2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
Czesc. Mam maly problem. Po wymianie aparatu zaplonowego w owym samochodzie ( 2.0 8v ADY ) stal sie problem bo odciecie zaplonu jest przy 5tys. Czy to mozliwe ze zle zaplon zostal ustawiony ?
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
he he kolego głupia sprawa ja mam to samo i jeszcze jeden kolega z forum też napisz dokładnie co z tym aparatem modziłeś,zapłonu w tym silniku ręcznie się nie ustawia robi to sam sterownik,sam przypisuje se optymalne ustawienie zapłonu.Z tym że trzeba odpowiednio aparat założyć palec powinien byc skierowany na kreskę na obudowie aparatu oczywiście po wcześniejszym ustawieniu rozrządu na cechy.prawdopodobnie nasz uszkodzony czujnik hala,ja może jutro u siebie podmienie w pracy na taki z innego ałta to zobaczymy.założę się że ci jeszcze podczas jazdy szarpie i muli co za wstretne uczucie.pozdro
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
no napisalem ze padł mi czujnik halla i wymienilem na uzywany aparat zaplonowy takze z 2.0 ale chyba z silnika 2E ( patrzylem na hallotron w starym i nowym i sa takie same) po zalozeniu go w to samo miejsce jak byl stary ( ustawilem 1 tlok w GMP i na niego ustawilem palec rozdzielacza tak jak w przypadku 1.8 ABS czy AAM ) auto odpalilo normalnie tylko ze odcina paliwo przy 5 tys. ROZRZAD NIE BYL RUSZANY !
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
marbino86, brak iskry, autro nie palilo. hall uszkodzony byl bo sprawdzalem go podajc mu napiecie i krecac walkiem na mierniku nic sie nie pokazywalo. po wymianie na nowy iskra juz byla i auto odpala.
eSsssssssssss :))))
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
Y@RO, coś jest nie tak z tego co piszesz, nie hall w aparacie odpowiada za obeność iskry tylko czujnik położenia wału korbowego, a ty twierdzisz że iskra wróciła o wymianie halla w aparacie zapłonowym? Na razie wiadomo że jak odcinka jest przy 5000 to najczęściej znaczy że hall w aparacie nie działa albo jest on źle włożony ale to już wiesz, może VAG wyjaśni
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
no naprawde, po wymianie aparatu iskra wrocila. stary hall nie dzialal bo przy sprawdzeniu go na mierniku z podaniem napiecia i kreceniem walka na mierniku nie pokazalo sie nic,
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
mechanikiem samochodowym nie jestem ale gdyby hall nie dzialal to auto chyba nie powinno odpalac bo przeciez jest palec rozdzielacza ktory to odpowiada, na ktorym cylindrze iskra bedzie, prawda ? chyba ze cos zle mowie to mnie poprawcie, bo po co bylby w takim razie potrzebny hall skoro mowisz ze za iskre odpowiada czujnik polozenia walu ? predzej bym powiedzial ze czujnik polozenia walu odpowiada za zaplon, za jego wyprzedzenie itd ... a iska to cewka a potem hall.Paweł Marek pisze:Na razie wiadomo że jak odcinka jest przy 5000 to najczęściej znaczy że hall w aparacie nie działa albo jest on źle włożony ale to już wiesz, może VAG wyjaśni
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
U mnie nie pokazało żadnych błędów z tym że ją podłączyłEm auto pod Cdif2 a temu sprzętu nie do końca idzie wieżyc .
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
usterka naprawiona. wszystko wrocilo do normy. faktycznie strary hall nie działał i jak go zalozylem to auto nie odpalalo, zalozylem nowy i auto odpalalo nawet jesli był odpiety [!!!] wiec faktycznie auto mozna odpalic jak jest hall odpiety ale pod warunkiem ze jest SPRAWNY. Moj problem polegal na tym ze ustawialem caly czas aparat na zlym nadlewie na kole zamachowym, ktory w zaden sposob nie pokrywal sie ze znakiem OT na obudowie. Jeden nadlew byl zaraz przed O a drugi zaraz za T kręcąc kołem. Ustawialem zawsze na ten ktory pokrywal sie najblizej ze znakiem na obudowie i w tym wypadku strzałka była na T i na tym auto nie chodzilo. Ustawilem na drugim nadlewie i strzalka byla jakiś 1 zabek przed O na obudowie i auto hula jak nowe
troche namieszałem ale moze mnie zrozumiecie.
troche namieszałem ale moze mnie zrozumiecie.
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
kolego jestes wielki że do tego doszłes! teraz proszę pomoż mi co mam dokładnie zrobić ?
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
na zamachu masz dwaq znaki do ustawiania rozrzadu albo zaplonu, nie wiem jak jest w przypadku 2.0 wlasnie bo u siebie w 1.8 mam DUZE i MALE naciecie jedno do zaplonu a jedno do rozrzadu. Tu sa dwa takie same. Poprostu prubuj, ustaw sobie OT zeby zgadzalo CI sie ze strzalka na obudowie i spradz w tym korku na gorze skrzyni czy widzisz tam jakis znaczek ( nadlew ) jesli Ci sie pokaze to tk jak pisales wyzej wkladaj aparat zeby palec byl rowno z kreska na aparacie. Nie wiem jak inaczej wytlumaczyc, to takie moje amatorskie tlumaczenie. Najlepiej miej podpietego VAGa zeby blad skasowac 515 od czujnika halla bo moze sie zdazyc ze dobrze wsadzisz aparat, z odpowiednim ustawieniem co do znaków na zamachu a obroty dalej beda do 5tys. ja za kazdym razem kasowalem bledy i dziala Moze cos z tego zrozumiesz. Jak nie to pisz na pw to Ci podam nr tel to wytlumacze.
eSsssssssssss :))))
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
siema
źle wstawiony aparat na 100000000000000000000% też tak miałem. Wstawiliśmy sprawny aparat na "czuja' i przy 5 tysiakach odcinka.
no to książkowo na znaki ustawiliśmy od początku i hula ;]
kolega w poprzednim poście już Ci wytłumaczył jak ustawić na znaki. Mi to robił mechanik tylko taki trochę leniwy i gdybym nie wiedział że jak przy 5 k odcinka to znaczy że sterownik w trybie awaryjnym to bym pewnie do dzisiaj tak jeździł:D
źle wstawiony aparat na 100000000000000000000% też tak miałem. Wstawiliśmy sprawny aparat na "czuja' i przy 5 tysiakach odcinka.
no to książkowo na znaki ustawiliśmy od początku i hula ;]
kolega w poprzednim poście już Ci wytłumaczył jak ustawić na znaki. Mi to robił mechanik tylko taki trochę leniwy i gdybym nie wiedział że jak przy 5 k odcinka to znaczy że sterownik w trybie awaryjnym to bym pewnie do dzisiaj tak jeździł:D
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY
To by mi pasowało u mnie aparatu nikt nie wyciągał tylko przy Rozrzadzie przedstawili koło pośrednie a to dokładnie tosamo-czyli rozumie że zamach ustawić na cechę i na nowo wyjąć i poprawnie założyć aparat zapłonowy także na cechę. może jutro znajdę trochę czasu to spróbuje -dzięki wielkie za porady pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość