MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

timbervolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 27, 2010 20:03
Lokalizacja: inowrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: timbervolf » wt paź 12, 2010 22:38

Witam, dzis wymieniłem komplecik tzn. kopółke, palec i pezwody zapłonowe, odpaliłem i chodził równo, lecz po przejechaniu kilku kilometrów zaczał sie dusic tak jakby w pewnych mometach brakowło mu paliwa, czy ktos wie w czym problem? Dodam ze jest to 1,4 ABD przewody wymienione prawidłowo, i tak samo podłaczone



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: T.O.B.I. » śr paź 13, 2010 09:00

na jakiej firmy wymieniłeś te elementy? świec nie wymieniałeś do tego kompletu?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

timbervolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 27, 2010 20:03
Lokalizacja: inowrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: timbervolf » śr paź 13, 2010 16:37

firma nie wiem jakas niemiecka chyba pudełko wywaliłem a swiece miałem nowe dwa miesiace temu je wymieniałem



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: denisz » śr paź 13, 2010 18:59

sprawa wydaje się jasna. Jeśli niczego więcej nie wymieniałeś i nie ruszałeś, to te wymienione elementy są albo uszkodzone albo nie do tego silnika albo coś niedokładnie założyłeś i się poluzowało. Sprawdź dokładnie jeszcze raz stan połączeń tych elementów.

Jeśli masz jeszcze te stare przewody, kopułke i palec, to je zamontuj spowrotem i w drogę. Jeśli będzie OK, to już będziesz wiedział, że nowe są złe.



timbervolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 27, 2010 20:03
Lokalizacja: inowrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: timbervolf » śr paź 13, 2010 19:34

kopułka napewno jest dobra bo ja na samym poczatku wymieniłem j jezdziłem dwa dni , pózniej dokupiłem palec i przewody i je wymieniłem od razu, moze zamienie na stary palec jesli bedzie wszystko ok tzn ze palec a jesli nadal bedzie problem no to zostały tylko przewody, ale to jutro sprawdze i napisze



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: denisz » śr paź 13, 2010 19:56

timbervolf pisze:moze zamienie na stary palec jesli bedzie wszystko ok tzn ze palec a jesli nadal bedzie problem no to zostały tylko przewody, ale to jutro sprawdze i napisze
no właśnie, po nitce do kłębka. Napisz co wyszło.



timbervolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 27, 2010 20:03
Lokalizacja: inowrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: timbervolf » czw paź 14, 2010 18:11

Po zbadaniu sprawy metoda prób i błedów wyjasniło sie wszystko, a mianowicie powodem tego duzenia sie był zepsuty "nowy" palec,



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

MK3 Problemy po wymianie Przewodów

Post autor: denisz » czw paź 14, 2010 19:00

timbervolf pisze:Po zbadaniu sprawy metoda prób i błedów wyjasniło sie wszystko, a mianowicie powodem tego duzenia sie był zepsuty "nowy" palec,
gratulacje!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości