Wlot powietrza i zalewanie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wlot powietrza i zalewanie silnika
Witam chciałbym zapytać się o dwie rzeczy co powinno być w miejscu tego czerwonego korka na zdjęciu? I czy ten korek zamiast tego co powinno może powodować to że kiedy mocno dodam gazu silnik się krztusi jakby się zalewał?
https://i.ibb.co/HqWfvxX/IMG-20220707-173837.jpg
https://i.ibb.co/HqWfvxX/IMG-20220707-173837.jpg
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
Zapewne rura do zasysania zimnego/ciepłego powietrza. Skoro jest to zaślepione to ktoś coś przerabiał pod kątem dolotu zimnego powietrza. Być może dostaje za mało powietrza i się pr,uduszą paliwem.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
Jeden z przykładów co powinno być w miejscu zaślepionym.
Nie podałeś żadnych danych typu pojazd model rok kod silnika.
Nie podałeś żadnych danych typu pojazd model rok kod silnika.
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
Mk2 1.6 1.8 ? Tam zasysa powietrze gaźnik to nie może być zaślepione
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
Faktycznie zapomniałem cokolwiek podać to jest Golf 2 1.6 1991 rok z gaźnikiem tam w tym korku jest zrobiona mała dziura jakby ktoś chciał żeby dostawało się mniej powietrza
Mam też LPG ale to chyba nie ma tutaj znaczenia
Ta druga odchodzącą w bok rura też nie jest u mnie z niczym połączona tam jak według drugiego schematu od waski1 powinna tylko jest odsłonięta, jeśli dobrze rozumiem to wchodzi ona do tłumika? Czy to może być powiązane z wyciętym katalizatorem?
Mam też LPG ale to chyba nie ma tutaj znaczenia
Ta druga odchodzącą w bok rura też nie jest u mnie z niczym połączona tam jak według drugiego schematu od waski1 powinna tylko jest odsłonięta, jeśli dobrze rozumiem to wchodzi ona do tłumika? Czy to może być powiązane z wyciętym katalizatorem?
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
To jest chwyt powietrza z odejściem do zasysania ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego. Zasysa nim albo ciepłe albo zimne powietrze. Decyduje o tym termostat umieszczony w tej obudowie tuż obok gdzie masz tą zaślepkę. Ktoś pewnie nie umie wyregulować instalacji LPG i przytkał dolot powietrza .
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
No to już wszystko wiem dzięki, a żeby już nie zakładać nowego tematu czym można zastąpić wycięty katalizator? Obecnie mam tam grubą rurę od ogrzewania i nie wygląda to według mnie na zbyt mądry pomysł, a na dodatek ta rura rdzewieje, słyszałem o jakichś strumienicach co o tym sądzicie? Bo widziałem sprzeczne opinie
Re: Wlot powietrza i zalewanie silnika
Kup katalizator i go wstaw tak jak powinno być. Za chwilę będą to sprawdzać na przeglądach technicznych i dodatkowo robić zdjęcia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości