GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Paweł Marek » pt gru 16, 2011 22:11

tak, pewność zyskasz tylko manometrem ale z reguły jak jest padnięty to benzyna jest w podciśnieniu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » pt gru 16, 2011 22:44

Paweł Marek, czy przekaźnik 30 odpowiada za prawidłową pracę silnika?? Rozumiem, że u mnie go brakuje..?? :helm:



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » pt gru 16, 2011 22:48

auto chodzi mi na naprawdę b.wysokich obrotach na lpg.. gazu wpiep..a co nie miara... o benzynie mogę zapomnieć by na wolnych wogóle pracował równiutko... :-x :banghead: :rozpacz:



nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Re: GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: nurek20 » sob gru 17, 2011 12:43

Tomaso007 pisze:Paweł Marek, czy przekaźnik 30 odpowiada za prawidłową pracę silnika?? Rozumiem, że u mnie go brakuje..?? :helm:
U mnie jak był rozwalony ten przekaźnik to napiecie na ecu dochodziło od 1do 5 volt a powinno być 12-14 niedało sie na benie jechać teraz zostało mi tylko zalewanie na zimnym i w miare bogata na rozgrzanym



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Paweł Marek » sob gru 17, 2011 12:52

musi być i tyle, albo trzeba go obejść na krótko jeśli to swap. Ni wiem co jest bez niego na benzynie , ale na LPG bez niego auto jeździ z tego wnioskuje że samo wytworzenie iskry nie odpowiada, więcej nie kombinowałem bo nie miałem o co, wyszukaj schemat swojego wtrysku, przekaxnik zasila plusem styk 23 ECU


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » sob gru 17, 2011 16:40

nurek20 pisze:zalewanie na zimnym i w miare bogata na rozgrzanym
to by tłumaczyło czemu dużo mi pali a na zimnym chodzi na benzynie równo ale na wysokich a jak się rozgrzeje to przerywa..byc moze za dużą dawkę benzyny dostaje..
Paweł Marek pisze:przekaxnik zasila plusem styk 23 ECU
zobaczę czy po przekręceniu stacyjki na styku 23 pojawia się plus...



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » pn gru 19, 2011 13:58

No i tak.. Założyłem przekaźnik 30. Poprawiło się jedynie to, że na rozgrzanym (na benzynie) nie szarpie i obroty mu nie falują. Niestety obroty są wysokie zarówno na benzynie jak i na lpg.
:grrr: Co może być???



nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Re: GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: nurek20 » pn gru 19, 2011 19:13

Jak wysokie są te obroty czy tam koło 1200 jak na ssaniu czy duzo wiekszę szczerze powiedziawszy obrotami tam steruje krokowiec a komputer chyba ma zaprogramowane jak ma mieć obroty



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » sob gru 24, 2011 15:23

No więc tak... Dołożyłem przkaźnik 30 ale chodził tj chodził-na wysokich obrotach jak i na lpg tak i na pb.
Teraz już chodzi na lpg ok-na wolnych. Co zrobiłem??

1. Przeczyściłem przepustnicę, bo była cała czarna jakby czarny smar na niej był.
2. Po przeczyszczeniu obroty były też wysokie jednak odkręciłem śrubkę przy przepustnicy by zmniejszyć jej kąt nachylenia i obroty opadły i jest ok.

Jedyne co jeszcze u mnie jest nie tak to to, że na benzynie jak jest zimny to chodzi nieco na wyższych(ale równo) -na ssaniu a jak się rozgrzeje to obroty mu falują i nie chodzi równomiernie(na nieco już mniejszych). Jednak na zimnym jak przełączę na lpg - chodzi równo :)
Nierównomierną pracę na benzynie jak się rozgrzeje pewnie usprawiedliwia uszkodzona lambda..



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » pn sty 02, 2012 14:37

UWAGA!!!

Co to może być, że auto mi się zalewa. Są (zwłaszcza rano gdy jest zimny po długim postoju)problemy z uruchomieniem, czasami to jak załapie to chodzi jakby na jednym tłoku a później jak uda mu się rozbujać to reszta też załapuje i jakos chodzi. Gdy się rozgrzeje nie ma większych problemów z uruchomieniem. Obroty na zimnym jak i na ciepłym na benzynie nie są równomierne. Na lpg chodzi ok. Dodam, że świece podczas pracy na PB są CZARNE. :grrr: Pomocy!! :crazy:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Paweł Marek » pn sty 02, 2012 19:45

dużo spraw może być. z czujników to czujnik temperatury, przepływomierz albo TPS. te rzeczy sprawdź wg opisów na forum jesli jeszcze tego nie zrobiłeś. Wtryskiwacze moga być lejace zużyte. Nie wiem dokładnie jak to by było w 2E ale w starszych brak masy podpiętej do ECU dawał ciągłe lania nadmiarem paliwa, i to trzeba sprawdzić miernikiem, dwie sa chyba takie masy brązowe kable


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: nurek20 » czw sty 05, 2012 00:38

Witam wymieniłem regulator cisnienia paliwa i bez zmian ;( dalej telepie nim za 10l paliwa mi skopćił w przeciągu tygodnia przy przełączaniu na gaz a to były maksymalnie 2 minuty pracy na pb...
Gdzie znajdę te masy bo chciałbym posprawdzać?



Tomaso007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

Post autor: Tomaso007 » pn lut 27, 2012 00:20

Witam!!

Wracam znów do tematu, bo ostatnio gaz rozerwał mi przepływomierz... Przepływomierz wymieniłem a dodatkowo kopułkę i palec (wcześniej wymieniłem przewody i świece) oraz sondę lambdę. Nie jeżdżę już na lpg - narazie zdjąłem mixer, zakręciłem śrubę i usunąłem centralkę. Nie ma problemów z zapalaniem, świece są brązowiutkie a nie tj wcześniej czarne, wkręca sie pięknie na obroty. ALE jedyne co mnie denerwuje to to, że na wolnych obrotach gdy jest zimny to szarpie silnikiem a gdy się rozgrzeje to też szarpie ale już mniej. Czego to może być wina??!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości