Strona 1 z 1
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: pn wrz 19, 2011 23:27
				autor: zmc-mafe
				sprawa tego typu
stało sie to nagle bez wcześniejszych oznak 
autko jeżdzi na gazie jak i benzynie  ale proglem jest tu i tu taki sam
a więc: jak daje gwałtownie gazu to go dusi i gaśnie
kupione i wymienione świece, kopułka,palec,przewody
sprawdzone zostały :przepływka ,czujnik temperatury,silnik krokowy
golf 3 1994 2.0 8v 2e
ładnie odpala ,wolne obroty ma eleganckie ale wystarczy dodać gwałtownie gazu i rzuca silnikiem i gaśnie , jak dodaje sie go stopniowo to wkręca sie 
prosze o pomoc co mam  jeszcze sprawdzić aby zdiagnozować proglem
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: wt wrz 20, 2011 09:50
				autor: Paweł Marek
				Jak sprawdziłeś przepływkę, może się jej klapka blokowac mechanicznie sprawdziłeś to? Nie może ocierać o ścianki co się często zdarza po strzale gazu.
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: śr wrz 21, 2011 12:37
				autor: zmc-mafe
				więc tak :
kolega pożczył mi swojego 2e do  szukania proglemu więc waz z kolegą wzieliśmy sie do roboty 
przełozyliśmy i proglem z obrotami był ten sam :
-przepływka
-silnik krokowy
-cały zapłon 
-czujnik przepustnicy
-komputer
regularnie ustawialismy zapłon 
na końcu wymieniliśmy czujnik temperatury silnika  na orginalny żółty (był zielony) i . zaczą sie normalnie zbierać 
jakby wszystko wróciło do normy  ale pochodził kilka minut i daliśmy sobie spokój ma być git  jeszcze usmiech że taki banał 
auto zostawiłem , nastepnego dnia kupiłem czujnik  zapalam  i chodzi elegancko po przejechaniu 0,5 km zacza znowu dławić sie 
   
co robić
termostat zaraz wymianiam zobacze czy to pomoze , jest wyjeb..ny
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: śr wrz 21, 2011 22:30
				autor: Paweł Marek
				nie termostat nie pomoże, jeśli się silnik nie nagrzewa to go zmień ale to nic nie da w kwestii problemu o który pytasz, podobnie czujnik temperatury niema żadnego wpływu na pracę na LPG (najwyżej zmienią  się wolne obroty) a piszesz że problem jest na obu paliwach . Wydaje mi się że zostaje kwestia jakiegoś uszkodzenia okablowania, nie jestem  w stanie podejrzewać gdzie konkretnie, może podłączysz auto do VAga i coś wyjdzie . Może czujnik spalania stukowego Na razie posprawdzaj napięcia zasilające do halla czujnika temperatury przepływki - po 5V ma być, przekaźnik 30 może podmień od tego kumpla.
Możesz też sprawdzić odcięcie zasilania listwy wtryskowej, może silnik chodzi na obu paliwach
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: śr wrz 21, 2011 22:34
				autor: zmc-mafe
				przekaznik 30 był podmieniany 
vag był sprawdzany non stop
gaz był odłączony
czujnik spalania stukowego  jest cały popękany od temperatury ale był odłączony i chodził tak samo
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: czw wrz 22, 2011 09:45
				autor: zmc-mafe
				wczoraj wymieniałem świece od kolegi i auto zaczeło śmigac jak nalezy , 1 km jazdy  i zdech nawet odpalic nie chce  , iskry wogole niema  na kilku kompletach świec 
czyli jakby cewka teraz padła
			 
			
					
				problem z obrotami ? 2.0 2e
				: wt lut 14, 2012 10:50
				autor: zielak23
				Witam!!!
Mam mały ale bardzo denerwujący problem ze swoim ukochanym golfikiem. Jest to MK3 2.0 8v 2E 115KM. Problem jest następujący. Otóż gdy zapalam silnik chodzi wszystko ładnie pięknie, a gdy zacznę jazdę to po puszczeniu gazu i rzuceniu na luz wolne obroty wskoczyć potrafią nawet do 2100 obrotów i tak chodzą cały czas, potrafią też spaść po niżej 800 i autko zaczyna sie dławic i potrafi zgasnąć. Natomiast dodam że robiłem kapitalny remont silnika bo bardzo lubię golfy III i dlatego to zrobiłem. Powiem też że autko ma przepływomierz powietrza i miał instalację LPG przed remontem. Usunąłem ją całkiem bo nie lubię gazu. I zdarzyło się parę razy że gaz strzelił w przepływomierz ale guma antystrzałowa chyba nie pomogła.  

 .Aha dodam że świece i kable muszę zmienić ale nie wiem na jakie. Tak wieć proszę mi wytłumaczyć co mógłbym wymieniać po kolei aby problem zniknął. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich fanów MK3 Gti i nie tylko !!! 
 

.
 
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: wt lut 14, 2012 13:09
				autor: mirek87
				kolego zielak23  jeżeli autko miało lpg to pasuje mu te świece wymienic najlepiej na NGK. Dla pewności również kable. Można też wyczyścic przepustnice.
			 
			
					
				proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: wt lut 14, 2012 23:13
				autor: Paweł Marek
				najpierw sprawdzaj  przepływomierz, opisy na forum dałem. Oraz szczelność dolotu
			 
			
					
				Re: proglem z obrotami ? 2.0 2e
				: sob kwie 28, 2012 09:44
				autor: zielak23
				Witam!!! Długo nie pisałem ale pozmieniałem swiece na NGK 3 iskrowe, Zmieniłem też przewody. Zmieniłem filtr paliwa i filtr powietrza. Sprawdziłem dolot silnika, nigdzie nie dostaje lewego powietrza. Sprawdziłem przepływomierz powietrza klapka była lekko wykrzywiona. Wyprostowałem ją i dalej to samo 2100 obrotów a nie goedy 800 i sie zaczyna dławin na luzie i potrafi zgasnąć.  

 . Już nie wiem co może byc pytałem po różnych mechanikach że najprawdopodobniej może być czujnik spalania stukowego i przepływomierz. Przepływomierz czysiłem tylko na samym koncu przy wlocie jest chyba jak sie nie myle czujnik zasysanego powietrza i widziałem że jest cały okopcony i skrzywiony. Nie wiem już sam. Proszę o pomoc bo już sam nie potrafie okreslic co to może być 

 . pozdrawiam i z góry dziękuję.