adaptacja przepustnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
Re: adaptacja przepustnicy
SIMOSVolfgang31 pisze:Jak zrobic adaptacje w AFT
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9" onclick="window.open(this.href);return false;
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
norek111, to nie dam radsy zrobic tego jak mi wywala przeplywke i czujnik temp.powietrza dolotowego?
Vento 1,6 101 KM AFT
Re: adaptacja przepustnicy
najprawdopodobniej nie ale spróbować możeszVolfgang31 pisze:norek111, to nie dam radsy zrobic tego jak mi wywala przeplywke i czujnik temp.powietrza dolotowego?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
norek111, ale problem jest taki ze jak przechodze na nastawy 04 to wywala error i pupa
Vento 1,6 101 KM AFT
adaptacja przepustnicy
VAGa masz pełną wersje ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
chyba tak.a masz jakiegos linka do pelnej?moze naprawede jakis kulawy ten moj vag?
Vento 1,6 101 KM AFT
Re: adaptacja przepustnicy
PWVolfgang31 pisze:chyba tak.a masz jakiegos linka do pelnej?moze naprawede jakis kulawy ten moj vag?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
mam.dzieki.czyscilem przeplywke benzyna.cala rozebrana i z dolotu mikser od gazu wywalony.moze to cos da?a wiesz jakie wartosci powinny miec piny przeplywomierza?i wtyczki przeplywki na wlaczonym silniku?
Vento 1,6 101 KM AFT
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
adaptacja przepustnicy
Według mnie jakoś może na tym chodzić, ale nie do końca tak jak powinien.
Ćwiczyłem temat z przepływką, niby grało, ale zamulało w pewnych zakresach obrotów. Może gdybym był bystrzejszy i wiedział który "program" w kompie podmienić to by grało.
Tak samo u Ciebie będzie.
Ćwiczyłem temat z przepływką, niby grało, ale zamulało w pewnych zakresach obrotów. Może gdybym był bystrzejszy i wiedział który "program" w kompie podmienić to by grało.
Tak samo u Ciebie będzie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
ale wywala blad przeplywki i czujnika powietrza dolotowego.wywalilem mieszalnik od gazu z dolotu.spadam ogarniac razem z vag
Vento 1,6 101 KM AFT
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
norek111, przeplywka zwarcie do plusa i czujnik temperatury powietrza dolotowego tez zwarcie do plusa albo do masy bo zamianie pinow.adaptacja nie przechodzi.znalazlem przy bezpiecznikach takie ustrojstwo male w czarnej obudowie.wtyczka na trzy kabelki jakby centralka od alarmu z potencjometrem na srubokrecik i dioda czerwona.odlaczylem to.zrobilem testy i zaczal jezdzic i palic go wczesniej.ma wiecej mocy ale to nie to.tylko co z ta przeplywka i tym czujnikiem.styki ktore moglem to poczyscilem wd40 czyli od:
spalania stukowego
czujnik polozenia walu
halla
temperatura cieczy
przeplywka
krokowiec
duza okragla wtyka wiazki co idzie na chlodnicy
co tu jeszcze moze byc?nie mam odcinki i jak chce od razu ruszyc to gasnie jakby odcinalo paliwo wydaje mi sie.jak jest goracy to jak odpalam to wchodzi na okolo 1400 obr. spada okolo 1000 i gasnie jak od razu na ponad tysiac zanim zacznie spadac nie przytrzymam go na obrotach pare sekund.a co do obrotow co ci mowilem.na vag'u ma obroty okolo 2300-2500 a na obrotomierzu 3000-3200 i na niskich tez inaczej.VAG 800-860 a obrotomierz 1000-1100.bardzo mnie ta sytuacja zastanawia .przy zalozonej wtyczce na czujnik HALLA i na zdjetej to samo jak na moje oko
Mam nadzieje ze po raz kolejny mi pomozesz norek111,
P.S.Chyba zrobilem jakis reset a raczej wykasowanie 000 tylko nie pamietam w jakiej funkcji ale chyba w adaptacji czyli silnik 01 i po prawej stronie okienko po srodku.wazne ze cos jest lepiej.a moze ten pajac co gaz zakladal cos namieszal?juz sam nie wiem a ten gaz i tak chce wyje....oj sorki.wywalic
spalania stukowego
czujnik polozenia walu
halla
temperatura cieczy
przeplywka
krokowiec
duza okragla wtyka wiazki co idzie na chlodnicy
co tu jeszcze moze byc?nie mam odcinki i jak chce od razu ruszyc to gasnie jakby odcinalo paliwo wydaje mi sie.jak jest goracy to jak odpalam to wchodzi na okolo 1400 obr. spada okolo 1000 i gasnie jak od razu na ponad tysiac zanim zacznie spadac nie przytrzymam go na obrotach pare sekund.a co do obrotow co ci mowilem.na vag'u ma obroty okolo 2300-2500 a na obrotomierzu 3000-3200 i na niskich tez inaczej.VAG 800-860 a obrotomierz 1000-1100.bardzo mnie ta sytuacja zastanawia .przy zalozonej wtyczce na czujnik HALLA i na zdjetej to samo jak na moje oko
Mam nadzieje ze po raz kolejny mi pomozesz norek111,
P.S.Chyba zrobilem jakis reset a raczej wykasowanie 000 tylko nie pamietam w jakiej funkcji ale chyba w adaptacji czyli silnik 01 i po prawej stronie okienko po srodku.wazne ze cos jest lepiej.a moze ten pajac co gaz zakladal cos namieszal?juz sam nie wiem a ten gaz i tak chce wyje....oj sorki.wywalic
Vento 1,6 101 KM AFT
adaptacja przepustnicy
posprawdzaj przewody przepływki i czujnika miernikiem od samych kostek do sterownika silnika taka moja rada
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
adaptacja przepustnicy
a moze byc tak ze mam pomylone kable w przeplywce?mialem wyrwana wtyczke.ja miernik mam ale nie wiem po co bo nie umiem z niego korzystac?jakie napiecia powinny byc na pinach i jakie wartosci?
A tu kolejne nowinki
a fura zaczela jezdzic nawet milutko.katalizatora nie mam juz a borykam sie z dwoma problemami ,a mianowicie wywala dwa bledy
520 - przeplywomierz - zwarcie do masy
523 - czujnik temp.powietrza dolotowego - zwarcie do plusa chyba albo tez do masy
Jeden dzien wywalal blad 65535 - ustrka sterownika 3700 ale dzis po myciu ventki juz nie wywala.zastanawia mnie to dlaczego.jakies dwa dni temu wiekszosc stykow a raczej wtyczek spsikana wd40 i kilka razy zapinan i odpinan a dokladnie polaczenia:
przeplywka
krokowiec
czujnik spalania stukowego
czujnik polozenia walu
czujnik halla
czujnik temp.cieczy
czujnik temp.powietrza dolotowego
przepustnica
elektro zawor pierburg zaworu podcisnienia kolektora ssacego
duzy okragly wtyk wiazki elektrycznej na chlodnicy
moze to wlasnie to pomoglo
P.S.Jak rozebrac wtyczke wiazki silnika ta okragla duza?Dlaczego nie mam ssania i odcinki
A tu kolejne nowinki
a fura zaczela jezdzic nawet milutko.katalizatora nie mam juz a borykam sie z dwoma problemami ,a mianowicie wywala dwa bledy
520 - przeplywomierz - zwarcie do masy
523 - czujnik temp.powietrza dolotowego - zwarcie do plusa chyba albo tez do masy
Jeden dzien wywalal blad 65535 - ustrka sterownika 3700 ale dzis po myciu ventki juz nie wywala.zastanawia mnie to dlaczego.jakies dwa dni temu wiekszosc stykow a raczej wtyczek spsikana wd40 i kilka razy zapinan i odpinan a dokladnie polaczenia:
przeplywka
krokowiec
czujnik spalania stukowego
czujnik polozenia walu
czujnik halla
czujnik temp.cieczy
czujnik temp.powietrza dolotowego
przepustnica
elektro zawor pierburg zaworu podcisnienia kolektora ssacego
duzy okragly wtyk wiazki elektrycznej na chlodnicy
moze to wlasnie to pomoglo
P.S.Jak rozebrac wtyczke wiazki silnika ta okragla duza?Dlaczego nie mam ssania i odcinki
Ostatnio zmieniony sob lut 26, 2011 08:10 przez Volfgang31, łącznie zmieniany 1 raz.
Vento 1,6 101 KM AFT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości