witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim samochodzikiem golf 3 1.4 benzyna w gazie. Problem polega na tym że nie chce odpalać na benzynie mimo iż pompka pompuje i paliwo dopływa przewodami (sprawdzone poprzez poluzowanie śruby przy przewodzie), zapala dopiero po wielu długich próbach na gazie (pompka połączona na krótko). W dodatku jak już zapali to ma strasznie niskie obroty, dopiero jak się dobrze rozgrzeje to ma w okolicach 1000obr/min
wymieniałem cewkę od aparatu zapłonowego, kopułkę od tego aparatu i komputer. straciłem wszelką nadzieję że będzie już działał jak należy
proszę o jakąś radę bo sam już nie wiem co jest przyczyną
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
Zalewa tobie silnik lub rozrusznik pada tobie powoli albo zapłon źle ustawiony lub przepustnica tobie się zacina miałem tak kiedyś w golfie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
malex00, napisz typ silnika
to znaczy? Z wciśniętym pedałem gazu czy na LPG? Na benzynie w ogóle nie zapala? Jeśli tak to opisz zachowanie na każdym paliwie z osobna jeśli są różnicemalex00 pisze:zapala dopiero po wielu długich próbach na gazie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
zapala jedynie z podłączonym gazem na krótko, bo na paliwie nie chce współpracować w ogóle. a jak już zapali po wielu próbach to na gazie działa lecz gdy przełączę na benzyne od razu gaśnie
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
wg mnie przyczyny trzeba szukać w instalacji LPG, a konkretnie w przekaźniku, który odłącza wtrysk - prawdopodobnie będzie się znajdował na ściance grodziowej w tylnej części silnika, tam go najczęściej montują gazownicy, bo jest blisko wtrysku.
Ostatecznie spróbuj uruchomić silnik na benzynie ale ze zdjętą wtyczką z czujnika temperatury - 4-pinowy znajdujący się po prawej stronie silnika skąd wychodzą węże na chłodnicę. Jeżeli odpali od strzała to masz właśnie ten czujnik uwalony.
Ostatecznie spróbuj uruchomić silnik na benzynie ale ze zdjętą wtyczką z czujnika temperatury - 4-pinowy znajdujący się po prawej stronie silnika skąd wychodzą węże na chłodnicę. Jeżeli odpali od strzała to masz właśnie ten czujnik uwalony.
porblem z odpalaniem, a gdy zimny ma niskie obroty
zdjęcie wtyczki nic nie dało, będę musiał popatrzeć coś z tym przekaźnikiem. ale dzięki za zainteesowanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości