Golf 3 amerykanska wersja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 3 amerykanska wersja
witam serdecznie mam golfa 3 amerykanska wersje potrzebuje ustawic zaplon na nie ma oznaczenia w ksiazkach bo to jest silnik add 1.8 90 koni prosze o pomoc
- Pedi1994
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
Golf 3 amerykanska wersja
Kolego ustawienie zapłonu hm ustawiasz po prostu przy silniku gdzie łączy się z skrzynią będziesz miał taką okrągłą zaślepkę którą wykręcamy bądź już jej tm nie będzie gdy dobrze przypatrzysz się będzie takie wycięcie w kształcie strzałki w dół teraz zabierasz klucz nasadowy 19-dwunastokątny nakładasz na wał od lewej strony i kręcisz w prawo powoli a druga osoba obserwuje koło zamachowe i musi być takie delikatne wycięcie jeśli masz to ustawione zdejmujesz górną pokrywę rozrządu i na kółku masz znak (O.T.) i na obudowie u góry i strzałka z wycięciem przy symbolach (O.T) musi się zgadzać tedy wkładasz aparat zapłonowy przy czym palec musi być z wycięciem na obudowie tam gdzie przychodzi kopułka patrząc od góry na pewno zobaczysz wtedy przykręcasz aparat delikatnie i regulujesz kąt wyprzedzenia zapłonu okręcając delikatnie aparatem z kopułką prawo lub w lewo ale dokładniej ustawia się lampą chyba że uda ci się na oko ustawić i pamiętaj kolejność kabli zapłonowych palec z wycięciem musi przypadać na pierwszą świece od rozrządu a dalsza kolejność to kabli to 1342
Golf 3 amerykanska wersja
to z tm nie ma problemu bylem z tym u mechanika i nie ustawil mi zaplonu i nie wiem co zrobic
Golf 3 amerykanska wersja
wlasnie nie mogl go ustawic i mam go raz na wysokich obrora a raz niskich jak jest zimny to chodzi jak traktor ja jest goracy to lapie wysokie obroty
- Pedi1994
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
Golf 3 amerykanska wersja
A na pewno był dobrze ustawiony na lampę ?
lub też pod wtryskiem przepustnicą lub podstawką gumową łapie lewe powietrze ? najlepiej wykręć ją i zobacz w jakim stanie jest i możesz na sylikon wysoko temp. złożyć wszystko lub z tekturki wyciąć uszczelki ale to jak kto woli
może kable wysokiego napięcia mają przebicie lub świece
lub też pod wtryskiem przepustnicą lub podstawką gumową łapie lewe powietrze ? najlepiej wykręć ją i zobacz w jakim stanie jest i możesz na sylikon wysoko temp. złożyć wszystko lub z tekturki wyciąć uszczelki ale to jak kto woli
może kable wysokiego napięcia mają przebicie lub świece
Golf 3 amerykanska wersja
wlasnie nie nie mogl cos ustawic na lempe dla tego potrzebuje jakos parametrow do ustawienia
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf 3 amerykanska wersja
ZASPA przeszukaj forum podając w wyszukiwarce na dole symbol silnika ADD, ale ciężko coś znaleźć. Ten silnik jest na wtrysklu digifant, odmiana bez przepływomierza, zamiast niego ma czujnik MAP w sterowniku silnika jak ABF. Byś moze jest jakas specjalna procedura ustawiania zapłonu, próbuj ustawiac tak jak w silnikach na Digifancie z mk2 czyli przy obrotach iodwyższonych do 2250 i zdjętej wtyczce z czujnika temperatury, po paru przegazówkach. zAWSZE USTAWIA SIĘ OK -6 STOPNI +/- 1. Ale gdyby winien był zapłon to w końcu kręcąc aparatem znalazłbyś doświadczalmnioe takie położenie które bedzie dobre więc szukaj przyczyny gdzie indziej. Pisze się że sonda w tym silniku jest najbardziej awaryjna. Szukaj jakiejkolwiek nieszczelności w dolocie, niesprawnych elementów zapłonu, niesprawnego czujnika tempetratury.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości