2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
witam, silnik ma problem z wejściem na obroty, na jałowym chodzi dobrze, jak dodam gazu to tak jakby go coś przyduszało? co może być przyczyną?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło

- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II, ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził? czy się mylę? bo w sumie to ta kostka przy niem taka jakaś luźna jest :/ przekaźnik pompy już jest inny i dalej to samo:/zielu pisze:podłącz pod VAGa najlepiej...
może być czujnik halla ten przy aparacie zapłonowym, może być przekaźnik pompy paliwa chociażby... i jeszcze kilka przyczyn by się znalazło
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
sprawdź sobie drożnośc wezyka podciśnieniowego do czujnika MAP w ECU na podszybiu. Potem VAG. Albo jeszcze wczesniej prosta kontrola diodą czujnika halla opisy sa na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
też mam silnik z mk3 w mk2 i VAG śmiga normalnie...21Golfista21 pisze:niestety jest brak komunikacji z kompem, bo to jest przekładka do golfa II
do VAGa potrzebny jest tylko plus minus i sygnał który musisz sprawdzić na schematach skąd powinien iść... u mnie był we wiązce był pociągnięty przy skrzynce bezpieczników biały kabelek z malutką brązową kostką
jak jest czujnik położenia wału uwalony to w cale nie odpala.. a jak jest halla przy aparacie zapłonowym to objawem jest właśnie niewkręcanie się na wysokie obroty, jak sprawdzić, tak jak pisze Paweł Marek21Golfista21 pisze:ale myslisz, że może to być wina czujnika halla? chyba by na wolnych nie chodził?

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
Problem nadal nie został rozwiązany...
Wężyk do MAP sensora został zmieniony-brak poprawy.
Instalacja została ogarnięta-komunikat o niskim ciśnieniu paliwa,zmiana pompy na 16v-brak poprawy.
Wężyk do MAP sensora został zmieniony-brak poprawy.
Instalacja została ogarnięta-komunikat o niskim ciśnieniu paliwa,zmiana pompy na 16v-brak poprawy.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
zmieniales olej? chodzi na wszystkie gary? objawy tylko na zimnym czy jak sie troche rozgrzeje to chodzi lepiej?
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
Przy okazji przekładki z seata były robione wymiany płynów,filtra,rozrządu-czyli tak.
Bieg jałowy malina-czyli wszystkie baniaki ok,ale tysiaka obrotów nie chce przekroczyć(czasem mu jednak się udaje).
Na nagrzanym silniku problem nadal występuje.
Bieg jałowy malina-czyli wszystkie baniaki ok,ale tysiaka obrotów nie chce przekroczyć(czasem mu jednak się udaje).
Na nagrzanym silniku problem nadal występuje.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
to zmienia postac rzeczy. Myslalem o pompie oleju. Mialem taki problem po zmianie oleju... w pompie zapiekl sie tloczek i na zimnym silniku auto nie moglo w ogole zlapac. troche sie pokrecilo to cos chwytal , ale jak dotknalem gazu to padal... tez max ok. 1800 obrotow i dalej za nic. Mozesz spradwzic ale watpie ze to to. NIe wszystkie gary chodzily pozatym na zimnym potem dopiero zaczynaly jak troche pochodzil. Tez nie mam vaga bo mam megasquirta , wiec diagnostyka nie nalezy do najlatwiejszych. A czujnik przepustnicy? jak bys mial jakas na przekladke to mozna zobaczyc , wielkiej roboty nie ma. No albo faktycznie hall... nic innego mi nie przychodzi do glowy..
moze jeszcze sonda lambda , sprawdz ją.
moze jeszcze sonda lambda , sprawdz ją.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
Na chwilę obecną lecimy po układzie paliwowym,ponieważ po podaniu dawki rozruchowej można go wkręcić na obroty.
Wygląda na zbyt mały wydatek pompy lub zatkany/niedrożny układ paliwowy.
Brak błędów na kompie.
Wygląda na zbyt mały wydatek pompy lub zatkany/niedrożny układ paliwowy.
Brak błędów na kompie.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
lh80, przekaźnik wymień... miałem raz podobnie i okazało się ze przekaźnik sie przepalił czy coś i nie dawał tyle prądu na pompe ile było trzeba..

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
napiszcie jak zdjagnozujecie co bylo przyczyna! pozdrawiam i trzymam kciuki:P 

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty
żarówki pod pompy były podpinane aby sprawdzić czy pompy działają cały czas-jest ok.
pompa daje 5bar,za regulatorem jest 3,5-wygląda to wszystko ok,ale jutro/dziś sprawdzę jak to wygląda na pracującym silniku.
pompa daje 5bar,za regulatorem jest 3,5-wygląda to wszystko ok,ale jutro/dziś sprawdzę jak to wygląda na pracującym silniku.
Jadę wolno ale i tak przed Tobą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości