elo
-zaparkowałem po przejechaniu z 20 km / 90 stopni / wszystko ok
-po 5 min wracam do auta i sobie dalej jadę. Nagle się zczaiłem że 110 mam na liczniku. Gaszę auto. Nic nie cieknie od dołu, wentylator nie chodzi. Odpalam auto i znów 90 stopni
-Dojeżdżam do pracy. Trzymam auto na obrotach do czasu złapania 94 stopni. Załączył się wentylator.
następna sytuacja pod wieczór
zostawiłem auto zgaszone na jakąś minutę. wracam i cofam jakieś 30 metrów po czym jadę normalnie i patrzę a tu 100 stopni.
Co to może być? Czujnik temperatury źle pokazuje? Bo termostat przecież nie może się przywiesić jak przez tą minutę to i tak był otwarty..
Jeśli sytuacja się powtórzy to od razu sprawdzę czy wentylator chodzi jak jest te rzekome 100 stopni.
Silnik to 2.0 AGG
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
Ostatnio zmieniony śr kwie 27, 2011 17:48 przez killah, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
dziwne skoki temperatury pod ponownym odpaleniu
siema
dzisiaj wróciłem do domu i potrzymałem auto na obrotach tak do 97 stopni. Nie włączył się wentylator.
to chyba oznacza że padł mi czujnik w wentylatorze no nie?
///////////////
Silnik wentylatora sprawny bo załącza się przy włączani klimatyzacji. Tak więc będę się ratować klimą do czasu aż naprawię usterkę.
//////////////
jeśli chodzi o kostkę przy czujniku to zrobiłem mostki i wiatrak działa na 1szym i 2gim biegu.
dzisiaj wróciłem do domu i potrzymałem auto na obrotach tak do 97 stopni. Nie włączył się wentylator.
to chyba oznacza że padł mi czujnik w wentylatorze no nie?
///////////////
Silnik wentylatora sprawny bo załącza się przy włączani klimatyzacji. Tak więc będę się ratować klimą do czasu aż naprawię usterkę.
//////////////
jeśli chodzi o kostkę przy czujniku to zrobiłem mostki i wiatrak działa na 1szym i 2gim biegu.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
Ja tak miałem u siebie z włącznikiem termicznym, że działał jak mu się podobało.Wymiana i po kłopocie. A poza tym, temat wałkowany na forum setki razy.
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
killah Wymień czujnik na nowy i problem powinien zniknąć. Jak wymienisz to zagrzej silnik do włączenia wentylka..
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
panowie mam problem
czym wymienić ten czujnik? mam 2 wiatraki w chłodnicy i jest tak obudowany że kluczem płaskim 30 nie da się go odkręcić? jakieś sugestie?
czym wymienić ten czujnik? mam 2 wiatraki w chłodnicy i jest tak obudowany że kluczem płaskim 30 nie da się go odkręcić? jakieś sugestie?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
czy to włącznik termiczny w chłodnicy?
zleciłem to mechanikowi. Za 20 zł mi to wymienił + przyjechał po mnie bym sobie auto odebrał bo bał się moim jechać
wentylator już się normalnie włącza.
wentylator już się normalnie włącza.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości