Witam, poczytalem troche forum i przesledzilem kilka tematow zwiazanych z problemem wysokich obrotow zimnego silnika i prawdopodobnie jest u mnie peknieta membrana w nastawniku 3 polozeniowym. Moje auto to golf 2, 1.8 , 90 km gaznik 2e (nie ma tam elektroniki wiec obstawiam ze to 2e2). Objawy to po wlaczeniu silnika 2200 tylko na zimnym trzpien powolutku wysuwa sie az silnik osiagnie ok 3100 obrotow, po przejechaniu okolo 15 km nagle trzpien chowa sie i obroty sa okolo 1000. Z tego co wyczytalem to trzpien w nastawniku powinien odrazu sie cofnac i ssanie przejmuje wyzsze obroty w zaleznosci od temperatury plynu. Tak sie u mnie dzialo jak bylo cieplejsza aura ale wraz z mniejsza temperatura ten nastawnik blokuje gdyz sie nie cofa. Moje pytanie jak to rozebrac ten nastawnik i wymienic ta membrane? Gdzie moge kupic ow membrane przez internet. Prosze o jakas pomoc
nastawnik 3 polozeniowy 1.8 Gu 2e2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nastawnik 3 polozeniowy 1.8 Gu 2e2
chyba doszedlem o co chodzi ...wylacznik czasowo-termiczny najprawdopodobniej mam walniety gdyz odlaczylem go na zasadzie zaslepienia weza podcisnieniowego dochodzacego do do ow wylacznika przez co rdzen nastawnika przepustnicy sie cofnal po zapaleniu silnika(sprawny).To wyczytalem w poscie niedomagania gaznika Pierburg 2e2
Jednak
Po wlaczeniu wchodzi na ok 2800, po czym spada do ok 2000,1500 i 1000 w miare nagrzewania silnika co wczesniej w ogole nie istnialo gdyz odrazu 3000-4000 obrotow przez ok 15 km i poznij moze sie wylaczal nagle do 1000. Czy teraz zostala mi regulacja ssania ? Pozatym mam chyba zbyt bogata mieszanke bo spaliny capia oraz pod gaznikiem chyba gdzies cieknie bo jest plama od benzyny na kolektorze dookola...czyzby podstawa gaznika puszcza ?
Ostatnio tez zmienialem swiece to na 3 cylindrze byla z zasyfiona nagarem cala a reszta w miare ok
Jednak
Po wlaczeniu wchodzi na ok 2800, po czym spada do ok 2000,1500 i 1000 w miare nagrzewania silnika co wczesniej w ogole nie istnialo gdyz odrazu 3000-4000 obrotow przez ok 15 km i poznij moze sie wylaczal nagle do 1000. Czy teraz zostala mi regulacja ssania ? Pozatym mam chyba zbyt bogata mieszanke bo spaliny capia oraz pod gaznikiem chyba gdzies cieknie bo jest plama od benzyny na kolektorze dookola...czyzby podstawa gaznika puszcza ?
Ostatnio tez zmienialem swiece to na 3 cylindrze byla z zasyfiona nagarem cala a reszta w miare ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości