Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
Witam jestem nowy na tym forum szukalem takiego tematu ale nie znalazlem nic podobnego wiec zakladam nowy watek. Sprawa wyglada nastepujaco wczoraj kupilem mk3 2.0 gti 8v i wracajac do domu golfikiem najpierw mrugnela kontrolka oleju podczas jazdy wiec zatrzymalem sie aby sprawdzic stan bylo na polowie wskaznika wiec dolalem 100 ml odpalam i jade dalej odpalil bez problemu dodam jeszcze ze w kabinie slychac bylo jakies stuki sprzedajacy twierdzil ze to aluminiowa blaszka od tlumika ale nie jestem pewny, wiec jade dalej na piatym biegu jakies 120 km/h i nagle zgasl i swiecila sie tylko kontrolka oleju wiec zjechalem na pobocze sprawdzilem olej byl idealne na max stanie wiec bylo dobrze wsiadam prubuje odpalic a tu nic lipa nie chce zapalic . nie znam sie za dobrze na benzynie poniewaz zawsze mialem tdi to jest moj pierwszy silnik benzynowy dlatego prosil bym o jakas diagnoze co moglo pasc z gory dzieki za odp.
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
jak to nie znalazłem? Wpisz w wyszukiwarce "nie odpala", zaznacz "tylko tytuł postu" i masz tego od groma.dominbmx pisze:Witam jestem nowy na tym forum szukalem takiego tematu ale nie znalazlem nic podobnego wiec zakladam nowy watek
Ta kontrolka, która Ci się zapaliła, to ciśnienie oleju a nie jego poziom (skoro olej był w połowie skali). Poza tym nie dolewaj oleju na maksa tylko do połowy skali na bagnecie - to optymalna ilość.
Oznacza to zatem, że jest coś nie tak z ciśnieniem oleju. Sprawdź czy gdzieś nie cieknie - filtr oleju i jego uchwyt, blok silnika...
Jeśli nie cieknie to może filtr oleju jest do wymiany - to najbardziej powszednia przyczyna szwankowania ciśnienia oleju. Spytaj poprzedniego właściciela, kiedy był wymieniany. Filtr oleju i jego wymiana nie jest drogą sprawą.
Czy auto już w ogóle nie zapala? Czy ta kontrolka ciśnienia oleju miga po włączeniu zapłonu? Czy masz dostęp do diagnozy na VAG-u?
Napisz, może coś wymyślimy.
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
sory moze zle szukalem nie jestem biegly w tych sprawach forum uzywam sporadycznie autko wogule nie odpala po wlaczeniu zaplonu standardowo pali sie kontrolka oleju akusa i chlodzenia nie mruga pali sie ciagle dzis bedzie podlaczony pod kompa okolo 18 wtedy bede moze cos wiedzial wiecej
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
ta kontrolka ma się palić po włączeniu zapłonu - to normalne. Ma zgasnąć po uruchomieniu silnika. Jak mruga lub zapala się w trakcie jazdy, to wtedy oznacza to problem.dominbmx pisze:sory moze zle szukalem nie jestem biegly w tych sprawach forum uzywam sporadycznie autko wogule nie odpala po wlaczeniu zaplonu standardowo pali sie kontrolka oleju akusa i chlodzenia nie mruga pali sie ciagle dzis bedzie podlaczony pod kompa okolo 18 wtedy bede moze cos wiedzial wiecej
Jak sprawdzisz na VAG-u to napisz kod i nazwę błędu. Skasuj błędy (jeśli będą) i wtedy spróbuj odpalić.
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
Znam juz przyczyne otuz sprzedajacy grzebal cos ostatnio przy aparacie zaplonowym i wkladajac go nie wlozyl go do konca nie wiem jakim sposobem i w ten sposob zjechaly sie zeby na aparacie zaplonowym i na kole ktore je napedza a kontrolka oleju zamrugala przez to ze aparat napedza tez pompe oleju na taki zabek i ten zabek trzymal sie ledwo ledwo i jak wjechalem w dziure puscil i wogole niedzialala. i tak przez glupote sprzedajacego musze wydac okolo tysiac zl ;/ moze komus pomoge tym watkiem Dzieki jeszcze raz za pomoc pewnie jeszcze nie raz bd sie udzialal na tym forum mam nadzieje ze jako doradca
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
dominbmx, wszystko jasne ale 1000 zlotych ?, chyba że coś więcej się stało. Aparat 100-150 albo samo kółko z jakiegoś uszkodzonego za grosze, wałek pośredni nie sądzę żeby więcej jak stówkę, zmiana filtra oleju i oleju, uszczelka pod miskę. Mam wrażenie ze jeśli taką cenę podał mechanik i zgodziłeś się to świetnie na tobie zarobi
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
dokładnie tak jak Paweł Marek pisze. 1000zł to wręcz kosmos.
tydzień temu znajomy wymieniał calutki silnik w fordzie z 1995 roku. Kupił nowy silnik za 700zł + wymiana 300zł. Za 1000zł ma wymieniony CAŁY silnik!
Chłopie nie idź w te klocki!
tydzień temu znajomy wymieniał calutki silnik w fordzie z 1995 roku. Kupił nowy silnik za 700zł + wymiana 300zł. Za 1000zł ma wymieniony CAŁY silnik!
Chłopie nie idź w te klocki!
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
pokrecilem troche 600 zl ale jeszcze wymieniam rozrzad i reszte czesci eksploatacyjnych czyli olej filtry itp sory ale zle mechanika zrozumialem jeszcze thx za pomoc
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zgasl i juz nie odpalil POMOCY
no to już lepiej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości