1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
robiles same panewki bez szlifu walu??
a ile cie o wszystko wynioslo??
a ile cie o wszystko wynioslo??
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
a dlaczego go szlifowac?? nic mi Majster nie wspominał, pytalem o wał w jakim jest stanie powiedział że dobrym, pytałem czy jest gdzies pękniety lub cos z tych rzeczy mówi żeby wał mial pęknąć musiałby dostać z gory czymś mocnym lub musiałą by dziaąłc na niego ogromna siła wiec... jeżeli chodzi o kase 1000zł nie moje
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
Ja za zrobienie szlifu i frezowaniu korb pod nadwymiar zapłaciłem u szlifierza 160zł plus oczywiscie częsci czyli nadwymiarowe panewki to koszt ok 230zeta plus nowe pirścienie oporowe wału 130zeta bo były zatarte. To niesą naprawde duze koszty a jeżdząc z wywalonym dołem z brakiem ciśnienia oleju to jest zabójstwo silnika. Wez pod uwage mże kupując nowoczesny samochód np. vw passat b6 to wiecej bedzie kosztować wymiana rozrządu. Ja zrobiłem kapitalke silnika składam go powoli. Koszt 1140zł tylko bez wymiany tłoków bo szlifierz po pomiarach stwierdził ze są w bdb stanie. Jest troche dłubaniny ale efekt jest ważny Poprostu nowy silnik! Czasami warto wydać 1100zł niż kupić używany za 600zł i niewiadomo co to jest.A tak 400zł to nie majątek a wiesz czym jeżdzisz bo praktycznie masz nowy silnik z fabrycznymi szczelnościami i mocą iżadnych stuków puków itd
I LOVE MK3
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
to prawda tylko ze u mnie to jeszcze dochodza koszta robocizny a wtedy to juz troche jest...i tak planuje cos z tym zrobic..
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
orson06, ja podalem cene z robocizna aż takim szpecem w mechanice nie jestem
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
acha.ja pracuje w hurtowni motoryzacyjnej i mam mecha co wezmie 500 za robote w tym panewki jak cos, pirscienie, uszczelniacze zaworow itp ogolnie maly remont a czesci to ja sobie zalatwie po dobrych cenach..pomysle nad tym wszystkim, tylko musze sobie kase odlozyc..
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
tylko najgorzej boje sie tego ze to jakas grubsza sprawa sie okaze i jak zdejmie głowe to bede musial duzo czesci powymieniac dodatkowo, albo szlif robic..
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
jak zdejmiesz głowice to napewno pójdzie do szlifu i nowa uszczelka pod nią, druga sprawa zobacz luzy na tłokach czy sie nie ruszaja w bloku może przy okazji rozrzad?
1,4 AEX-stuka cos-poradzcie co to moze byc.
rozrzad wymieniany caly jakies 4 tys temu, wiadomo ze glowa do szlifu i nowe uszczelki (wszystkie), od razu przejrzec zawory, uszczelniacze wymienic, sprawdzic dół silnika, pierscienie i zlokalizowac przyczyne stuku i wyeliminowac.. to wszystko w planacha ale narazie funduszy brak, dlatego musze sie wstrzymac.. uzbieram i wtedy na spokojnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość