Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
Witam , problemy są dwa..
Pierwszy- to problem z odpalaniem.. Z tym ,że jest to jedno wielkie losowanie. Problem polega na tym ,że gdy przekręcę stacyjkę Nie zapala kontrolek na desce.. Nie jestem pewien ,ale to chyba nie kostka skoro rozrusznik normalnie kręci ale nie dostaje iskry póki kontrolki się nie zapalą. Nie raz potrafi mnie unieruchomić na dobrą godzinkę stąd jest to bardzo uciążliwe.. Jest to rzecz losowa tak naprawdę od niczego nie zależna bo i w suche dni potrafi tak zrobić jak i w mokre. Co o tym myślicie? Możliwym jest ,że alarm ingeruje w zapłon?
Drugi problem jest z natury bodajże zapłonu i późniejszej pracy silnika dodam ,że w ostatnim czasie wymieniłem kopułkę /palec/ kable /świece. Wymieniłem ze względu na wiek poprzednich -przebicia na kablach i niedopalanie na świecach.. Tak więc Póki się nie rozgrzeje mój golf ma syndrom dławienia się choć czasem nawet i rozgrzanie mu nie pomaga bo jest dobrze dobrze a nagle redukcja i już ma problem.. (rzecz w tym ,że to również jest rzecz losowa -choć najczęściej w mokre i wilgotne dni). Na starych kablach nawet dochodziło do fazy gdy jeden gar nie dopalał i miałem traktorek.
Macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki!
Pierwszy- to problem z odpalaniem.. Z tym ,że jest to jedno wielkie losowanie. Problem polega na tym ,że gdy przekręcę stacyjkę Nie zapala kontrolek na desce.. Nie jestem pewien ,ale to chyba nie kostka skoro rozrusznik normalnie kręci ale nie dostaje iskry póki kontrolki się nie zapalą. Nie raz potrafi mnie unieruchomić na dobrą godzinkę stąd jest to bardzo uciążliwe.. Jest to rzecz losowa tak naprawdę od niczego nie zależna bo i w suche dni potrafi tak zrobić jak i w mokre. Co o tym myślicie? Możliwym jest ,że alarm ingeruje w zapłon?
Drugi problem jest z natury bodajże zapłonu i późniejszej pracy silnika dodam ,że w ostatnim czasie wymieniłem kopułkę /palec/ kable /świece. Wymieniłem ze względu na wiek poprzednich -przebicia na kablach i niedopalanie na świecach.. Tak więc Póki się nie rozgrzeje mój golf ma syndrom dławienia się choć czasem nawet i rozgrzanie mu nie pomaga bo jest dobrze dobrze a nagle redukcja i już ma problem.. (rzecz w tym ,że to również jest rzecz losowa -choć najczęściej w mokre i wilgotne dni). Na starych kablach nawet dochodziło do fazy gdy jeden gar nie dopalał i miałem traktorek.
Macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki!
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
Wydaje mi się, że i jeden i drugi problem tkwi w elektryce a dokładniej jakis kabelek nie ma dobrego styku lub przejścia i jest przyczyną tych kłopotów.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
to akurat przemawia za stacyjka choc nie na 100 procent i najpierw to wyjasnij. Jeżeli ruszanie kluczykiem w pozycji zapłonu powoduje czsem zapalenie kontrolek to stacyjka, jeśli nie gdzieć na kablach od stacyjki do skrzynki a z niej na cewkę i zasilanie sterownika silnika - kable czarneBoreksoN pisze:Nie jestem pewien ,ale to chyba nie kostka skoro rozrusznik normalnie kręci ale nie dostaje iskry póki kontrolki się nie zapalą
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
Wygląda to tak ,że nic nie ruszając pozostawiając w pozycji zapłonu kluczyk Kontrolki po paru parunastu minutach się zapalą. Oczywiście nie zawsze, czasem trzeba pokręcić kluczykiem. Także czy przyczyną może być styk/stacyjka skoro samochód jest w stanie spoczynku i raz działa raz nie? Bo niestety jak przy nim grzebie to nic mu nie pomaga;) więc wyeliminował bym w ten sposób styk.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
podepnij czarny kabel od modułocewki pod plus w aku i zobacz czy zadziała, jeśli tak przerwa jest jak pisałem najpewniej na stacyjce
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
Nie mogę powiedzieć, że tylko na zimnym bo bym skłamał.. Powiem tak w większości.. Ale bywa i tak, że i na rozgrzanym potrafi się zadławić -najczęściej wtedy kiedy potrzebuje mocy . W ostatnie deszczowe dni zauważam że to zjawisko występuje częściej.. Rozmawiałem z znajomym mechanikiem ,który powiedział że może to być wina cewki ,która z wiekiem stała się wrażliwa na wilgoć. Co o tym myślicie?
Golf III 2.0 8v typ 2E rozruch/dławienie się
to może byc wiele powodów , cewka też
chodzi o to żebyś wcześniej sprawdził co możesz sam żeby nie ładować się w koszty a więc :
szczelność rurek, dolotu ,odmy itp - dokładnie !
czy nie ma benzyny w przewodzie powietrznym w regulatorze ciśnienia z tyłu za wtryskami ?
czy nie ma na pewno przebicia na przewodach lub cewce ? najlepiej w ciemności odpalić i popatrzeć niebieskich wyładowań .
ale to też może być słabe ciśnienie paliwa ... więc pompka paliwa lub prędzej filtr paliwa (na początek )
warto się podłączyć gdzieś do vaga albo kup na allegro (35zł) bo ci się zawsze przyda ... po co masz bulić elektrykom ?
chodzi o to żebyś wcześniej sprawdził co możesz sam żeby nie ładować się w koszty a więc :
szczelność rurek, dolotu ,odmy itp - dokładnie !
czy nie ma benzyny w przewodzie powietrznym w regulatorze ciśnienia z tyłu za wtryskami ?
czy nie ma na pewno przebicia na przewodach lub cewce ? najlepiej w ciemności odpalić i popatrzeć niebieskich wyładowań .
ale to też może być słabe ciśnienie paliwa ... więc pompka paliwa lub prędzej filtr paliwa (na początek )
warto się podłączyć gdzieś do vaga albo kup na allegro (35zł) bo ci się zawsze przyda ... po co masz bulić elektrykom ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości