Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
Witam! mam głupkowaty problem z golfem, a mianowicie:
zegar pokazuje około 70 stopni płynu chłodzącego. no to wymieniam termostat i pompę wody. to i to sprawne w 100% ale znowu to samo. no to wymieniam czujnik temperatury i to samo. wiatrak na postoju normalnie się włącza i wyłącza, termostat tez działa. przewody gorące ale na zegarze cały czas 70 stopni.
drugi problem jest z ogrzewaniem. przy nagrzanym porządnie silniku włączam na full ciepło a tu ledwo co leci letnie powietrze no to wymieniłem nagrzewnice bo myślałem ze coś ją przydkało. składam wszystko grzeje silnik a tu to samo. w czym może jeszcze leżeć problem??
dodam ze silnik to 1,8 abs, układ chłodzenia odpowietrzony.
zegar pokazuje około 70 stopni płynu chłodzącego. no to wymieniam termostat i pompę wody. to i to sprawne w 100% ale znowu to samo. no to wymieniam czujnik temperatury i to samo. wiatrak na postoju normalnie się włącza i wyłącza, termostat tez działa. przewody gorące ale na zegarze cały czas 70 stopni.
drugi problem jest z ogrzewaniem. przy nagrzanym porządnie silniku włączam na full ciepło a tu ledwo co leci letnie powietrze no to wymieniłem nagrzewnice bo myślałem ze coś ją przydkało. składam wszystko grzeje silnik a tu to samo. w czym może jeszcze leżeć problem??
dodam ze silnik to 1,8 abs, układ chłodzenia odpowietrzony.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
dodam ze weze od nagrzewnicy tez sa gorace
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
Dołączam się do tematu. Mam to samo co kolega wyżej. Zrobiło się to po wymianie głowicy zauważyłem, że mechanik grzebał coś przy jakimś kole pasowym z poślizgiem stwierdził, iż to jest od wymiany i, że łączy się to z pompą wody widziałem jak to rozebrał na 3 części i włożył tam uszczelkę z filtra oleju stwierdził że nie będzie tak telepać i założył... nie wiem czy dobrze myślę ale skoro to od pompy wody to skoro już się nie ślizga to pompa wodna napieprza na full i silnik może się nie dogrzewać?
Kup nową nagrzewnice jeżeli tą co założyłeś była używana.
Kup nową nagrzewnice jeżeli tą co założyłeś była używana.
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
nówka sztuka
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
ja w tej koniguracji notowałem najbardziej efektywne ogrzewanie w samochodzie z jakim miałem doczynienia. Jeśli na wymianę poszły, termostat, czujnik, nagrzewnica a nawet pąpa- to zostaje niedrożny układ chłodzenia - lub niecałkowicie drożny; przytkany jakimś szlamem, albo dwa nie lubiące się płyny w układzie, czasem wystarczy niewielka ilość aby nie było ok. Czy po spuszczeniu czyściłeś układ? Tak czy inaczej nie zaszkodzi przeczyścić układ...walus501 pisze:dodam ze silnik to 1,8 abs, układ chłodzenia odpowietrzony.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
ja w tej koniguracji notowałem najbardziej efektywne ogrzewanie w samochodzie z jakim miałem doczynienia. Jeśli na wymianę poszły, termostat, czujnik, nagrzewnica a nawet pąpa- to zostaje niedrożny układ chłodzenia - lub niecałkowicie drożny; przytkany jakimś szlamem, albo dwa nie lubiące się płyny w układzie, czasem wystarczy niewielka ilość aby nie było ok. Czy po spuszczeniu czyściłeś układ? Tak czy inaczej nie zaszkodzi przeczyścić układ...walus501 pisze:dodam ze silnik to 1,8 abs, układ chłodzenia odpowietrzony.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
ogólnie to układ czysty....
nawet jak spuszczałem stry to zadnego syfu tam nie było w nim
nawet jak spuszczałem stry to zadnego syfu tam nie było w nim
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
A przy wymianę nagrzewnicy patrzyłeś w jakim stanie jest ta "scianka" co zamyka kanał od ciepłego a otwiera od zimnego i na odwrót? bo ta gąbka tam użyta lubi się sypać Termostat jakiej firmy ??? Wahler?? Filtr p.pyłkowy zwany tez kabinowym w jakim stanie??
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
własnie nie zwróciłem uwagi. termostat coś na "c" ale wyjety ze sprawnie grzejacego auta. filtry ok
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
czy kolejność podlączenia wezy do nagrzewnicy ma wpływ na ogrzewanie??
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
walus501, tak. bardzo, ciepłe wpada dołem, powrót góra; też gorący być powinien.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
oba gorace ale słabo grzeje.
dziś patrzyłem klapki i wszystko z nimi okej było.
czyli jeszcze jedna deska ratunku jest przy zmianie wę♦zy??
dziś patrzyłem klapki i wszystko z nimi okej było.
czyli jeszcze jedna deska ratunku jest przy zmianie wę♦zy??
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
zmieniłem węże i troszkę lepiej grzeje.
ale to nie tak jak powinno być.
co tym może jeszcze być??
węze gorące, nagrzewnica nowa, klapki ok, pompa nowa płyn też a nie grzeje;/
ale to nie tak jak powinno być.
co tym może jeszcze być??
węze gorące, nagrzewnica nowa, klapki ok, pompa nowa płyn też a nie grzeje;/
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Problemy z temperatura silnika i ogrzewaniem kabiny
mam to samo . ale gadałem ze znajomym to mowi ze jest niska temperatura na zewnatrz i nie jest wstanie nagrzac sie powietrze. zrob tak , przejedz sie gdzie i włoncz wentylator na 1 bieg i jedz tak zeby obroty były kolo 2-2,5 tys i zobacz wtedy. mi dopiero lepiej grzeje tak przy 2tys nagrzewnica sie nie schładza tak i lepiej grzeje
http://img801.imageshack.us/img801/773/dsc05636.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości