golf 3 1.8 wysokie obroty na zimnym silniku

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

janowskm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 14:33
Lokalizacja: warszawa

golf 3 1.8 wysokie obroty na zimnym silniku

Post autor: janowskm » pn maja 09, 2011 22:56

Witam

od 3 miesięcy mam wysokie obroty okolo 1500-2000 na zimnym silniku jak ruszam, po minucie jazdy jest już ok. Zauważam że nasila się
ta usterka. Gdy podpiąłem kabel VAG:

28-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127) - to tyczy się czujnika przepustnicy

Proszę o pomoc w znalezienu co jest przyczyną wysokich obrotów, dodam że silniczek krokowy był rok temu wymieniany.
auto na bezynę + LPG

Pozdrawiam



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

golf 3 1.8 wysokie obroty na zimnym silniku

Post autor: ssarna1 » czw maja 12, 2011 12:55

No pewnie TPS, skoro vag pokazał.


MK3 ADZ->AGU

evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

golf 3 1.8 wysokie obroty na zimnym silniku

Post autor: evilenko » czw maja 12, 2011 15:30

Czy na pewno to nie byłbym pewien. Czy dalszy opis kodu to było "no signal"? Taki błąd VAG wywali nawet gdy będziesz miał włączony zapłon i odłączysz wtyczkę od... silniczka krokowego. Możliwe też, że jest jakaś przerwa w instalacji dlatego najlepiej przed wymianą czegokolwiek sprawdzić przewody bo krokowiec jest dość drogi a żeby zmienić TPS trzeba wymieniać dolną część wtrysku. Opisy jak sprawdzić TPS można bez problemu znaleźć na forum.



janowskm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 14:33
Lokalizacja: warszawa

Re: golf 3 1.8 wysokie obroty na zimnym silniku

Post autor: janowskm » czw maja 12, 2011 17:34

evilenko pisze:Czy na pewno to nie byłbym pewien. Czy dalszy opis kodu to było "no signal"? Taki błąd VAG wywali nawet gdy będziesz miał włączony zapłon i odłączysz wtyczkę od... silniczka krokowego. Możliwe też, że jest jakaś przerwa w instalacji dlatego najlepiej przed wymianą czegokolwiek sprawdzić przewody bo krokowiec jest dość drogi a żeby zmienić TPS trzeba wymieniać dolną część wtrysku. Opisy jak sprawdzić TPS można bez problemu znaleźć na forum.
tak było no signal
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
28-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127)

03-10 - No Signal - Intermitten

Dodam że nie ma wysokich obrotów jak ruszam z gazu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości