Lokalizacja: Milejów

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: ZASPA » pt cze 29, 2012 16:24

wlasnie nie nie mogl cos ustawic na lempe dla tego potrzebuje jakos parametrow do ustawienia



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf 3 amerykanska wersja

Post autor: Paweł Marek » pt cze 29, 2012 18:04

ZASPA przeszukaj forum podając w wyszukiwarce na dole symbol silnika ADD, ale ciężko coś znaleźć. Ten silnik jest na wtrysklu digifant, odmiana bez przepływomierza, zamiast niego ma czujnik MAP w sterowniku silnika jak ABF. Byś moze jest jakas specjalna procedura ustawiania zapłonu, próbuj ustawiac tak jak w silnikach na Digifancie z mk2 czyli przy obrotach iodwyższonych do 2250 i zdjętej wtyczce z czujnika temperatury, po paru przegazówkach. zAWSZE USTAWIA SIĘ OK -6 STOPNI +/- 1. Ale gdyby winien był zapłon to w końcu kręcąc aparatem znalazłbyś doświadczalmnioe takie położenie które bedzie dobre więc szukaj przyczyny gdzie indziej. Pisze się że sonda w tym silniku jest najbardziej awaryjna. Szukaj jakiejkolwiek nieszczelności w dolocie, niesprawnych elementów zapłonu, niesprawnego czujnika tempetratury.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości