Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Witam. W moim Mk3 2.0 8v ( 2E ) wymieniana jest obecnie uszczelka pod głowicą, ale jest pewien problem.
Wszystko praktycznie zostało poskładane, ale podczas dokręcania śrub ( śruby Victor Raintz ) nie wszystkie chcą się dokręcać do tych 60 Nm.
Tzn. śruby się wyciągają. Dokręca się je i nie idzie uzyskać tych 60Nm na niektórych.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
Czy kupić inne śruby ( np. Erilng-a ) i wykręcić jedną z tych wkręconych i na jej miejsce od razu wkręcić tą nową, czy może próbować dokręcać te co są ( boję się że pękną podczas dokręcania, albo po niedługim czasie użytkowania ).
Jestem trochę w kropce i jestem wkur@&*#, ao w przyszłą środę jadę nad morze.
Bardzo proszę o jakieś rady.
Wszystko praktycznie zostało poskładane, ale podczas dokręcania śrub ( śruby Victor Raintz ) nie wszystkie chcą się dokręcać do tych 60 Nm.
Tzn. śruby się wyciągają. Dokręca się je i nie idzie uzyskać tych 60Nm na niektórych.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
Czy kupić inne śruby ( np. Erilng-a ) i wykręcić jedną z tych wkręconych i na jej miejsce od razu wkręcić tą nową, czy może próbować dokręcać te co są ( boję się że pękną podczas dokręcania, albo po niedługim czasie użytkowania ).
Jestem trochę w kropce i jestem wkur@&*#, ao w przyszłą środę jadę nad morze.
Bardzo proszę o jakieś rady.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
a czy przypadkiem nie masz uszkodzonych gwintów w bloku na niektórych śrubach , na tyle nie maja prawa się NACIĄGAĆ
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Pewnie masz problem z kluczem którym to dokręcasz ,bo po tych 60,powinno sie jeszce dwa razy przekrecic po 90*
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
skoro na niektórych tylko nie udaje m się uzyskać 60 , to chyba klucz ma dobry
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Dokladnie robi to moj znajomy mechanik. Jedna sruba zostala wykrecona, bo ten znajpmy nie wiedzial co jest i okazalo sie ze byla rozciagnieta.
Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z lelefonu w kawiarni.
Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z lelefonu w kawiarni.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Śruby Victor Raintz
Ja osobiście tego nie widziałem, ale mówi że widać przy początku gwintu ( od strony łebka śruby ) że się wyciąga.
Tak więc teraz jest już pozamiatane i zostają dwie opcje:
1. Czy niech to próbuje dokręcać tak jak jest na tych śrubach
2. Czy kupić śruby ( np. Erilng ) i założyć zamiast tamtych. W takim stylu że wykręca się ( zgodnie ze sposobem dokręcania ) jedną i w jej miejsce wkręca nową.
Co wy o tym sądzicie.
Ja osobiście tego nie widziałem, ale mówi że widać przy początku gwintu ( od strony łebka śruby ) że się wyciąga.
Tak więc teraz jest już pozamiatane i zostają dwie opcje:
1. Czy niech to próbuje dokręcać tak jak jest na tych śrubach
2. Czy kupić śruby ( np. Erilng ) i założyć zamiast tamtych. W takim stylu że wykręca się ( zgodnie ze sposobem dokręcania ) jedną i w jej miejsce wkręca nową.
Co wy o tym sądzicie.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
ale z Twojego opisu wynika że niektóre się dokręcają dobrze , a kilka źle , więc skoro są od tego samego producenta , to coś tu jest nie tak , zgadza się że śruby się naprężają , ale do tego stopnia żeby gość widział że się naciągnęły ? bez jaj
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Mówię jak jest, jak on mi mówił. Jest to osoba która w hu.. nie leci, a i żadnego interesu też niema, żeby mi ściemniać czy coś.Śruby były w pudełku zamkniętym ( zaplombowanym ) z hologramem Victor Raintz, poukładane w przegródkach obok siebie. Więc raczej powinny być z jednej partii.
Mówi że porównywał tą wykręconą ze śrubą która jeszcze nie była wkręcana i na oko było widać.
Trochę się martwię i boję, że jeżeli tak jest, to żeby mi nie pękły podczas dokręcania dalszego, albo w trasie nad morze za półtora tygodnia ( 600km w 1 stronę ).
Mówi że porównywał tą wykręconą ze śrubą która jeszcze nie była wkręcana i na oko było widać.
Trochę się martwię i boję, że jeżeli tak jest, to żeby mi nie pękły podczas dokręcania dalszego, albo w trasie nad morze za półtora tygodnia ( 600km w 1 stronę ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
jak tak piszesz , to wymień wszystkie na inny typ , bo jesli Twój mechanik mówi prawdę ( czego nie neguję ) to kupiłeś śruby ch ... j wie jakiego producenta , niby samochód to nie samolot , ale bałbym się tak jeździć , i od razu nową uszczelkę , bo pierwszy raz słyszę o takim czymś jak długo żyję
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
klucz badziewny zapewne,kiedyś miałem podobne zdarzenie z kluczem 'NN' teraz używam tylko PROXXONa i mam spokój
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Ja bym też stawiał w tym przypadku na klucz, ale mówił że wykręcił jedną i porównał z jeszcze nie wkręcana śrubą.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
Jezeli mechanik nie jest pewny czy to wina klucza czy sruby to niech wkrenci stara srube i dokreci ja kluczem dynometrycznym jezeli nie przeskoczy to niech sprobuje zwyklym kluczem wybadac na ile mocy jest przykrencona sruba ogolnie niech zapozyczy inny klucz jezeli ma gdzie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Poważny problem z dokręcaniem głowicy.
to jak on to robi,jedne dociąga na maxa ,a drugich jeszcze nie wkręcił.Gawior pisze: ale mówił że wykręcił jedną i porównał z jeszcze nie wkręcana śrubą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości