Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marekj310
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 14:08

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: marekj310 » wt sty 04, 2011 15:11

Byłem dzisiaj na diagnostyce i wykazało ni że jest zepsuta SONDA LAMBDA. Koledzy i czy to przez nią może auto 2razy więcej palić i zmieniać się obroty silnika???
A z tą benzyna w oleju to powiedziął mi że za dużo chodzi auto na zimnym silniku, a czy to może byc prawda jak powiecie, bo do pracy man tylko 6 km.i to jeżdze wieczorem a do domu wracam rano i golfik nie zdąży się nagrzac.



tsmuk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 24, 2009 01:51
Lokalizacja: Szprotawa

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: tsmuk » czw sty 06, 2011 15:25

Jak wyżej napisałem spalanie przy zepsutej sondzie dużo wzrasta nawet 2 razy więcej o oczywiści przy złej dawce mieszanki obroty się zmieniają.


tsmuk

marekj310
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 14:08

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: marekj310 » czw sty 06, 2011 17:45

Koledzy a może być tak że jak nie były szlifowane cylindry a dodano nowe pierścienie to mogą one przepuszczaćbęzyne do oleju????



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: kwadrat » czw sty 06, 2011 20:29

marekj310 pisze:Koledzy i czy to przez nią może auto 2razy więcej palić i zmieniać się obroty silnika???
Może
marekj310 pisze:A z tą benzyna w oleju to powiedziął mi że za dużo chodzi auto na zimnym silniku, a czy to może byc prawda jak powiecie, bo do pracy man tylko 6 km.i to jeżdze wieczorem a do domu wracam rano i golfik nie zdąży się nagrzac.
Mechanik ma rację, może się przez te krótkie odcinki tak dziać. Możliwe też że pierścienie siadają.


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Dejwid20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 29, 2010 15:13
Lokalizacja: KONIN <PKN>

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: Dejwid20 » czw sty 06, 2011 20:48

zastaw mu chlodnice kartonem i bedzie szybciej sie nagrzewał u mnie przypadek byl identyczny czulem w oleju paliwo tyle ze ja mam do pracy 800m i jezdzilem autem i w oleju bylo juz tyle paliwa ze zaczol wariowac czujnik oleju i cisnionka sablo. teraz musialem wymienic olej i narazie wszystko gra. a co do obrotow ja mecze sie juz z nimi z dobre pol roku i nikt nie moze mi pomoc wszyscy kasuja wymieniaja a nic nie daje:(:(:(
pozdro!



marekj310
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 14:08

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: marekj310 » pt sty 07, 2011 16:23

Koledzy a czym się mogą różnić ceny sondy lambdy. Bo byłem u mechanika i powiedział mi że za sonde Orginalną BOSHA wyniesie mnie 260zł z kablami i wtyczkami.A w sklepach internetowych np.allegro to kosztują od 100 do 200 zł i niewiem gdzie kupic, moglibyście mi poradzić gdzie będzie lepiej i ktura lepsza.

Z góry DZIĘKUJE
Ostatnio zmieniony pt sty 07, 2011 17:09 przez marekj310, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dejwid20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 29, 2010 15:13
Lokalizacja: KONIN <PKN>

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: Dejwid20 » pt sty 07, 2011 18:55

sklepy kasuja jak franca ja kupilem do swojego zamienik za 100 i pochodzil mi miesiac i sie zepsula franca. kupilem teraz sonde NGK I CHODZI juz poltorej roku



tsmuk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 24, 2009 01:51
Lokalizacja: Szprotawa

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: tsmuk » pt sty 07, 2011 20:56

Też kiedyś stałem przed takim wyborem, najlepiej jeśli kupisz sondę boscha ale bez wtyczki (w zestawie są złączki i sam przekładasz ze starej), bez wtyczki może być nawet 100 zł tańsza.
Spróbuj może sam przeczyścić starą sondę może coś to da, ostatnio mi taki zabieg pomógł.


tsmuk

marekj310
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 14:08

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: marekj310 » wt sty 11, 2011 16:34

Koledzy man jeszcze takie pytanie a jak sprawdzic czy katalizator jest zepsuty???
Bo jak jest uszkodzony a założe tą SĄNDE czy ją może spalic???
I jakie są objawy gdy katalizator jest zepsuty?



Awatar użytkownika
Lukasz17842
Naleśnik
Naleśnik
Posty: 67
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
Lokalizacja: Poznań/Komorniki

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: Lukasz17842 » sob sty 15, 2011 14:32

może być uszkodzony jeszcze niebieski czujnik temp. płynu chłodzącego....auto może przez to dużo palić zalewać się kopcić na czarno i mieć problemy z odpalaniem...



Awatar użytkownika
Lukasz17842
Naleśnik
Naleśnik
Posty: 67
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
Lokalizacja: Poznań/Komorniki

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: Lukasz17842 » sob sty 15, 2011 14:36

sprawdź też w jakim stanie są świece zapłonowe jaką mają iskrę, jak wyglądają kable zapłonowe czy nie ma na nich przebicia bo moze byc tez tak ze auto nie dopala wszystkiego paliwa a podczas zapalania zimnego silnika paliwo doataje sie do skrzyni korbowej...



marekj310
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 14:08

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: marekj310 » czw sty 20, 2011 14:56

Koledzy a jak sprawdzić czy czujnik temperatury jest zepsuty???
Bo ostatnio wymieniłem sonde lambde na oryginalną BOSH ale dalej tak dożo pali tak około 15/20 litrów na 100 km.
Bardzo prosił bym o pomoc i co by mogło miec jeszcze wspulnego z tak dużym spalaniem.



Awatar użytkownika
Lukasz17842
Naleśnik
Naleśnik
Posty: 67
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
Lokalizacja: Poznań/Komorniki

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: Lukasz17842 » czw sty 20, 2011 19:39

mierniczek w łapke i sprawdzasz jego napiecie jaki ma...



tsmuk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 24, 2009 01:51
Lokalizacja: Szprotawa

Czemu czuć bęzyne w OLEJU

Post autor: tsmuk » pt sty 21, 2011 00:10

zgadzam się z przedmówcą, sprawdź czujnik temp.
Na forum wszystko opisane jak to zrobić


tsmuk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości