 .Skończyły się problemy z odpalaniem na BP ze saniem,obrotami,falowaniu i reakcją na pedał gazu,tylko pozostał problem z klekotaniem,alo po grzebaniu przy aparacie klekot pojawiał się przy ok 2000obr/min potem jakoś udało się ustawić i klekot pojawiał się przy 3000obr/min i gwałtownym puszczaniu gazu.Zaopatrzyłem się w zwykły stroboskop  i teraz pytanie jak ustawić kąty wyprzedzenia zapłonu,czy muszę całkiem ze skrzyni wykręcić ten plastik w kształcie nakrętki z zaślepką czy wystarczy zdjąć samą zaślepke na ktutej nie ma żadnego znaku(ustawiałem na oko,punkt na kole i środek otwotu)chyba że punkty są pod tym całym plastikiem ktory należy wyktęcić
 .Skończyły się problemy z odpalaniem na BP ze saniem,obrotami,falowaniu i reakcją na pedał gazu,tylko pozostał problem z klekotaniem,alo po grzebaniu przy aparacie klekot pojawiał się przy ok 2000obr/min potem jakoś udało się ustawić i klekot pojawiał się przy 3000obr/min i gwałtownym puszczaniu gazu.Zaopatrzyłem się w zwykły stroboskop  i teraz pytanie jak ustawić kąty wyprzedzenia zapłonu,czy muszę całkiem ze skrzyni wykręcić ten plastik w kształcie nakrętki z zaślepką czy wystarczy zdjąć samą zaślepke na ktutej nie ma żadnego znaku(ustawiałem na oko,punkt na kole i środek otwotu)chyba że punkty są pod tym całym plastikiem ktory należy wyktęcićCzy śą tam jakieś dodatkowe punkty i jak ustawić wyprzedzenie zapłonu posiadam instalacje LPG niewiem czy ma jakieś to znaczenie.


