Witam wszystkich!
Wiem, ze podobne tematy były już maglowane, ale jednak w żadnym z wątków nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na dręczący mnie problem...
Otóż na VAG'u pokazuje mi błąd 515 - błąd czujnika położenia wałka rozrządu, zdecydowałem się na mały sprawdzenie VAGiem ponieważ odczuwam pewien spadek mocy (nie jest już tak mocny jak gdzieś ok. pół roku temu) wcześniej nie zwracałem na to uwagi zbytnio, ponieważ miałem za dużo na głowie.
Konkretnie - a) podczas odpalania na na zimnym silniku obroty wskakują na ok.1200, a po kilku chwilach (ok 1 minuty) siedzą już na 1000 rpm, ale podczas tego "rozgrzewania", "pyka" trochę z wydechu i zaszarpuje autem, później jest już w miarę ok.
b) brakuje mu mocy, nie sprawdzałem na hamowni itp. bo nie mam w okolicy takiej możliwości, (a przebywam aktualnie w Holandii) ale wiem, że osłabł na pewno.
Czy ze względu na ten czujnik może nastąpić spadek mocy?? Auto odpala normalnie, aczkolwiek trochę ciężko jak już wspomniałem wcześniej.
Proszę Was, czy ktoś może pokazać mi paluchem na zdjęciu silnika od przodu (o tu!! głąbie!! tuuuu!!) który to jest czujnik położenia wałka rozrządu G40, bo w kilku różnych wątkach, każdy mówi coś innego, jeden że nad modułem zapłonowym, drugi że na obudowie rozrządu, trzeci że w obudowie, czwarty że na zębatce pod obudową rozrządu.... mam dość szukania :/ a zdjęcia, które czasem dodają są trochę kiczowate i słabo precyzyjne.
Czy dobrze myśle, że to jest czujnik G40??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48b ... 6594e.html
P.S.
A tak poza konkursem, czy ktoś może mi powiedzieć do czego to służy?
Piszę jako P.S. do tego postu bo nie mam pojęcia co to jest.
Chodzi mi o ten przycisk po środku zdjęcia w harmonijkowej gumce/osłonce.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/193 ... 7ea11.html
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
VR6 2.8 AAA 94r. Czujnik G40/spadek mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
VR6 2.8 AAA 94r. Czujnik G40/spadek mocy
Tak to jest czujnik G40 w wersji z modułem zapłonowym
w wersji z aparatem jest w aparacie ( czujnik Halla ).
U mnie jak padał ten czujnik silnik dziwnie sie zachowywał powyżej 3.5 tyś obrotów, lekko nim szarpało , brak mocy .
Przycisk to czujnik alarmu
Nie ma za co
w wersji z aparatem jest w aparacie ( czujnik Halla ).
U mnie jak padał ten czujnik silnik dziwnie sie zachowywał powyżej 3.5 tyś obrotów, lekko nim szarpało , brak mocy .
Przycisk to czujnik alarmu
Nie ma za co
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: sob sie 13, 2011 12:05
- Lokalizacja: Limanowa
VR6 2.8 AAA 94r. Czujnik G40/spadek mocy
zwłaszcza przy rozruchu silnika możesz mieć problem... obroty na zimnym to wzbogacenie mieszanki na zimnym. co do osłabnięcia czujnik G40 nie powinien mieć na to wpływu... zmierzyłbym ciśnienie sprężania to dużo Ci powie gdzie ew. szukać przyczyny.. pozdro
VR6 2.8 AAA 94r. Czujnik G40/spadek mocy
Dzięki piękne!!
Sprawdzę go jutro, chociaż wątpię, że to coś da...
Najwyżej wykręce coś na szrocie z jednego spoczywającego tam "fał-era" na emeryturze i założę, może jest jeszcze sprawny.
Jak coś zdziałam, dam znać;]
Pozdrawiam!
Sprawdzę go jutro, chociaż wątpię, że to coś da...
Najwyżej wykręce coś na szrocie z jednego spoczywającego tam "fał-era" na emeryturze i założę, może jest jeszcze sprawny.
Jak coś zdziałam, dam znać;]
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości