problem golf 2.0 2E

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

problem golf 2.0 2E

Post autor: WojTass85 » pt cze 10, 2011 12:39

Witam mam problem z golfem mianowicie auto czasami nie ma mocy po podlaczeniu pod vag wywalilo nastepujace bledy :
-czujnik temp wody 522 (wymieniony niedawno na nowy org)
-miernik ilosci powietrza 552
-potencjometr przepustnicy 518 (wartosc oporu zbyt duza)
-sonda lamda 1 525 ( pokazuje uszkodzenie mechaniczne ) wartosci napiec sa ok(wymieniona w lutym na nowa)
-tem.powietrza 523 (przerwa lub zwarcie)
Pytanie do ludzi co znaja ten silnik jak go ugrysc bo nie wiem za co sie zabrac teraz wymiana wszystkiego to drugi taki golf grrryyy dodam ze obroty nie faluja ,tem pokazuje ok 90 c ,tylko czasami nie ma mocy przy gwaltownym przyspieszaniu jak by go zalewalo paliwem ,spalanie jest w normie miasto 10 trasa okolice 7l, czasami po wrzuceniu na luz w czasie jazdy obroty potrafia same spasc w okolice 600 po czym odrazu wracaja na 800 co moze byc przyczyna potencjometr przepustnicy czy komp zeswirowal , :[ nie mam cierpliwosci do tego auta juz ,swiece nowe przewody nowe palec kopulka tez ,masa kasy wlozona a dalej cos nie halo z nim



WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

problem golf 2.0 2E

Post autor: WojTass85 » pt cze 10, 2011 12:41

dodam ze golfina nigdy nie widzial lpg i nie zobaczy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem golf 2.0 2E

Post autor: Paweł Marek » pt cze 10, 2011 14:39

WojTass85, wielość błędów przemawia za uszkodzeniem okablowania, wspólne dla wielu czujników sa punkty masowe, więc sprawdź omomierzem czy jest przejście do masy od ich styków masowych, schemat 2E jest na forum sam gdzieś wklejałem. Natomiast sprawdzenie TPS, przepływomierza czy czujników temnperatury płynu i powietrza również jest proste, również znajdziesz opisy na forum i wystarczy do tego tani miernik uniwersalny. Podaj konkretnie jaki jest opis błedu sondy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Re: problem golf 2.0 2E

Post autor: WojTass85 » pt cze 10, 2011 23:39

a nie masz tego schematu bo cos nie moge znalezc na forum,magik od kompa tez mi sugerowal ze moga byc uwalone kable , zreszta duzo dziwnych przebic juz sam zlokalizowalem i usunolem ale posprawdzac tez czujniki koniecznie trzeba,kiedys mierzylem tps i przeplywomierz i wartosci byly ok a bledy wyrzucal ciagle potrzebny schemat ktore piny sa masowe i gdzie podlaczone.Piszesz ze masa jest w jednym miejscu dla wszystkich wspolnie podlaczona ??? Pewnie masz racje z okablowaniem bo troche za duzo tych bledow ,nie jezdzil by normalnie jak by wszystko bylo padniete



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem golf 2.0 2E

Post autor: Paweł Marek » sob cze 11, 2011 07:12

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299181" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a3ddd.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

problem golf 2.0 2E

Post autor: WojTass85 » wt cze 14, 2011 21:59

chwilowo problem mulenia rozwiazany (pompa paliwa zakonczyla zywot ) wymiana na org z mlodszego golfika i dostał skrzydel :) tylko skad te błedy ??? mialo to zwiazek z malym cisnieniem paliwa ???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem golf 2.0 2E

Post autor: Paweł Marek » wt cze 14, 2011 22:12

nie za bardzo, może je odłączałeś dla testów na włączonym silniku lub tylko zapłonie. Skasuj jeśli tego nie zrobiłeś i obserwuj


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

problem golf 2.0 2E

Post autor: WojTass85 » wt cze 14, 2011 22:21

pompa ewidentnie sie wysypala Spalilo bezpiecznik ,wytargalem ja z baku i wirnik ten plastikowy nad sitkiem byl w kawalkach a sam silniczek po podlaczeniu na krotko do aku ledwo sie krecil Opor az topilo przewody ,inna pompa autko lata jak szalone Jutro jade go podlaczyc zobaczymy czy cos zalapal , ale mulenie zniknelo ciagnie w calym zakresie obrotow



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość