[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » śr paź 26, 2011 09:36

Witam. Mam abfa w mk2 (całość przerzucona z Toledo). Gaz I generacji + blos. Przez 80kkm był spokój. Ostatnio jednak jest problem z benzyną. Rano zawsze pali od razu na benzynie. Jednak samochodem trochę szarpie. Nierówno i wolniej wkręca się na obroty. Jakby nie palił na wszystkie gary. Podczas przyspieszania czuje się mikro-szarpnięcia i jakby "pyrkanie" silnika. VAG czysty, sondę lambda wykluczam, bo miałem kiedyś uszkodzoną i jak dałem pełen gaz (powyżej 80% otwarcia przepustnicy) to jechał normalnie. Wymieniłem już pompkę wstępną w baku (0,24 bara), potem podmieniłem pompę główną i nadal to samo. Na gazie chodzi idealnie, równo i przyspiesza jak należy. Wykluczam też w takim razie problemy z zapłonem, bo na gazie tym bardziej by kulał znając wrażliwość gazu na układ zapłonowy. Jakieś pomysły? :banghead:



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: SToRM » śr paź 26, 2011 11:04

Siema Wafel. Czujnik temperatury sprawdz i mimo wszystko spojrz na uklad zaplonowy.



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » śr paź 26, 2011 11:31

Siema! Dzięki za odpowiedź. Muszę jechać znowu do Camela i podmienić ten czujnik. Zwłaszcza, że jak jest ciepły to jeszcze jako tako chodzi. Kable i cewka raczej ok. Świece chyba też. Wilgotno, nie wilgotno pali jak trzeba. :pub:



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: SToRM » czw paź 27, 2011 13:52

VAGa nadal nie mozecie podpiac?
Mozemys probowac VCDSem jak chcecie :)
Opornosc czujnika sprawdzcie, btw skoro mowisz ze jak jest cieply to chodzi OK, to moze tez wskazywac na uwaloną grzałkę sondy lambda.



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » czw paź 27, 2011 19:34

Nie no komunikacja z VAGiem już śmiga dobre 2 lata odkąd rozebraliśmy trzecie Toledo, żeby zobaczyć jak to tam jest ori podłączone :jezor: I nie ma błędów żadnych. A z tego, co wiem, to obwód grzewczy lambdy by wyszedł na VAGU, ale dzięki, warto sprawdzić. Jaka powinna być oporność czujnika powiedzmy teraz przy ~10'C? Chociaż rząd wielkości/zakres? Jak jest ciepły to jest tylko trochę lepiej, ale też szarpie.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: SToRM » pt paź 28, 2011 10:29

A przekaźnik 30 w jakiej kondycji?



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » pt paź 28, 2011 10:49

A no widzisz, nie pomyślałem o tym, też muszę do Camela wpaść na podmiankę. A lambda chyba jednak ok, bo na ssaniu z rana też szarpie. Dzięki.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: SToRM » pt paź 28, 2011 14:14

wachelo pisze:A no widzisz, nie pomyślałem o tym, też muszę do Camela wpaść na podmiankę
Nowy w Intercars ~20 PLN
Numer: 165 906 381



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » pt paź 28, 2011 14:38

Dzięki :pub:



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

[ABF] Problem z zasilaniem benzyną

Post autor: wachelo » śr lis 02, 2011 17:54

A jeszcze gwoli ścisłości, mowa była o dwupinowym czujniku temperatury w dolocie, czy czteropinowym cieczy chłodzącej pod aparatem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości