może się da na ogół jest do tego odpowiednia procedura, np przytrzymanie przycisku po włączeniu zapłonu, zależy jaką masz instalację ?PiPoL pisze:Ale bezpośrednio z gazu nie da sie odpalic.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Witam.
Byłem u mechanika. Zapłon ustawiony OK. Podłączył pod kompa, błędów brak... Regulator ciśnienia paliwa też w normie.
Jutro ma jeszcze rano wpaść do mnie i na zimnym podłączyć i sprawdzić temperaturę płynu, bo teraz po 5 godzinach stania pokazał 22 stopnie, a niby powinien pokazywać mniej więcej tyle co na zewnątrz jest i może być, że ten nowy czujnik temperatury jest walnięty...
Byłem u mechanika. Zapłon ustawiony OK. Podłączył pod kompa, błędów brak... Regulator ciśnienia paliwa też w normie.
Jutro ma jeszcze rano wpaść do mnie i na zimnym podłączyć i sprawdzić temperaturę płynu, bo teraz po 5 godzinach stania pokazał 22 stopnie, a niby powinien pokazywać mniej więcej tyle co na zewnątrz jest i może być, że ten nowy czujnik temperatury jest walnięty...
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Jak najbardziej może być, że nowy czujnik temperatury może być niesprawny.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
zwłaszcza jak jest firmy krzak
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Jest jeszcze jedna dziwna przypadłość. Jak odpalam auto to schodzi sobie z obrotów do 800 z kawałkiem i trzyma stabilnie, ale wystarczy, że dodam gazu i puszcze i wtedy schodzi pod 1000 i trzyma sie tego falując. Tak jest na benzynie i gazie.
A co do czujnika, to po jego odłączeniu jest to samo z odpalaniem. Także z tymi obrotami.
Oryginalnie czujnik był cały czarny, ten nowy ma niebieską opaskę. Czy to robi jakąś różnicę? Jeśli tak to jaką?
A co do czujnika, to po jego odłączeniu jest to samo z odpalaniem. Także z tymi obrotami.
Oryginalnie czujnik był cały czarny, ten nowy ma niebieską opaskę. Czy to robi jakąś różnicę? Jeśli tak to jaką?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
czujnik będzie ok. Takie falowanie na obu paliwach to nieszczelność dolotu, błąd w zapłonie jednak, albo złe ustawienie podstawowe przpustnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Hmmm, ewidentnie ma to odpalanie związek z temperaturą. Dzisiaj nie było mrozu dużego, około - 4 stopnie i po 6 godzinach odpalił za 1 razem, nie na dotyk ale po 1 sekundowym kręceniu.
Na co może wpływac temperatura?
Na co może wpływac temperatura?
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Byłem u następnego mechanika, wyczyścił przepustnice, zmienił jakas rure bo łapało lewe powietrze i teraz problem falujących obrotów się skończył.
Niestety nadal jest problem z odpalaniem i wszyscy rozkładaja rece... On tez podłączył pod kompa i jedyne co daje złe wskazania to znów ten czujnik temperatury.
Niestety nadal jest problem z odpalaniem i wszyscy rozkładaja rece... On tez podłączył pod kompa i jedyne co daje złe wskazania to znów ten czujnik temperatury.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
no to może wymień. Jeśli masz niebieski to są dwie opcje - albo jest to oryginał z ASO i powinien być ok, albo to jakaś marna podróba. To tylko dokładne pomiary omomierzem wyjaśnią lub próba podmiany. Pozostaje czujnik temperatury powietrza do sprawdzenia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
On jest ze sklepu w moim mieście więc ASO odpada;) Czy czujnik firmy EPS byłby dobry?
A gdzie ten czujnik temperatury powietrza?
A gdzie ten czujnik temperatury powietrza?
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
ja ci nie chcę nic sugerować ale twierdzisz że zimny na mrozie nie zapala a ciepły tak.
wyobraź sobie że ja miałem podobnie jak miałem wodę w paliwie - nawet we wtryskiwaczach ...zamarzała i rano klops .
z tym że ja miałem wtedy dziurkę w baku i woda dostawała się do paliwa ... musiałem rozbierać wtryski , czyścić ....
a przede wszystkim sprawdź dokładnie - bardzo dokładnie ... wszystkie przewody i rurki dolotowe włącznie z odmą .
sam bujałem się nie raz podobnie a nie widziałem drobnych pęknięć czy nieszczelności np w odmie albo dolocie ..
dokładnie miałem takie objawy jak odma była sparciała od spodu u góry !
macałem, dotykałem oglądałem a pęknięcie było od spodu niewidoczne ... palił za którymś tam razem i dziwnie chodził .
co do falowania na benzynie to u mnie nic innego nie pomaga tylko czyszczenie przepustnicy co 3 miechy ale mam już wprawę ..
czujnik temp. powietrza jest w obudowie przepływomierza jeśli masz motor 2E - do sprawdzenia trzeba woltomierz było o tym już .
poza tym to możesz mieć jakąś inną usterkę np. uszkodzoną cewkę wn. itp itd
z ciekawości ile ci pali gazu ? bo mam taką samą instalację (szajsowatą)
wyobraź sobie że ja miałem podobnie jak miałem wodę w paliwie - nawet we wtryskiwaczach ...zamarzała i rano klops .
z tym że ja miałem wtedy dziurkę w baku i woda dostawała się do paliwa ... musiałem rozbierać wtryski , czyścić ....
a przede wszystkim sprawdź dokładnie - bardzo dokładnie ... wszystkie przewody i rurki dolotowe włącznie z odmą .
sam bujałem się nie raz podobnie a nie widziałem drobnych pęknięć czy nieszczelności np w odmie albo dolocie ..
dokładnie miałem takie objawy jak odma była sparciała od spodu u góry !
macałem, dotykałem oglądałem a pęknięcie było od spodu niewidoczne ... palił za którymś tam razem i dziwnie chodził .
co do falowania na benzynie to u mnie nic innego nie pomaga tylko czyszczenie przepustnicy co 3 miechy ale mam już wprawę ..
czujnik temp. powietrza jest w obudowie przepływomierza jeśli masz motor 2E - do sprawdzenia trzeba woltomierz było o tym już .
poza tym to możesz mieć jakąś inną usterkę np. uszkodzoną cewkę wn. itp itd
z ciekawości ile ci pali gazu ? bo mam taką samą instalację (szajsowatą)
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Gazu pali 11-12. Obroty już nie skaczą. Przewody były sprawdzane. Paliwo jest ok, bo specjalnie jeszcze dolałem PB98 i do tego ten środek na przeczyszczenie wtrysków i eliminacje wody.
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Udało mi się załatwić czujnik od wersji 1.8 i o dziwo odpala od razu, ale szarpie przez minute po czym przestaje i nie chce zejść z obrotów. No ale grunt, że odpala od razu. Czyli to czujnik no nie?:)
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-v ... 73519.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ten naprawdę jest oryginalny?
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-v ... 73519.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ten naprawdę jest oryginalny?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
jeśli ma numery nabite (nie namalowane) to jest szansa, ale podejrzanie tanio.Nie sądzę żeby to była jedyna przyczyna, zwłaszcza jeśli inne auto na tym czujniku chodziło dobrze
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości