falowanie obrotów 1.8 75km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
falowanie obrotów 1.8 75km
Najpierw sie przywitam ze wszystkimi bo jestem tutaj nowy;)
Niedawno kupiłem golfa 3 1.8 75km z 1992 roku. I od razu pojawił się problem z obrotami. Początkowo było ok później jednak auto samo z siebie zgubiło wolne obroty. Wymieniłem poduszkę pod gaźnikiem na nową jednak nic to nie pomogło. Czy auto jest ciepłe czy zimne jest tak samo ciągle skaczą obroty, w czasie jazdy przy stałej prędkości auto szarpie jednak przy przyśpieszaniu jest ok. Czy może to być silniczek krokowy? W czym jeszcze może leżeć przyczyna usterki?
Pozdrawiam:)
Wybaczcie jeżeli powtórzyłem temat
Niedawno kupiłem golfa 3 1.8 75km z 1992 roku. I od razu pojawił się problem z obrotami. Początkowo było ok później jednak auto samo z siebie zgubiło wolne obroty. Wymieniłem poduszkę pod gaźnikiem na nową jednak nic to nie pomogło. Czy auto jest ciepłe czy zimne jest tak samo ciągle skaczą obroty, w czasie jazdy przy stałej prędkości auto szarpie jednak przy przyśpieszaniu jest ok. Czy może to być silniczek krokowy? W czym jeszcze może leżeć przyczyna usterki?
Pozdrawiam:)
Wybaczcie jeżeli powtórzyłem temat
falowanie obrotów 1.8 75km
dzięki za odpowiedź to teraz zabieram sie za wymiane krokowego i za szlifowanie maski;]
falowanie obrotów 1.8 75km
i wymieniłem silniczek krokowy, ale dało to połowiczny sukces...:/ Obroty wolne mam jest ok może sobie pyrkotać do bólu i nie zgaśnie ani nic sie złego nie dzieje. Teraz został mi problem średnich obrotów, gdy trzymam gaz do połowy silnik chwile trzyma dane obroty a później je traci i albo gaśnie albo wskakuje znowu na odpowiednie obroty. Co może być przyczyną takiego zachwania silnika? Stawiam na świece i kable ale nei jestem pewien, a nie chce wydawać kasy na coś co mam dobre. Z góry dzięki za pomoc:)
Może to nie ważne ale zauważyłem że jak sie doda tak z 3/4 gazu to trzyma cały czas dane obroty, jednak kiedy puści sie gaz gaśnie. Reguluje sie jakoś ten gaźnik bo dopuszczam jeszcze opcje że potrzebna jest regulacja gaźnika.
Może to nie ważne ale zauważyłem że jak sie doda tak z 3/4 gazu to trzyma cały czas dane obroty, jednak kiedy puści sie gaz gaśnie. Reguluje sie jakoś ten gaźnik bo dopuszczam jeszcze opcje że potrzebna jest regulacja gaźnika.
falowanie obrotów 1.8 75km
Kolego Twój silnik to 1.8 AAM, nie ma on gaźnika tylko jednopunktowy wtrysk. Reguluje się w nim na przykład TPS. Na forum jest sporo informacji na ten temat. Piszesz "może sobie pyrkotać do bólu" czy chodzi o to, że nadal skaczą obroty?
Kable możesz sprawdzić - w nocy otwórz maskę i sprawdź czy nie widać przeskakujących iskier. Można też popsikać wodą z jakiegoś rozpylacza, np do szyb. Kiedy były wymieniane świece? Sprawdź ich stan. Do sprawdzenia też jest "lewe" powietrze - najlepiej odkręć tą rurę od powietrza, zaraz za filtrem i zatkaj dolot ręką albo jakąś szmatą - powinien zgasnąć.
Skontroluj też ustawienie rozrządu i zapłonu.
Kable możesz sprawdzić - w nocy otwórz maskę i sprawdź czy nie widać przeskakujących iskier. Można też popsikać wodą z jakiegoś rozpylacza, np do szyb. Kiedy były wymieniane świece? Sprawdź ich stan. Do sprawdzenia też jest "lewe" powietrze - najlepiej odkręć tą rurę od powietrza, zaraz za filtrem i zatkaj dolot ręką albo jakąś szmatą - powinien zgasnąć.
Skontroluj też ustawienie rozrządu i zapłonu.
falowanie obrotów 1.8 75km
O tym musze poczytać;) a mówiąc może sobie pyrkotać do bólu miałem na myśli że obroty są ok i nie falują. Co do świec nie wiem nie dawno kupiłem to auto i nie wiem kiedy były zmieniane. Jakiej firmy świece i kable najlepiej kupić? Z tym lewym powietrzem też właśnie pomyślałem i sprawdze to jutro. Przy okazji też sprawdze ten rozrząd. Dzięki kolego za posta.evilenko pisze:Reguluje się w nim na przykład TPS
falowanie obrotów 1.8 75km
To jak auto nie dawno kupiłeś to wymień w pierwszej kolejności wszystkie płyny, filtry, świece i przewody i rozrząd, a potem możesz szukać dalszych przyczyn ewentualnych usterek. Ja na tym silniku jezdzilem na przewodach firmy Janmor, niektórzy mi odradzali ale jakos nigdy nie mialem z nimi problemow (regularnie je tez wymienialem) co do swiec to kiedys zrobilem eksperyment i wrzucilem swiece firmy Beru, zamiast NGK,jednoeletrodowe, tez kazdy mi odradzal, mimo to zaryzykowalem i silnik lepiej pracowal niz na trzyelektrodowych NGK. A olej to mi sie dobrze spisywal Mobil 1 oczywiscie mineralny.
pozdrawiam
pozdrawiam
falowanie obrotów 1.8 75km
aha dzięki:)
Powiem wam panowie że golfik mnie mój zaskoczył:D Wyjechałem sie przejechać w wigilie i auto przestało szarpać i nie ma tak że sie dusi czy coś jest ok. Czasami tylko przygasa bo ma strasznie nieskie obroty. Ktoś mi może to wytłumaczyć jak to możliwe?:P Jakieś prezent czy co?:D
Powiem wam panowie że golfik mnie mój zaskoczył:D Wyjechałem sie przejechać w wigilie i auto przestało szarpać i nie ma tak że sie dusi czy coś jest ok. Czasami tylko przygasa bo ma strasznie nieskie obroty. Ktoś mi może to wytłumaczyć jak to możliwe?:P Jakieś prezent czy co?:D
falowanie obrotów 1.8 75km
mój to samo jak jest zimnawy to jak mu dam gazu i puszcze (tak szarpne pedałem) to zgaśnie i też oborty raz trzyma 500 raz 600 raz 800 jak mu sie podoba raczej tę niską partie jak sie zagrzeje to jest ok a jak zimny to tak w ciu*la gra krokowiec był wymieniany na najtańszy ;/ czyżby to w tym byl problem ?
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
- Lokalizacja: trzebinia
falowanie obrotów 1.8 75km
zasada jest taka, że zawsze jak są jakieś usterki w aucie to szuka się od najtańszych części w samochodzie a potem jak oględziny nie przynoszą żadnego rozwiązania to przechodzi się do co raz droższych podzespołów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości